KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Pozostałe Generacje Modelu KTM 125

Spalanie: 2.84
Dodaj
Ilość raportów: 25

Spalanie KTM 125 DUKE

Minimalne: 2.42

Średnie: 2.84

Maksymalne: 4.05

Opinie o KTM 125 DUKE

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 41

Silnik: 4.7
Hamulce: 4.8
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 4.8
Przyciąganie wzroku: 4.7
Ocena: 5/5 | Autor: Jackfrost
Cieszę się nim od roku. Mogę napisać tylko jedno...to najlepszy motor..ek tej pojemności na świecie.
Osiągi wystarczające, oczywiście przy skromnej pojemności 125cm. Spalanie, no cóż jeździ na wodę. Przy spokojnej jeździe pali mniej niż 2l/100km, przy miejskim szaleństwie 2,7l/100km. Zawieszenie świetne, silnik dynamiczny, wyposażenie chyba najlepsze w tej klasie....poszukajcie 125ki z ABS, życzę powodzenia...a ten ma plus pełen komputer. Motor szczerze polecam...do miasta nie znajdziecie lepszego....a na miejskie korki i jazdę miedzy samochodami to istny diabeł.
Co do wad....to dla mnie są dwie: - kanapa jest niezbyt wygodna i po godzinie jazdy już mrówki czujemy na tyłku.
(można zamówić w salonie lepszą żelową).
- opony....wyprodukowane w Indiach. Dobrze sprawują się przy wysokich temperaturach..ale, przy niskich i z deszczem to zbyt duże ryzyko utraty stabilności motocykla.
Ogólnie dla mnie to rodzaj totalnej rozrywki....oczywiście z prawem jazdy kategorii B..... :(
Skomentuj | Przydatna (9) | Nieprzydatna (0)
2017-08-11 10:19:59 | Autor: KK0010
Ja na moim miałem 2.0 l/100km jadąc 60kmh.
2017-04-02 20:09:31 | Autor: Artreyu
Nie wiem, jak można zejść nim poniżej 2l/100. Najmniej przy jeździe do 70km/h i spokojnym przyspieszaniu miałem 2,5l/100. A tak wychodzi 3,0-3,6l/100.
Ocena: 5/5 | Autor: Beowulfin
Hamulce są bardzo dobre, org opony od razu do wymiany. Silnik jak na 125cc daje rade. Można utrzymywać nawet i 100km/h poza miastem. Nie psuje się. Nie wiem jak to możliwe że wam Duke pali 2l/100km. Przy jeździe bez piłowania pali mi 3.0-3.2l a przy ostrzejszej jeździe 3.7l. Minus to na pewno twarde siedzenie i to, że chlapie błotem. Ogólnie polecam.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Maciek
Hej mam 23 tys przejechane od nowości. Jest odporny na wywrotki i dużo wybacza najlepszy sprzęt na miasto i przeciskanie się w korkach. Jedynie co to opony są słabe na mokrym.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Tomo
super moto
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Jacob
Super moto!!
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
2017-04-02 16:59:52 | Autor: Gość
Yamaha mt125
Ocena: 5/5 | Autor: Kacu
super sprzęt na pierwszym motocykl, zaejbista sprawa, polecam kazd
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 | Autor: Bukal
Mam go od 5 lat i przejechałem około 18tyś km, bardzo fajny motocykl do miasta lekki i poręczny, średnie spalanie 3l/100km, kanapa po dłuższej jeździe daje się we znaki, a przy wzroście 191cm wygląda się troszkę zabawnie no i kolana wchodzą w bak. Z wad tak jak wspomniałem kanapa, fabryczne opony które są kwadratowe oraz łańcuch fabryczny jest zrobiony chyba z gum orbit bo bardzo szybko się rozciąga.
Bardzo fajnie wkręca się na obroty i ogólnie daje dużo frajdy z jazdy.
A no i serwis KTM'a w wawie to lipa, ale ten sprzęt jest dosyć łatwy w obsłudze.

ps dopóki nie wsiądzie się na 600 lub wyżej XD
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Wazowski
Super motor. Użytkowałem przez dwa lata, zero problemów, frajda z jazdy ogromna jak na tą pojemność, a i nie jeden się pomylił w ocenie pojemności:) nie raz słyszałem, że to 300 lub 600cc ;) Jak na pierwszy motor, żeby opanować podstawy nadaje się idealnie.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

KTM Duke 125 - Najbardziej szalona pomarańcza w swojej klasie!

