63%
37%

Suzuki GSF / Bandit 1250S
2007 - 2012

+

Honda CBF 1000FA
2010

+

Wygrywa Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012): 5 głosów

Przegrywa Honda CBF 1000FA (2010): 3 głosy

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012) vs Honda CBF 1000FA (2010)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 1250S

Opinia Video o Honda CBF 1000FA

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 10

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 7

Silnik:
4.9 vs 4.7
Hamulce:
4.0 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.9
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 4.3

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 1250S

Autor: JJ
Lepszy ciąg na niższych obrotach. Większa stabilność przy wysokich prędkościach
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: JJ
Stabilniejszy i szybszy, a poza tym ciągnie jak lokomotywa
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Honda CBF 1000FA

Autor: jk
Ciekawszy wygląd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)
Honda CBF 1000FA (2010)
Moc max.
98 KM
106 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
108 Nm
98 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.5 s
3.4 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
240.0 km/h
225 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Typ
Pojemność skokowa
1255.0 ccm
998 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10,5 : 1
11.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk PGM-FI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
wielotarczowe, mokre
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2130 x 790 x 1225 mm
2176 x 1175 x 840 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1485 mm
1483 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
229.0 kg
224 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
249 kg
241 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa rama kołyskowa
aluminiowy odlew mono-backbone
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, średnica 43 mm, skok 130 mm
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Przód
Tył
pojedynczy amotyzator, wahacz aluminiowy, skok 136 mm
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 310 mm, zaciski czterotłoczkowe
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk jednotłoczkowy
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
Tył
Abs
dostępny opcjonalnie
opcjonalnie
Abs
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBF 1000FA (2010)

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności