Model KTM 790

Cena od: 3 600 - 71 900 zł

Opis modelu 790


KTM motocykle

KTM to motocyklowa marka mieszcząca się w Austrii. Prócz jednośladów zajmuje się także produkcją rowerów, quadów a także sportowych gokartów. Ten europejski producent zasłynął głównie dzięki mocno rozwiniętej ofercie motocykli offroadowych, które zwyciężały na najbardziej popularnych imprezach MX na świecie. 

Przez lata działalności, świetny marketing KTM zaskarbił sobie serca fanów jazdy w terenie i przyzwyczaił nas do koloru pomarańczowego. W ostatnich latach KTM zaczyna podbijać także rynek motocykli drogowych - produkując supermoto, adventure a także szalonego power nakeda - 1290 Super Duke R.

Dane techniczne 790

Moc maksymalna
od 105 KM do 105 KM
Pojemność skokowa
od 790 ccm do 790 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.9/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 5.98 do 5.98

Rodzina motocykli 790

KTM Duke 790 (2018)

Lata produkcji: 2018

Moc maksymalna:105 KM

Klasa pojemności:790 cm3

Ocena: 4.9/5

Opinie 790

Ocena: 5/5 | Autor: tom | Opinia o KTM Duke 790 (2018)
Dla mnie K jak kozak ...sprzęt robi robotę...Zastanawiałem się nad MT 09 ale po jezdzie stwierdziłem czas na KTM i co no i jest ...Japonia fajnie ale stoimy w miejscu ...DUKE to jest maszyna pełna emocji !!!
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o KTM Duke 790 (2018)
Motocykl bajecznie łatwy do ogarnięcia. Dobry i do spokojnej jazdy i ostrego upalania po zakrętach. Prowadzi się niesamowicie łatwo, nie ma najmniejszego problemu z zacieśnianiem czy korygowaniem lini przejazdu w złożeniu. Zawieszenie jest dość sztywne i dopóki jest równo dzielnie znosi ostrzejszą jazdę. Przy wadze 85kg problem dobijania na nierównościach czy wężykowania nie istnieje Przedni hamulec z bardzo dobrym wyczuciem ale zdecydowanie brakuje mu ostrości i siły hamowania w poczatkowej fazie. Silnik zaskakuje mega szybkim wkręcaniem na obroty. W przedziale 6-9 tys ostro rwie do przodu. W mieście przy startach ze świateł spokojnie można rywalizować ze sportowymi 600tkami. Dopiero od 180km/h zaczyna brakować pary. Przy niskich obrotach pracuje równo bez wibracji czy poszarpywania. Do tego rewelacyjny pakiet elektroniki. Jedynym wyraźnym minusem są opony. O ile jak jest sucho i ciepło jest ok. O tyle w deszczu jest katastrofa. Tył potrafi zerwać gwałtownie przyczepność przy mocnym dodaniu gazu nawet na trzecim biegu.. Z chorób wieku dziecięcego wyszła lekko cieknąca uszczelka pod pokrywą zaworową i przy zębadce zdawczej. I To tyle.
Ocena: 5/5 | Autor: Artek | Opinia o KTM Duke 790 (2018)
Aż się nie chce z niego schodzić. Moto jest mega zwinne i szybkie. Motor petarda.
Ocena: 5/5 | Autor: Kr3ngiel | Opinia o KTM Duke 790 (2018)
Silnik super. Hamulce dobre, zawsze można poprawić, ale nawet na torze dają sobie radę w serii. Po 3kkm zero uwag w zakresie awaryjności poza serwisem po pierwszym tysiącu. Frajda nieopisana, bo to połączenie SM ze sportem. Po czasie fajny do oswojenia, jest apetyt na więcej, bo jak się mówi dobra maszyna to taka której należy się bać. Duke790 trzeba szanować, a fajnie się odwdzięczy - wystraszy gdy przegniemy, ale i wybaczy błędy, bo systemy działają tutaj świetnie. Jedyne co to seryjne opony to śmietnik, ale w sam raz do oswojenia skalpela na pierwsze kilometry upalania.
Ocena: 5/5 | Autor: Szymon | Opinia o KTM Duke 790 (2018)
Niesamowity sprzęt stworzony tylko i wyłącznie do dawania frajdy z jazdy. Doskonały silnik, zaskakująco dobrze działające zawieszenie mimo, że pozbawione regulacji, wystarczająco dobre hamulce. Pakiet dodatków, elektroniki to bajka w tej cenie: 4 mapy silnika, które naprawdę robią różnicę, cornering ABS, 9-poziomowa kontrola trakcji, quick shifter up&down, anty-wheelie, launch control. W deszczowy dzień Duke może stać się spokojnym barankiem, by kolejnego dnia na torze pokazać duszę diabła ;-) Fabryczny wydech brzmi lepiej niż nie jeden akcesoryjny slip-on w innych motocyklach. Doskonałe światła LED - zupełnie inny wymiar nocnego latania. Fabryczne opony bez większego zarzutu, łapią drobne uślizgi, z którymi systemy doskonale sobie radzą w podkreślam - codziennej jeździe. Do urywania setnych części sekundy na torze służą inne opony. Niestety co by nie było tak kolorowo - konstrukcja świeża i nie pozbawiona chorób wieku dziecięcego. Zdarzają się wycieki oleju, awarie czujnika świateł stop-u i inne, z którymi serwis gwarancyjny powinien sobie szybko poradzić. Tak czy inaczej sprzęt warty swojej ceny i obecnie nie zamieniłbym swojego 790 na nic innego.

Wygrane Pojedynki

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)KTM Duke 790 (2018)

KTM 690 Duke R (2012 - 2015)KTM Duke 790 (2018)

Przegrane Pojedynki

Yamaha MT-09 (2017)KTM Duke 790 (2018)

Triumph Street Triple 765 R (2017)KTM Duke 790 (2018)