Dane techniczne XVS

Moc maksymalna
od 13 KM do 72 KM
Pojemność skokowa
od 125 ccm do 1300 ccm
Ocena Motobandziorów
od 3.7/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 2.90 do 6.50

Rodzina motocykli XVS

Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)

Lata produkcji: 1997 - 2005

Moc maksymalna:40 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 3.7/5

Yamaha XVS 1100 Drag Star (1998 - 2006)

Lata produkcji: 1998 - 2006

Moc maksymalna:62 KM

Klasa pojemności:1100 cm3

Ocena: 4.7/5

Yamaha Dragstar 125
Yamaha XVS 125 Dragstar (2000 - 2005)

Lata produkcji: 2000 - 2005

Moc maksymalna:13 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.3/5

Yamaha XVS 250 Drag Star (2000 - 2004)

Lata produkcji: 2000 - 2004

Moc maksymalna:21 KM

Klasa pojemności:250 cm3

Ocena: 5.0/5

Yamaha XVS 1300 V Star (2006 - 2013)

Lata produkcji: 2006 - 2013

Moc maksymalna:72 KM

Klasa pojemności:1300 cm3

Ocena: 4.7/5

Yamaha XVS 950 V-Star (2008)

Lata produkcji: 2008

Moc maksymalna:55 KM

Klasa pojemności:950 cm3

Ocena: 4.4/5

Yamaha XVS 1300 Custom (2014)

