Pozostałe Generacje Modelu KTM 125

Spalanie: 3.01
Dodaj
Ilość raportów: 19

Spalanie KTM 125 DUKE

Minimalne: 2.66

Średnie: 3.01

Maksymalne: 3.86

Opinie o KTM 125 DUKE

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 8

Silnik: 4.5
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.4
Frajda z jazdy: 4.5
Przyciąganie wzroku: 4.5
Ocena: 5/5 | Autor: Michał M.
Posiadam motocykl od kwietnia 2017, zakupiłem go jako nowy, był to motocykl z pierwszej dostawy jaka dotarła do salonu.
W dwa sezony zrobiłem 13000 km, bezawaryjnie. W motocyklu w tym czasie nic się nie wydarzyło, wszystko działa jak w dniu odbioru nówki z salonu, zero konsumpcji oleju itd - najbliższy wydatek, to pewnie za około 4000 km będzie to tylna opona. Przy okazji zaznaczę że nie oszczędzam jakoś sprzętu, w sezonie praktycznie codziennie jeżdżę drogą ekspresową z prędkościami 90 km/h - 100 km/h. Mimo miejskiego przeznaczenia, motocykl w mieście praktycznie nie jeździ.
Dynamika jak na 125ccm jest zadowalająca, przyspieszenia od 0 - 60/70 pozwalają na startowanie ze świateł jako pierwszy w kolejce. Zwinność oraz zwartość motocykla jest niesamowita, gdy większe maszyny walczą na serpentynach z kierowcami, tak Duke składa się i jedzie gdzie mu każemy. Jazda w korkach pomiędzy samochodami odbywa się prawie jak na rowerze, jedynym ograniczeniem są motocykliści wlokący się większymi maszynami. Skuteczność układu hamulcowego jest bardzo wysoka, mimo że jestem dosyć ciężki bo ważę około 95kg, siła hamowania zawsze była bez zastrzeżeń.
Motocyklem jeździłem po Beskidach, zaliczyłem wypad w Tatry, robiłem trasy po 500 km, w warunkach górskich sprzęt również nieźle się spisuje.
Spalanie jest śmieszne, standardowe z trasy to okolice 2.8, przy spokojnej jeździe z prędkościami w okolicach 60 - 70 km/h spalamy okolo 2 - 2.2 litra. Maksymalne spalanie wynosiło chyba około 3.2 litra.
Jakość wykonania jest zadowalająca, chociaż mimo pochodzenia indyjskiego, powinna być lepsza. Natomiast powłoki lakiernicze, uszczelnienia itp są jak najbardziej ok. Motocykl jeździł w deszczu, błocie, zaliczył nawet śnieg, a po umyciu i wyczyszczeniu zawsze wygląda jak nowy.
Na minus cena serwisu, przegląd po 1000 km, 530 zł, po 7500 560 zł, przede mną 3 przegląd, bardziej kompleksowy, pewnie w cenie około 750 zł.
Bardzo polecam sprzęt na początek, myślę że bardzo dużo może nas nauczyć. Przede wszystkim dla tego że prowadzi się jak prawdziwy motocykl (waga około 155 kg), jego dynamika pozwala na osiąganie niezłych prędkości np w zakrętach, a moc jest jeszcze na tyle niewielka że całość wybacza wiele błędów i nie chce nas zabić na każdym kroku.
Skomentuj | Przydatna (20) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 | Autor: Marek
Mam egzemplarz z 2019r w 6 miesięcy zrobiłem ponad 3500km i jestem zadowolony, pomimo że po przejechaniu 2tys kilometrów musiał zostać wymieniony wyświetlacz bo przestał działać (jakaś wada fabryczna) to motocykl nigdy mnie nie zawiódł, świetnie się prowadzi, ma elastyczną skrzynie biegów i można jechać na 5tym biegu z prędkością 30km/h. Chociaż zdecydowanie woli obroty od 7 tysięcy w górę, minus skrzyni biegów to to że gdy chcemy szybko zbić biegi np z 4 do 1 gdy się stoi to niezawsze wskakuje niższy bieg, wysokość tylnego zawieszenia można regulować, przednie zawieszenie dobrze wybiera nierówności, kilka razy nawet udało mi się wjechać do lasu i też dało się pojeździć, hamulce mocne a ABS uruchamia się wtedy gdy musi, wygląd to sprawa indywidualna każdy widzi jak wygląda a w rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciu, spalanie podczas piłowania pod czerwone pole w moim przypadku to 2,7 więcej mi się nie udało a najmniejsze jakie miałem to 2,3
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Duke Rider :D
Bardzo mi się podoba wygląd tego KTMa. Zdecydowanie wygląda na większą pojemność. Plusem jest też modernistyczny wyświetlacz, co w tej klasie jest niespotykane. Jest wystarczająco zrywny, aby na światłach zostawiać w tyle różne Passaty.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Ksiendzu
polecam z całego serca
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Wszystko działa jak powinno jeżdżę od 2017
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: MARCEL
Motocykl sprawuje sie świetnie nie miałem z nim żadnych problemów jedynie podczas podłączenia ładowarki do akusa po 2 nocach akumulator sie troche rozładował i wyskaiwał błąd ale po naładowaniu wszystko działa. ABSy działają świetnie polecam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Bazyl
Jak dla mnie super przesiadłem się z rebelii dzień do nocy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 2/5 | Autor: Gość
no tak średnio bym poedzial
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (20)
2020-06-06 11:58:51 | Autor: wojtek
Można prosić o szczegóły? No bo tak średnio wiemy o co chodzi
rozwiń

Dane techniczne KTM 125 DUKE

Osiągi

Moc max.
15 KM
Max. moment obrotowy
12 Nm
V-max
130.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
11.0 L

Silnik

Typ
Jednocylindrowy, 4 suwowy, DOHC
Pojemność skokowa
124.7 ccm
Stopień sprężania
14.5:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre, hydrauliczne
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Rozstaw osi
1367 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
137 kg
Rama
Stalowa
Wysokość kanapy
830 mm

Zawieszenie

Przód
WP Up Side Down, Ø 43 mm
Tył
WP Suspension Monoshock

Hamulce

Przód
1 x 300mm, 4 tłoczkowe zaciski,
Tył
1 x 230mm
ABS
tak

Eksploatacja KTM 125 DUKE

Opony

Opona przód
110/70 -17
Opona tył
150/60 -17

Honda CB125R (2018)KTM 125 DUKE (2017)

Yamaha MT-125 125 (2014 - 2019)KTM 125 DUKE (2017)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)KTM 125 DUKE (2017)

KTM 125 DUKE (2017)Zontes 125 U1 (2021)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności