50%
50%

Ducati Hypermotard 939
2016

+

Yamaha XSR 900
2016

+

Remis!

Ducati Hypermotard 939 (2016) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Opinia Video o Ducati Hypermotard 939

Test video

Opinia Video o Yamaha XSR 900

Test video

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 4

Silnik:
4.3 vs 4.8
Hamulce:
4.3 vs 4.8
Bezawaryjność:
2.7 vs 4.3
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 4.8
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Ducati Hypermotard 939 (2016) vs Yamaha XSR 900 (2016)

Osiągi

Ducati Hypermotard 939 (2016)
Yamaha XSR 900 (2016)
Moc max.
113 KM / 9000 rpm
115.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
97.9 Nm / 7500 rpm
87.5 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
16 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin Testastretta 11), rozrząd desmodromiczny
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
937 ccm
847.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.1:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe z anty-hoppingiem
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2120 x 835 x 1155 mm
2075 x 815 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1493 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
204 kg
195 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
typu Diamond, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec Kayaba typu USD, średnica lagi 43mm, skok 170mm;
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Przód
Tył
Aluminiowy wahacz jednostronny, monoshock Sachs, skok 150mm;
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo Abs jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
ABS
W standardzie na przednie i tylne koło
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Yamaha XSR 700 (2015)Yamaha XSR 900 (2016)

Ducati Hypermotard 939 (2016)KTM Duke 790 (2018)

BMW R nine T 1170 2014Yamaha XSR 900 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności