50%
50%

Suzuki GSF / Bandit 1200N
2006 - 2007

+

Yamaha XSR 900 Abarth
2017 - 2018

+

Remis!

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007) vs Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 1200N

Test video

Opinia Video o Yamaha XSR 900 Abarth

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
4.3 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 5.0
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)
Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)
Moc max.
97.0 KM / 8500 rpm
115.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
90.7 Nm / 4500 rpm
87.5 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pływając 310 mm, sześciotłoczkowe zaciski
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
opcjonalnie
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)
ABS

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
1157.0 ccm
847.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
9,5 : 1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
cztery gaźniki Mikuni BSR36
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2350 x 922 x 1050 mm
2075 x 815 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1480 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
234 kg
195 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa rama kołyskowa
typu Diamond, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Przód
Tył
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

BMW K 1200RS (1997 - 2005)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności