Model KTM 125

Cena od: 8 500 - 10 700 zł

Video Testy


Dane techniczne 125

Moc maksymalna
od 15 KM do 15 KM
Pojemność skokowa
od 125 ccm do 125 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.4/5 do 4.6/5
Średnie Spalanie
od 2.97 do 3.10

Rodzina motocykli 125

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Lata produkcji: 2012 - 2016

Moc maksymalna:15 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.6/5

KTM 125 DUKE (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:15 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.4/5

Opinie 125

Ocena: 5/5 | Autor: Jackfrost | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Cieszę się nim od roku. Mogę napisać tylko jedno...to najlepszy motor..ek tej pojemności na świecie. Osiągi wystarczające, oczywiście przy skromnej pojemności 125cm. Spalanie, no cóż jeździ na wodę. Przy spokojnej jeździe pali mniej niż 2l/100km, przy miejskim szaleństwie 2,7l/100km. Zawieszenie świetne, silnik dynamiczny, wyposażenie chyba najlepsze w tej klasie....poszukajcie 125ki z ABS, życzę powodzenia...a ten ma plus pełen komputer. Motor szczerze polecam...do miasta nie znajdziecie lepszego....a na miejskie korki i jazdę miedzy samochodami to istny diabeł. Co do wad....to dla mnie są dwie: - kanapa jest niezbyt wygodna i po godzinie jazdy już mrówki czujemy na tyłku. (można zamówić w salonie lepszą żelową). - opony....wyprodukowane w Indiach. Dobrze sprawują się przy wysokich temperaturach..ale, przy niskich i z deszczem to zbyt duże ryzyko utraty stabilności motocykla. Ogólnie dla mnie to rodzaj totalnej rozrywki....oczywiście z prawem jazdy kategorii B..... :(
Ocena: 5/5 | Autor: Beowulfin | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Hamulce są bardzo dobre, org opony od razu do wymiany. Silnik jak na 125cc daje rade. Można utrzymywać nawet i 100km/h poza miastem. Nie psuje się. Nie wiem jak to możliwe że wam Duke pali 2l/100km. Przy jeździe bez piłowania pali mi 3.0-3.2l a przy ostrzejszej jeździe 3.7l. Minus to na pewno twarde siedzenie i to, że chlapie błotem. Ogólnie polecam.
Ocena: 5/5 | Autor: Marek | Opinia o KTM 125 DUKE (2017)
Mam egzemplarz z 2019r w 6 miesięcy zrobiłem ponad 3500km i jestem zadowolony, pomimo że po przejechaniu 2tys kilometrów musiał zostać wymieniony wyświetlacz bo przestał działać (jakaś wada fabryczna) to motocykl nigdy mnie nie zawiódł, świetnie się prowadzi, ma elastyczną skrzynie biegów i można jechać na 5tym biegu z prędkością 30km/h. Chociaż zdecydowanie woli obroty od 7 tysięcy w górę, minus skrzyni biegów to to że gdy chcemy szybko zbić biegi np z 4 do 1 gdy się stoi to niezawsze wskakuje niższy bieg, wysokość tylnego zawieszenia można regulować, przednie zawieszenie dobrze wybiera nierówności, kilka razy nawet udało mi się wjechać do lasu i też dało się pojeździć, hamulce mocne a ABS uruchamia się wtedy gdy musi, wygląd to sprawa indywidualna każdy widzi jak wygląda a w rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciu, spalanie podczas piłowania pod czerwone pole w moim przypadku to 2,7 więcej mi się nie udało a najmniejsze jakie miałem to 2,3
Ocena: 5/5 | Autor: Maciek | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Hej mam 23 tys przejechane od nowości. Jest odporny na wywrotki i dużo wybacza najlepszy sprzęt na miasto i przeciskanie się w korkach. Jedynie co to opony są słabe na mokrym.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Jest kozacką 125 i to wystarczy
Ocena: 5/5 | Autor: Duke Rider :D | Opinia o KTM 125 DUKE (2017)
Bardzo mi się podoba wygląd tego KTMa. Zdecydowanie wygląda na większą pojemność. Plusem jest też modernistyczny wyświetlacz, co w tej klasie jest niespotykane. Jest wystarczająco zrywny, aby na światłach zostawiać w tyle różne Passaty.
Autor: KK0010 | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Ja na moim miałem 2.0 l/100km jadąc 60kmh.
Ocena: 4/5 | Autor: Bazyl | Opinia o KTM 125 DUKE (2017)
Jak dla mnie super przesiadłem się z rebelii dzień do nocy
Ocena: 4/5 | Autor: Bukal | Opinia o KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Mam go od 5 lat i przejechałem około 18tyś km, bardzo fajny motocykl do miasta lekki i poręczny, średnie spalanie 3l/100km, kanapa po dłuższej jeździe daje się we znaki, a przy wzroście 191cm wygląda się troszkę zabawnie no i kolana wchodzą w bak. Z wad tak jak wspomniałem kanapa, fabryczne opony które są kwadratowe oraz łańcuch fabryczny jest zrobiony chyba z gum orbit bo bardzo szybko się rozciąga. Bardzo fajnie wkręca się na obroty i ogólnie daje dużo frajdy z jazdy. A no i serwis KTM'a w wawie to lipa, ale ten sprzęt jest dosyć łatwy w obsłudze. ps dopóki nie wsiądzie się na 600 lub wyżej XD
Autor: wojtek | Opinia o KTM 125 DUKE (2017)
Można prosić o szczegóły? No bo tak średnio wiemy o co chodzi

Recenzje 125

Z czym kojarzą się wam motocykle klasy 125? Mnie z niedorobionymi, projektowanymi z maksymalnym cięciem kosztów tworami księgowego skąpstwa. Okazuje się jednak, że producenci mogą kierować się nieco inną filozofią... Czy komukolwiek z nas w najśmielszych snach mogło przyjść do głowy by w przystępnej 125-tce zamontować takie rarytasy, jak zawieszenie USD, czterotłoczkowy zacisk czy wielofunk...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Yamaha MT-125 2014KTM 125 DUKE (2017)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)Junak M11 Cafe 125 (2016)

Romet RCR 125 (2016)KTM 125 DUKE (2017)

Romet Arrow Fly 125 (2015 - 2016)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Przegrane Pojedynki

Yamaha MT-125 2014KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Honda CB125R (2018)KTM 125 DUKE (2017)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)Aprilia RS 125 (1999 - 2005)