40%
60%

Ducati Multistrada 1200
2010 - 2018

+

Suzuki DL 650V-Strom
2011

+

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018) vs Suzuki DL 650V-Strom (2011)

Opinia Video o Ducati Multistrada 1200

Opinia Video o Suzuki DL 650V-Strom

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 3

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 4.3
Bezawaryjność:
5.0 vs 5.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.7

Opinie o Suzuki DL 650V-Strom

Autor: MatriX
Bardziej ekonomiczny lecz no to z powodu poj. silnika lecz za to dalej przejadę na v strom 650 a multistrada - to poj. zbiornika brak jest tych 5l
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)
Suzuki DL 650V-Strom (2011)
Moc max.
160 KM / 9250 rpm
68 KM / 8800 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
138 Nm / 7500 rpm
63.1 Nm / 7600 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.3 s
4.2 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
275 km/h
180 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
1198 ccm
645 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.5:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre typu "Light Action", sterowane hydraulicznie, z funkcją anty-hoppingu
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 850 x 1400 mm
2290 x 840 x 1390 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1520 mm
1555 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
186 kg
190 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
218 kg
214 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
skok 170mm, 1200: w pełni regulowany widelec USD Marzocchi, średnica lagi 48mm; 1200S: w pełni elektronicznie regulowany widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 50 mm
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
wahacz jednostronny, skok 170mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 260mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Abs
jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
Opcja
Abs
Pokaż wszystkie

Yamaha XT 660Z Ténéré (2008)Suzuki DL 650V-Strom (2011)

BMW K 1200GT (2006 - 2008)Suzuki DL 650V-Strom (2011)

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Honda CBF 600S (2004 - 2007)Suzuki DL 650V-Strom (2011)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności