55%
45%

Honda CB 1100SF X11
1999 - 2002

+

Yamaha XJR 1300
1998 - 2015

+

Wygrywa Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002): 6 głosów

Przegrywa Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015): 5 głosów

Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002) vs Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Opinia Video o Honda CB 1100SF X11

Test video

Opinia Video o Yamaha XJR 1300

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 13

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 12

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
4.4 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.6 vs 4.9
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 4.8

Opinie o Honda CB 1100SF X11

Autor: Misiek35
nietuzinkowy wygląd (trochę akcesoryjnych dodatków i moto zaczyna wyglądać na prawdę przekozacko :), potężny moment obrotowy, półsportowa pozycja, ułatwiająca walkę z wiatrem, wtryski paliwa, łatwo podnieść moc o parę rumaków :), po założeniu sportowych tłumików ryczy jak wściekła :D, silnik od legendarnego Blackbirda, świetnie się prowadzi (wystarczy ruszyć z miejsca, a masa motocykla staje się czymś zupełnie nieistotnym :), daje ogromną frajdę z jazdy, bardzo rzadki na polskich drogach, przez co wzbudza niemałe zainteresowanie :) na koniec dodam tylko, że XJR 1300 to również wspaniały motocykl o wielu zaletach, ale z tej dwójki wybrałem właśnie Hondę X11, która za każdym razem kiedy wyprowadzam ją z garażu, z nawiązką rewanżuje się za mój wybór, wspaniałymi doznaniami z jazdy :) pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: MisieQ X11
Jeżdżę X11 od czterech lat i był to mój pierwszy motocykl i muszę przyznać, że od chwili kiedy go kupiłem do teraz mój zachwyt tą maszyną nie osłabł nawet o milimetr. Przyznaję, że początki wymagały nerwów ze stali i pieluchy w kombinezonie :), ale jak już zaczęliśmy się dogadywać (czyli po około 2-3 miesiącach wspólnej zabawy:) to frajda z jazdy była ogromna i co najważniejsze trwa do dzisiaj. Cały czas czuję progres, cały czas uczę się coraz lepiej panować nad maszyną, coraz lepiej składać się w zakrętach, coraz precyzyjniej operować gazem i hamulcami itd. i mam świadomość, że przede mną jeszcze spora droga do tego, aby w pełni wykorzystać wszystko co X11 ma do zaoferowania i to właśnie jest piękne w tym motocyklu :) Co do wyboru X11 jako pierwsze moto? Ja tak zrobiłem. Mam 186 cm wzrostu i ok 110kg wagi więc uznałem, że chce mieć duży i mocny motocykl o nietuzinkowym wyglądzie. Nie mam problemów z opanowaniem masy maszyny np. podczas manewrów parkingowych, czy zatrzymywaniu się na światłach itp. Odnośnie mocy to wyznaję zasadę, że motocykl jedzie tak szybko jak go odkręcisz i to ty decydujesz jaka to wartość. X11 pomimo 140KM jest motocyklem przyjaznym i cywilizowanym, oczywiście pod warunkiem utrzymywania jej w dolnych zakresach obrotów i rozsądnym posługiwaniem się rollgazem :) bo po przekroczeniu 9000RPM teleportujemy się z punktu A do punktu B w ciągu kilku nanosekund :) Co do pozycji na moto, to mam założoną półkę turystyczną z klasyczną kierownicą i jak dla mnie jest super. Pozycja nie męczy jakoś dotkliwie podczas dłuższych wypadów tzn. 350+ km, a przy prędkościach autostradowych ;) pozwala wygodnie się pochylić za niewielką owiewką jaką zamontowałem na początku naszej przygody :) Podsumowując, jeśli jesteś sporym facetem z olejem w głowie i bez skłonności samobójczych, to powinieneś bez większych problemów poradzić sobie z tym moto. LwG
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Yamaha XJR 1300

Autor: Franciscano Correia
beter brakes
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Funiass
Wygląd, moment, pozycja...i dlatego, że jest mój :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: lucjan
bo to piękny klasyk i go mam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)
Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)
Moc max.
135 KM / 9500 rpm
106 KM / 8000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
113 Nm / 7500 rpm
101 Nm / 6000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
253 km/h
258 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
22 L
21 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4 cylindry, 4T, chłodzony cieczą
czterosuwowy, czterocylindrowy w układzie rzędowym, szesnastozaworowy
Typ
Pojemność skokowa
1137 ccm
1250 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.0:1
9.7:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
gaźnik / wtrysk (od 2007 roku)
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
222 kg
221 kg
Masa pojazdu w stanie suchym

Zawieszenie

Przód
43mm Teleskopowe
klasyczne lagi teleskopowe, skok 130mm
Przód
Tył
Monoshock
klasyczny wahacz z amortyzatorami Dual Shock / wersja SP i roczniki powyżej 2002 wyposażona w amortyzatory Öhlins
Tył

Hamulce

Przód
2x 310mm, 3 tłoczkowe zaciski
podwójna tarcza 298mm, zaciski czterotłoczkowe
Przód
Tył
1 x 256 mm,
pojedyncza tarcza 245mm, zacisk dwutłoczkowy
Tył
Abs
nie
brak
Abs
Pokaż wszystkie

Yamaha BT 1100 Bulldog (2002 - 2007)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2000 - 2005)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności