48%
52%

Suzuki GSX 1300B-King
2007 - 2012

+

KTM 1290 Super Duke R
2014 - 2017

+

Suzuki GSX 1300B-King (2007 - 2012) vs KTM 1290 Super Duke R (2014 - 2017)

Opinia Video o Suzuki GSX 1300B-King

Opinia Video o KTM 1290 Super Duke R

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 7

Silnik:
5.0 vs 4.9
Hamulce:
5.0 vs 4.9
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.9
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.9

Opinie o Suzuki GSX 1300B-King

Marzę o nim od 2007r i nadal nie mam...
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Brak drgań wygoda jazdy ?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik jest perfekcyjny, wygląd mimo lat porusza a z Suzuki zawsze było mi bardziej po drodze ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ciekawszy z wyglądu i bardziej niezawodny.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Duży jest. Ja mam 190 cm. Dla takiego kabana mega naked ?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Liniowy przyrost mocy, pomimo znacznych rozmiarów i dużej mocy jest bardziej przyjazny dla jeźdźca, estetycznie skrojony przy tak dużych rozmiarach.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
B-King - w tej kategorii król jest tylko jeden
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Staż, wyższe noty użytkowników w miesięczniku motor -plebiscyt. Frajda z jazdy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
B KING wygrywa i tak ale KTM ma fajniejsze malowanie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Ma charakter ,był inny i niepowtarzalny.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygodniejszy dla ludzi wysokich + silnik idioto odporny.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o KTM 1290 Super Duke R

Wyglądem miażdży większość motocykli (szczególnie wersja 2.0). Moto zwinne i megauniwersalne: pojedziesz nim po bułki, na tor i na wyprawę (wiem, bo byłem). Lekko się prowadzi, z tym moto nie trzeba walczyć, ładnie kładzie się w zakręty. Super Duke R jest motocyklem przyjaznym: wbrew pozorom ten motocykl nie chce Cię zabić (od razu); pierwsze pół obrotu manetki to jest całkiem spokojne i przyjemne moto. Dopiero drugie pół obrotu manetki ukazuje bestię, która chce urwać Ci jaja i zrobić z nich sobie breloczek. Ale robi to w taki sposób, że kusisz ją i kusisz, odkręcasz mocniej i mocniej. Momentu i mocy jest sporo w każdym zakresie. Na koło z gazu wstaje nawet na 4-tym biegu. Jego zaletą jest to, że jest to motocykl europejski. Jego wadą jest to, że jest to motocykl europejski. Nie jest taki jak motocykle japońskie, które wyglądają podobnie, brzmią podobnie, jeżdżą podobnie, są takie wyprane z emocji. Ale przez to, że jest z EU jest trochę bardziej awaryjny. Zazwyczaj są to pierdółki, ale czasem potrafi się i skrzynia zmielić.
Ale dla mnie jest to ultramotocykl, motocykl optymalny, motocykl jaki chciałbym mieć. Dlatego go mam i nie zmieniam. Wypełnia moje oczekiwania w 100%.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
KTM jest bardziej dynamiczny i bardziej nadaje sie na ostre złożenia w zakręty niz B-King. Posiada lepszy dół i niezawodny silnik poza tym jest bardzo dobry dla ludzi powyzej 190cm wzrostu. Siedziałem na jednym i drugim i KTM jest wyższy i nie ma takiego ścisku na kolanach.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Wygląd, silnik, zawieszenia, dźwięk.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Sprawia wrażenie potężnego funbike'a. Wizualnie bardziej mi sie podoba.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSX 1300B-King (2007 - 2012)
KTM 1290 Super Duke R (2014 - 2017)
Moc max.
181.5 KM / 9500 rpm
180.0 KM / 8870 rpm
Moc max.
Pojemność zbiornika paliwa
16.5 L
18.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
podwójne tarcze, 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x tarcza pływająca 320 mm, 2x Brembo monoblock czterotłoczkowe zaciski montowane radialnie
Przód
Tył
pojedyncza tarcza, 260 mm, jednotłoczkowy zacisk
tarcza 240 mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS, masa motocykla - 239 kg
Bosch 9M+ (nieaktywny jedynie w trybie "Supermoto")
ABS

Silnik

Typ
4-rzędowy, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie widlastym 75°, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
1340.0 ccm
1301.0 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
wtryski, DOHC, tranzystorowy
elektroniczny wtrysk Keihin EMS z RBW
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-biegowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
PASC (TM) anti-hopping, sprzęgło poślizgowe, hydrauliczne
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2220 x 800 x 1085 mm
2168 x 793 x 1131 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1525 mm
1482 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
235.0 kg
189.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary
stal chromowo-molibdenowa, rurowa, kratownicowa, malowana proszkowo
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, w pełni dostosowalne
widelec upside-down WP Ø 48 mm, skok 125 mm
Przód
Pokaż wszystkie

Suzuki GSX 1300B-King (2007 - 2012)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Ducati Monster 1200S (2014 - 2017)KTM 1290 Super Duke R (2014 - 2017)

Suzuki GSX 1300B-King (2007 - 2012)Suzuki GSX 1300R Hayabusa (1999 - 2007)

BMW K 1300R 2009KTM 1290 Super Duke R (2014 - 2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności