Model KTM 125

Cena od: 8 500 - 10 700 zł

Video Testy


Dane techniczne 125

Moc maksymalna
od 15 KM do 15 KM
Pojemność skokowa
od 125 ccm do 125 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.5/5 do 4.7/5
Średnie Spalanie
od 2.93 do 3.38

Rodzina motocykli 125

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Lata produkcji: 2012 - 2016

Moc maksymalna:15 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.7/5

KTM 125 DUKE (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:15 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.5/5

Opinie 125

Ocena: 5/5 | Autor: Jackfrost | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Cieszę się nim od roku. Mogę napisać tylko jedno...to najlepszy motor..ek tej pojemności na świecie. Osiągi wystarczające, oczywiście przy skromnej pojemności 125cm. Spalanie, no cóż jeździ na wodę. Przy spokojnej jeździe pali mniej niż 2l/100km, przy miejskim szaleństwie 2,7l/100km. Zawieszenie świetne, silnik dynamiczny, wyposażenie chyba najlepsze w tej klasie....poszukajcie 125ki z ABS, życzę powodzenia...a ten ma plus pełen komputer. Motor szczerze polecam...do miasta nie znajdziecie lepszego....a na miejskie korki i jazdę miedzy samochodami to istny diabeł. Co do wad....to dla mnie są dwie: - kanapa jest niezbyt wygodna i po godzinie jazdy już mrówki czujemy na tyłku. (można zamówić w salonie lepszą żelową). - opony....wyprodukowane w Indiach. Dobrze sprawują się przy wysokich temperaturach..ale, przy niskich i z deszczem to zbyt duże ryzyko utraty stabilności motocykla. Ogólnie dla mnie to rodzaj totalnej rozrywki....oczywiście z prawem jazdy kategorii B..... :(
Ocena: 5/5 | Autor: Beowulfin | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Hamulce są bardzo dobre, org opony od razu do wymiany. Silnik jak na 125cc daje rade. Można utrzymywać nawet i 100km/h poza miastem. Nie psuje się. Nie wiem jak to możliwe że wam Duke pali 2l/100km. Przy jeździe bez piłowania pali mi 3.0-3.2l a przy ostrzejszej jeździe 3.7l. Minus to na pewno twarde siedzenie i to, że chlapie błotem. Ogólnie polecam.
Ocena: 5/5 | Autor: Michał M. | Opinia o KTM 125 DUKE (2017)
Posiadam motocykl od kwietnia 2017, zakupiłem go jako nowy, był to motocykl z pierwszej dostawy jaka dotarła do salonu. W dwa sezony zrobiłem 13000 km, bezawaryjnie. W motocyklu w tym czasie nic się nie wydarzyło, wszystko działa jak w dniu odbioru nówki z salonu, zero konsumpcji oleju itd - najbliższy wydatek, to pewnie za około 4000 km będzie to tylna opona. Przy okazji zaznaczę że nie oszczędzam jakoś sprzętu, w sezonie praktycznie codziennie jeżdżę drogą ekspresową z prędkościami 90 km/h - 100 km/h. Mimo miejskiego przeznaczenia, motocykl w mieście praktycznie nie jeździ. Dynamika jak na 125ccm jest zadowalająca, przyspieszenia od 0 - 60/70 pozwalają na startowanie ze świateł jako pierwszy w kolejce. Zwinność oraz zwartość motocykla jest niesamowita, gdy większe maszyny walczą na serpentynach z kierowcami, tak Duke składa się i jedzie gdzie mu każemy. Jazda w korkach pomiędzy samochodami odbywa się prawie jak na rowerze, jedynym ograniczeniem są motocykliści wlokący się większymi maszynami. Skuteczność układu hamulcowego jest bardzo wysoka, mimo że jestem dosyć ciężki bo ważę około 95kg, siła hamowania zawsze była bez zastrzeżeń. Motocyklem jeździłem po Beskidach, zaliczyłem wypad w Tatry, robiłem trasy po 500 km, w warunkach górskich sprzęt również nieźle się spisuje. Spalanie jest śmieszne, standardowe z trasy to okolice 2.8, przy spokojnej jeździe z prędkościami w okolicach 60 - 70 km/h spalamy okolo 2 - 2.2 litra. Maksymalne spalanie wynosiło chyba około 3.2 litra. Jakość wykonania jest zadowalająca, chociaż mimo pochodzenia indyjskiego, powinna być lepsza. Natomiast powłoki lakiernicze, uszczelnienia itp są jak najbardziej ok. Motocykl jeździł w deszczu, błocie, zaliczył nawet śnieg, a po umyciu i wyczyszczeniu zawsze wygląda jak nowy. Na minus cena serwisu, przegląd po 1000 km, 530 zł, po 7500 560 zł, przede mną 3 przegląd, bardziej kompleksowy, pewnie w cenie około 750 zł. Bardzo polecam sprzęt na początek, myślę że bardzo dużo może nas nauczyć. Przede wszystkim dla tego że prowadzi się jak prawdziwy motocykl (waga około 155 kg), jego dynamika pozwala na osiąganie niezłych prędkości np w zakrętach, a moc jest jeszcze na tyle niewielka że całość wybacza wiele błędów i nie chce nas zabić na każdym kroku.
Ocena: 5/5 | Autor: Maciek | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Hej mam 23 tys przejechane od nowości. Jest odporny na wywrotki i dużo wybacza najlepszy sprzęt na miasto i przeciskanie się w korkach. Jedynie co to opony są słabe na mokrym.
Ocena: 5/5 | Autor: Tomo | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
super moto
Ocena: 5/5 | Autor: xxx | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Ocena: 5/5 | Autor: Jacob | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Super moto!!
Autor: Gość | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Yamaha mt125
Autor: Artreyu | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Nie wiem, jak można zejść nim poniżej 2l/100. Najmniej przy jeździe do 70km/h i spokojnym przyspieszaniu miałem 2,5l/100. A tak wychodzi 3,0-3,6l/100.

Recenzje 125

Z czym kojarzą się wam motocykle klasy 125? Mnie z niedorobionymi, projektowanymi z maksymalnym cięciem kosztów tworami księgowego skąpstwa. Okazuje się jednak, że producenci mogą kierować się nieco inną filozofią... Czy komukolwiek z nas w najśmielszych snach mogło przyjść do głowy by w przystępnej 125-tce zamontować takie rarytasy, jak zawieszenie USD, czterotłoczkowy zacisk czy wielofunk...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)Junak M11 Cafe 125 (2016)

Romet Arrow Fly 125 (2015 - 2016)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Junak 121 125 2015KTM 125 DUKE (2017)

Przegrane Pojedynki

Yamaha MT-125 2014KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Honda CB125R (2018)KTM 125 DUKE (2017)

Hyosung GT 125 (2015)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)Aprilia RS 125 (1999 - 2005)