29%
71%

Honda CB 900 F Hornet
2002 - 2007

+

Honda CB 1100SF X11
1999 - 2002

+

Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007) vs Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)

Opinia Video o Honda CB 900 F Hornet

Opinia Video o Honda CB 1100SF X11

Test video

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 26

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 13

Silnik:
4.4 vs 5.0
Hamulce:
4.0 vs 4.4
Bezawaryjność:
4.3 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.4 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 4.5

Opinie o Honda CB 1100SF X11

Autor: MisieQ X11
Jeżdżę X11 od czterech lat i był to mój pierwszy motocykl i muszę przyznać, że od chwili kiedy go kupiłem do teraz mój zachwyt tą maszyną nie osłabł nawet o milimetr. Przyznaję, że początki wymagały nerwów ze stali i pieluchy w kombinezonie :), ale jak już zaczęliśmy się dogadywać (czyli po około 2-3 miesiącach wspólnej zabawy:) to frajda z jazdy była ogromna i co najważniejsze trwa do dzisiaj. Cały czas czuję progres, cały czas uczę się coraz lepiej panować nad maszyną, coraz lepiej składać się w zakrętach, coraz precyzyjniej operować gazem i hamulcami itd. i mam świadomość, że przede mną jeszcze spora droga do tego, aby w pełni wykorzystać wszystko co X11 ma do zaoferowania i to właśnie jest piękne w tym motocyklu :) Co do wyboru X11 jako pierwsze moto? Ja tak zrobiłem. Mam 186 cm wzrostu i ok 110kg wagi więc uznałem, że chce mieć duży i mocny motocykl o nietuzinkowym wyglądzie. Nie mam problemów z opanowaniem masy maszyny np. podczas manewrów parkingowych, czy zatrzymywaniu się na światłach itp. Odnośnie mocy to wyznaję zasadę, że motocykl jedzie tak szybko jak go odkręcisz i to ty decydujesz jaka to wartość. X11 pomimo 140KM jest motocyklem przyjaznym i cywilizowanym, oczywiście pod warunkiem utrzymywania jej w dolnych zakresach obrotów i rozsądnym posługiwaniem się rollgazem :) bo po przekroczeniu 9000RPM teleportujemy się z punktu A do punktu B w ciągu kilku nanosekund :) Co do pozycji na moto, to mam założoną półkę turystyczną z klasyczną kierownicą i jak dla mnie jest super. Pozycja nie męczy jakoś dotkliwie podczas dłuższych wypadów tzn. 350+ km, a przy prędkościach autostradowych ;) pozwala wygodnie się pochylić za niewielką owiewką jaką zamontowałem na początku naszej przygody :) Podsumowując, jeśli jesteś sporym facetem z olejem w głowie i bez skłonności samobójczych, to powinieneś bez większych problemów poradzić sobie z tym moto. LwG
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)
Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)
Moc max.
109.0 KM / 9000 rpm
135 KM / 9500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
92.0 Nm / 6500 rpm
113 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
235.0 km/h
253 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Rzędowy, 4 suwowy, DOHC
4 cylindry, 4T, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
919.0 ccm
1137 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.8:1
11.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
manualna
Skrzynia biegów
Przeniesienie napędu
Łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Masa pojazdu w stanie suchym
194.0 kg
222 kg
Masa pojazdu w stanie suchym

Zawieszenie

Przód
Teleskopy, 43mm, regulacja od 2004 roku
43mm Teleskopowe
Przód
Tył
Monoshock, 7 stopniowa regulacja
Monoshock
Tył

Hamulce

Przód
2X 296mm, 4 tłoczkowe zaciski
2x 310mm, 3 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240mm
1 x 256 mm,
Tył
Abs
brak
nie
Abs
Pokaż wszystkie

Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2000 - 2005)

Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)Kawasaki Z750 (2004 - 2006)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Honda CB 1100SF X11 (1999 - 2002)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności