SCHUBERTH S3 - pierwszy kask integralny niemieckiej marki z normą ECE 22.06.

SCHUBERTH S3, to kolejny krok w rozwoju sportowo turystycznych kasków SCHUBERTH, oraz pierwszy kask integralny SCHUBERTH spełniający warunki normy ECE 22.06. SCHUBERTH S3, to idealne połączenie osiągów i bezpieczeństwa kasków wyścigowych z komfortem znanym z modeli turystycznych. Nowy SCHUBERTH S3 spełnia również najświeższe standardy SCHUBERTH w zakresie bezpieczeństwa, aerodynamiki i aeroakustyki.

SKORUPA KASKU

Przy produkcji modelu S3 stosuje się dwa rozmiary skorupy(Skorupa 1( XS (53) – S (55) – M (57) – L (59)) Skorupa 2( XL (61) – XXL (63) – XXXL (65)). Kask wykonany jest z przetworzonego włókna szklanego (SCHUBERTH Direct Fibre Processing), połączonego ze specjalną żywicą. Materiały są kompresowane w próżni pod wysokim ciśnieniem, tworząc wytrzymałą, a jednocześnie wyjątkowo lekką skorupę kasku. Dodatkowo jest ona wzmocniona jedną warstwą włókna węglowego (Carbon) dla lepszej amortyzacji oraz mniejszej wagi.

EPS i WYŚCIÓŁKA

Nowy materiał EPS, dzięki dwóm gęstościom(jedna w części głównej oraz jedna dla boków) zapewnia lepszą absorbcję wstrząsów oraz więcej miejsca na głowę. Nowa bezszwowa wyściółka SCHUBERTH INDIVIDUAL umożliwia dopasowanie kasku według indywidualnych potrzeb. Niemiecka marka dba nie tylko o wygodę ale również o bezpieczeństwo. Wewnątrz S3 znajdziemy S.R.S. (SCHUBERTH RESCURE SYSTEM). Najprościej mówiąc system awaryjnego demontażu wyściółki policzkowej, który ułatwia zdjęcie kasku w razie wypadku. Zmieniono pozycję mocowania paska podbródkowego w celu poprawy komfortu w okolicy gardła oraz zastosowano mechanizm zapobiegający zrolowaniu kasku z głowy ( A.R.O.S).

WENTYLACJA I WIZJER

Na szczęce oraz w górnej części kasku znajdziemy po dwa regulowane wloty powietrza. Dolna partia wentylacji dodatkowo została wyposażona w wymienny filtr. S3 wyposażony jest również w dwa nieregulowane wyloty ciepłego powietrza schowane w spojlerze. W wizjerze zastosowano nowy mechanizmowi “pozycji miejskiej”, a w blendzie przeciwsłonecznej mocowanie V-lock, dzięki nim mamy większe pole widzenia. Standardowo z kaskiem otrzymujemy zainstalowaną wkładkę Pinlock 120, która zapobiega parowaniu wizjera.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY KASKU SCHUBERTH S3

  • Spełnia warunki nowej normy ECE-R 22.06.
  • Skorupa z włókna szklanego wzmocniona jest jedną warstwą włókna węglowego (Carbon) dla lepszej amortyzacji oraz mniejszej wagi.
  • S.R.S. (SCHUBERTH RESCURE SYSTEM): w razie wypadku służby ratunkowe mogą łatwo usunąć wyściółkę policzkową kasku ciągnąc za dwie taśmy, tym samym zmniejszając siły działające na kark użytkownika, znacznie ułatwiając zdjęcie kasku z głowy.
  • Nowa pozycja mocowania paska podbródkowego w celu poprawy komfortu w okolicy gardła oraz system zapobiegający zrolowaniu kasku z głowy ( A.R.O.S).
  • Dwa wloty powietrza na szczęce kasku zapewniają wydajniejszą wentylację. Jeden z nich z wymiennym filtrem.
  • Nowy tylny spojler wyposażony w wylot ciepłego powietrza.
  • Większe pole widzenia dzięki nowemu mechanizmowi “pozycji miejskiej” wizjera oraz nowym mechanizmom mocowania blendy przeciwsłonecznej V-lock.
  • System komunikacji Plug and Play oparty na systemie Sena 50S z głośnikami, anteną Mesh, anteną FM i anteną Bluetooth preinstalowanymi w skorupie kasku.
  • Możliwość dopasowania kształtu wnętrza kasku w ramach koncepcji SCHUBERTH INDIVIDUAL.
  • Preinstalowana wkładka zapobiegająca parowaniu wizjera Pinlock 120.
  • Zintegrowana blenda przeciwsłoneczna.

KOLORY I GRAFIKI

  • 3 kolory jednolite
  • 2 grafiki w 6 różnych kombinacjach kolorystycznych

REKOMENDOWANA CENA DETALICZNA

  • Kolory jednolite 2549zł / Concrete Grey 2699zł
  • Grafiki 2999zł

ROZMIARY

  • Skorupa 1 [ XS (53) – S (55) – M (57) – L (59)
  • Skorupa 2 [ XL (61) – XXL (63) – XXXL (65) ]

 

https://s3.schuberth.com/pl

 

 

Informacja prasowa