Lata produkcji: 2014

Moc maksymalna:72 KM

Klasa pojemności:1300 cm3

Ocena: 4.0/5

Najpopularniejsze opinie o XVS

Ocena: 5/5 | Autor: Liquidblack | Opinia o Yamaha XVS 1300 V Star (2006 - 2013)
Posiadam ten model od roku i mogę trochę powiedzieć na jego temat. Ma co prawda kilka drobnych wad, ale i dużo zalet. Na początek silnik. Jest to nowoczesna i dopracowana jednostka. Chętnie wchodzi na obroty, wibracje są delikatne, ale nie tak jak w HD. Idzie jak na cruisera przystało momentem obrotowym. Przyspieszenia nie brakuje 5s do 100km/h. Ci którzy przywykli do stereotypu cruiserów jeżdżących na zloty żółwim tempem mogą się mocno zdziwić. Hamulce są dobre. Może nie brzytwy, ale skutecznie hamują. Prowadzenie jak na te gabaryty bardzo dobre. Chętnie wchodzi w zakręty i dobrze trzyma się drogi. Jedzie bardzo stabilnie nawet przy 160 km/h. Boczne podmuchy wiatru nie robią większego wrażenia. O bezawaryjności dużo nie mogę powiedzieć gdyż posiadany egzemplarz ma dopiero dwa lata, a do tej chwili tylko paliwo i przegląd w serwisie Yamahy. Skrzynia jest zestopniowana raczej na trasy. Po mieście trzeba się trochę nakombinować między 1 i 2, ale to też kwestia przyzwyczajenia. Natomiast 5 bieg to dopiero powyżej 100-120 km/h. Niestety co za tym idzie całość traci trochę na elastyczności. Masę czuć, ale głównie na parkingu. W jeździe to nie przeszkadza. Można też spokojnie omijać samochody w korku, co również według niektórych jest niemożliwe takim kolosem, a jednak... Na plus dzięki tym gabarytom podróżowanie jest naprawdę komfortowe zarówno dla kierowcy jak i pasażera. Można również dołożyć sporo bagażu. Spalanie bardzo rozsądne jak na tą pojemność. Od 4,6l/100km przy dziadkowej jeździe po kiepskich drogach ~60-80km/h do 8-9l/100km przy ostrej jeździe lub dużych prędkościach na autostradzie. Fabryczne kufry pojemne, siedziska wygodne. Szybę warto zamontować wraz z deflektorami, gdyż mogą wystąpić poważne zawirowania powietrza w okolicach głowy. Podsumowując, pomimo kilku drobnostek, które raczej wynikają z jego przeznaczenia motocykl bardzo udany i godny polecenia.
Ocena: 4/5 | Autor: Artur XVS | Opinia o Yamaha XVS 950 V-Star (2008)
Łatwy w prowadzeniu, niezawodny, solidnie wykonany i ma ładny wygląd. Dobry dla początkujących, ponieważ nie grzeszy nadmiarem mocy. Hamulce mogłyby być nieco łatwiej dozowalne.
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Yamaha XVS 125 Dragstar (2000 - 2005)
Postarali się, jakbym nie lubił narzekać to dałbym 5
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Yamaha XVS 1100 Drag Star (1998 - 2006)
Postarali się, jakbym nie lubił narzekać to dałbym 5
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Yamaha XVS 1100 Drag Star (1998 - 2006)
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Yamaha XVS 125 Dragstar (2000 - 2005)
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Ocena: 3/5 | Autor: Artur | Opinia o Yamaha XVS 650 Drag Star (1997 - 2005)
Należy zacząć od tego, że wersja classic od wersji custom różnic się jedynie głębszymi błotnikami, wygodniejszym siedzeniem pasażera, szerszą oponą z przodu (co delikatnie pogarsza jazdę po zakrętach) i o 20kg większą masą (czego prawie nie czuć). Poza tym technicznie są dwa takie same motocykle. Ja w swoim posiadaniu mam wersje custom i nie specjalnie jestem z niej zadowolony... Przede wszystkim w gwiazdeczce brakuje mocy - przy tej pojemności jedyne 39 koni to za mało, powinno być ich co najmniej o 10 więcej. O ile przyśpieszenie jest w miarę dobre (ja ustanowiłem 6 sekund do setki) to niestety prędkość max nie jest zadowlająca. Na prostej udało mi się rozpędzić do 145 km/h, ale problem w tym, że przyjemnie podróżuje się do prędkośći 110 km/h. Później miłe wibracje nie są już tak miłem a motocykl żre ogromne ilości paliwa. Jak zwykle brakuje szóstego biegu, na prawdę, w motorowerach widuje 6 przełożeń a w dużych motocyklach nie potrafią tego zrobić? Nazwanie silnika elastycznym to za dużo ale rzeczywiście biegi są całkiem długie. Jeżeli chodzi o dźwięk to na niskich obrotach brzmi jak bezduszny naked :( ale za to przy wkręcaniu się na obroty słychać miły ryk jak na cruisera przystało. O tym czy hamowanie silnikiem powinno być mocne czy nie można napisać oddzielny artykuł zaś w drag starze takie zjawisko nie istnieje. Rozpędzamy się, puszczamy manetke gazu a motocykl nie zwalnia. Jedzie dalej jakby był na luzie. To dosyć denerwujące przy jeździe w górach i w mieście. Na plus jest to, że yamaha lubi sobie miło "pierdnąć" z wydechu przy schodzeniu z obrotów. W Drag starze 125 z przodu mamy jedną tarczę z jednym zaciskiem która wystarcza do motocykla o masie 150 kg, zaś w starszym bracie o prawie 100 kg większym zastosowanie tych samych hamulców to żart... Przedni jest kiepsko wyczuwalny, działanie ma do dup.. i łatwo się blokuje, tylny coś tam daje. Przydaje się stalowy oplot. Jadąc tym motocyklem odbieramy sobie całą radość z pokonywania zakrętów, drag star jest wtedy nie stabilny, ma zbyt długi rozstawi osi, szybko szoruje podestami i na dodatek trzeba używać sporej siły przy skręcaniu. Waga jest do przyjęcia, nie ma strachu przy manewrach na parkingu. Spalanie na minus, wychodzi ok. 5.3-6.4 litra. A w recenzjach piszą, że to niby taki oszczędny motocykl. Skrzynia biegów chodzi mozolnie i biegi czasem wypadają. Na plus pozostaje to, że jest prawie bezawaryjny. Osobiście nie kupił bym tego motocykla drugi raz, już bardziej bym celował w virago 535 która daje więcej radości z jazdy.
Ocena: 4/5 | Autor: Bon Jovi | Opinia o Yamaha XVS 125 Dragstar (2000 - 2005)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Yamaha XVS 125 Dragstar (2000 - 2005)
Jest dobrze, można polecić!