Z czym kojarzą się wam motocykle klasy 125? Mnie z niedorobionymi, projektowanymi z maksymalnym cięciem kosztów tworami księgowego skąpstwa. Okazuje się jednak, że producenci mogą kierować się nieco inną filozofią... Czy komukolwiek z nas w najśmielszych snach mogło przyjść do głowy by w przystępnej 125-tce zamontować takie rarytasy, jak zawieszenie USD, czterotłoczkowy zacisk czy wielofunkcyjny komputer pokładowy? No właśnie... A pomarańczowym Austriakom taki pomysł przyszedł do głowy i udało się im stworzyć - zaiste - ligę premium w klasie 125. KTM 125 Duke - mały książę, to sprzęt dla tych, którzy wiedzą czego oczekują.

Ready to race?

KTM 125 Duke jest - i stwierdzam to zupełnie szczerze - jednym z najlepszych motocykli jakim dane było mi jeździć. Co ważne, mam tutaj na myśli wszystkie motocykle, nie tylko te z ustawy dla posiadaczy prawka B. Mały Duke pokazuje, że radość z jazdy nie ma nic wspólnego z pojemnością i mocą. Silnik oferuje 15 koni mechanicznych i jak na swoją klasę jest prawdziwą petardą. Bez problemu osiąga prędkości powyżej 100 km/h,  a do 80 jest w stanie odstawić niejeden sportowy samochód. Dlatego powtórzę to jeszcze raz, tym razem dużymi literami:

KTM 125 Duke jest jednym z najlepszych motocykli jakimi dane było mi jeździć.

Amen. Jednym słowem - Diuczek jest świetny. Od samego motocykla lepsze jest co najwyżej jego zawieszenie. Zawias od WP z pewnością poradziłby sobie nawet z większą mocą - w  Duke'u 125 daje on pewne podparcie w każdej sytuacji. Jeśli zastanawia was biały, sterylny kolor sprężyn, to zgodnie z legendą założycielską firmy WP producent rozpoczynając działalność zaopatrywał się w latach 80. w sprężyny wykorzystywane w łóżkach szpitalnych(!). Słabym punktem motocykla mogą wydawać się opony indyjskiej produkcji, jednak nawet one dają radę. Podobnie jak hamulce, za które pośrednio odpowiada Brembo. Czterotłoczkowy zacisk wyposażony w ABS wgryza się w tarcze jak Reksio w szynkę, często powodując uniesienie tylnego koła.

Yes, we are ready!

Dorzucając do tego agresywną ale wciąż wygodną pozycję oraz niepowtarzalny wygląd KTMa, mamy świetnego kandydata na lidera swojej klasy. Pytanie czy ma on jednak jakieś wady? Chcecie wiedzieć więcej? Zapraszam do recenzji wideo!

Dane techniczne KTM 125 DUKE

Osiągi

Moc max.
15 KM
Max. moment obrotowy
12 Nm
V-max
130.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
11.0 L

Silnik

Typ
Jednocylindrowy, 4 suwowy, DOHC
Pojemność skokowa
124.7 ccm
Stopień sprężania
14.5:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre, hydrauliczne
Przeniesienie napędu
Łańcuch

Podwozie

Rozstaw osi
1367 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
127.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
150.0 kg
Rama
Stalowa

Zawieszenie

Przód
WP Suspension Up Side Down
Tył
WP Suspension Monoshock

Hamulce

Przód
1 x 300mm, 4 tłoczkowe zaciski,
Tył
1 x 230mm
Abs
tak

Eksploatacja KTM 125 DUKE

Opony

Opona przód
110/70 -17
Opona tył
150/60 -17
Yamaha MT-125 2014

Yamaha MT-125 2014KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)Junak M11 Cafe 125 (2016)

Hyosung GT 125 (2015)

Hyosung GT 125 (2015)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności