89%
11%

BMW K 1200GT
2006 - 2008

+

Suzuki DL 650V-Strom
2011

+

Wygrywa BMW K 1200GT (2006 - 2008): 8 głosów

Przegrywa Suzuki DL 650V-Strom (2011): 1 głos

BMW K 1200GT (2006 - 2008) vs Suzuki DL 650V-Strom (2011)

Opinia Video o BMW K 1200GT

Test video

Opinia Video o Suzuki DL 650V-Strom

Test video

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 5

Silnik:
4.5 vs 4.8
Hamulce:
4.5 vs 4.2
Bezawaryjność:
4.0 vs 5.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
3.5 vs 4.2

Opinie o BMW K 1200GT

moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
obiema maszynami zrobiłem po kilkadziesiąt tys km.
Ciężko porównywać oba motocykle.

na korzyść BMW
- silnik, moc, moment, osiągi
- wał kardana (dla mnie na plus)
- wyważenie motocykla nawet przy niewielkich prędkościach
- ESA
- zawieszenie (nie wchodząc w szczegóły) nie powodujące nurkowania przy hamowaniu
- rewelacyjne hamulce (stalowy oplot w standardzie)
- dual
- amortyzator skrętu w standardzie
- dużo miłych udogodnień (czujniki ciśnienia, podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia)
- lampa ksenonowa bez porównania do oświetlenia z vstroma
- ładowność 220 kg
- więcej miejsca i wygodniej dla pasażera

na korzyść DL (trochę na siłę)
- mniej ugięte nogi kierowcy
- trochę większy schowek pod siedzeniem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW K 1200GT (2006 - 2008) vs Suzuki DL 650V-Strom (2011)

Osiągi

BMW K 1200GT (2006 - 2008)
Suzuki DL 650V-Strom (2011)
Moc max.
152.0 KM / 9500 rpm
68 KM / 8800 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
130.0 Nm / 7750 rpm
63.1 Nm / 7600 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
24.0 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Podwozie

Rozstaw osi
1571 mm
1555 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
249.0 kg
190 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
typu Bridge, aluminiowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, BMW Duolever, skok 115 mm
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, BMW Paralever, skok 135 mm
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 294 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
1157.0 ccm
645 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektryczny, BMSK
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu
Pokaż wszystkie

BMW K 1200GT (2006 - 2008)BMW K 1300GT (2009 - 2013)

Honda CBF 600S (2004 - 2007)Suzuki DL 650V-Strom (2011)

BMW K 1200GT (2006 - 2008)Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

Yamaha XT 660Z Ténéré (2008)Suzuki DL 650V-Strom (2011)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności