57%
43%

Honda CB125R
2018

+

KTM 125 DUKE
2017

+

Wygrywa Honda CB125R (2018): 16 głosów

Przegrywa KTM 125 DUKE (2017): 12 głosów

Honda CB125R (2018) vs KTM 125 DUKE (2017)

Opinia Video o Honda CB125R

Test video

Opinia Video o KTM 125 DUKE

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.8 vs 4.5
Hamulce:
5.0 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.5

Opinie o Honda CB125R

Autor: Łuki
Urzeka mnie powrót do starego stylu .Mówie oczywiście o okrągłej lapie .Jest poprostu ładniejsza :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gizio
Fajniejszy design. Większa ilość stacji serwisowych. Lepsza pozycja na motocyklu. Do KTM trzeba się przyzwyczaić. Honda wsiadasz i jedziesz.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bulfo
Lepszy design, wygodniejsza poza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Biały
KTM nie podoba mi się z wyglądu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o KTM 125 DUKE

Autor: Mateo
Duke chwycił mnie za serce, będzie to mój pierwszy motocykl.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: hubson
silniejszy, szybszy, super hamulce.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: gadek
bo lepszy i tyle
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: konki
ładniejszy i masywniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jack
Uważam, że jest bardziej agresywny stylistycznie i to przemawia na jego korzyść.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Honda CB125R (2018) vs KTM 125 DUKE (2017)

Osiągi

Honda CB125R (2018)
KTM 125 DUKE (2017)
Moc max.
13.1 KM / 10000 rpm
15 KM
Moc max.
Max. moment obrotowy
10 Nm / 8000 rpm
12 Nm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
10.1 L
11.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Jednocylindrowy, SOHC, 4T
Jednocylindrowy, 4 suwowy, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
125 ccm
124.7 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.0:1
14.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
Wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Mokre, hydrauliczne
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1345 mm
1367 mm
Rozstaw osi
Rama
Inner Pivot Diamond Frame
Stalowa
Rama
Wysokość siodełka
816 mm
830 mm
Wysokość siodełka

Zawieszenie

Przód
41mm, USD
WP Up Side Down, Ø 43 mm
Przód
Tył
monoshock
WP Suspension Monoshock
Tył

Hamulce

Abs
Tak
tak
Abs
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-125 2014KTM 125 DUKE (2017)

Honda CB125R (2018)Bajaj Pulsar 125 (2018)

Romet RCR 125 (2016)KTM 125 DUKE (2017)

Junak 121 125 2015KTM 125 DUKE (2017)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności