83%
17%

Honda CBF 1000FA
2010

+

Suzuki DL 650 V-Strom
2004 - 2010

+

Wygrywa Honda CBF 1000FA (2010): 5 głosów

Przegrywa Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010): 1 głos

Honda CBF 1000FA (2010) vs Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Opinia Video o Honda CBF 1000FA

Test video

Opinia Video o Suzuki DL 650 V-Strom

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 8

Ocena: 3.9/5 liczba opinii: 24

Silnik:
4.8 vs 4.3
Hamulce:
4.6 vs 3.3
Bezawaryjność:
4.9 vs 4.4
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.1
Przyciąganie wzroku:
4.4 vs 3.3

Opinie o Honda CBF 1000FA

Większa moc, miałem DL650 AL 2, również wygodny motocykl, ale elastyczność silnika w Hondzie bije o głowę DL650. Zawieszenie sztywniejsze, DL bardziej na bezdroża bym polecał.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Poniewaz to jest honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Pomimo, ze fajnie jedzie się na v-strom'ie, to jednak jego elastyka jest słabsza. CBF bije go na każdej płaszczyźnie. Jedynie pozycja wydaje się być ciut wygodniejsza na suzuki, ale na tyle mało, że przy pozostałych aspektach nie robi różnicy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Honda CBF 1000FA (2010)
Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)
Moc max.
106 KM / 9000 rpm
66.6 KM / 8800 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
98 Nm / 6500 rpm
63.1 Nm / 7600 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.4 s
4.2 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
225 km/h
180 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
19 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2176 x 1175 x 840 mm
2290 x 840 x 1390 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1483 mm
1555 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
224 kg
194 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
241 kg
220 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowy odlew mono-backbone
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
ABS
opcjonalnie
Opcja
ABS

Silnik

Typ
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
998 ccm
645 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.2:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk PGM-FI
wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Honda CBF 600S (2004 - 2007)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW F 800GS 2008Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Kawasaki Versys 650 (2006 - 2009)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności