67%
33%

BMW R 850R
1994 - 2003

+

Suzuki SV 650N
2003 - 2009

+

Wygrywa BMW R 850R (1994 - 2003): 2 głosy

Przegrywa Suzuki SV 650N (2003 - 2009): 1 głos

BMW R 850R (1994 - 2003) vs Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Opinia Video o BMW R 850R

Test video

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 38

Silnik:
4.8 vs 4.8
Hamulce:
4.8 vs 4.1
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.9
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 4.6

Opinie o BMW R 850R

rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW R 850R (1994 - 2003) vs Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Osiągi

BMW R 850R (1994 - 2003)
Suzuki SV 650N (2003 - 2009)
Moc max.
73.0 KM / 6750 rpm
72 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
77.0 Nm / 5600 rpm
65.0 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
193.0 km/h
211.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.5 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, w układzie typu Boxer, chłodzony powietrzem i olejem
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
848.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.3:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk elektroniczny, Bosch Motronic
Wtrysk + dwie przepustnice SDTV
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, jednotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2170 x 940 x 1220 mm
2080 x 745 x 1085 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1487 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
218.0 kg
167.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
238.0 kg
187.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
trzyczęściowa, zmontowana z silnikiem
Boczna, odlewana próżniowo z aluminium
Rama

Zawieszenie

Przód
BMW Telever, skok 120 mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe, możliwość regulacji napięcia wstępnego
Przód
Tył
BMW Paralever, skok 135 mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 305 mm, czterotłoczkowe zaciski
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 276 mm, dwutłoczkowe zaciski
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Honda CBF 500 (2004 - 2007)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności