54%
46%

Hyosung GT 125
2015

+

KTM 125 DUKE
2012 - 2016

+

Wygrywa Hyosung GT 125 (2015): 13 głosów

Przegrywa KTM 125 DUKE (2012 - 2016): 11 głosów

Hyosung GT 125 (2015) vs KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Opinia Video o Hyosung GT 125

Opinia Video o KTM 125 DUKE

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 27

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 42

Silnik:
4.3 vs 4.7
Hamulce:
4.0 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.1 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.3 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 4.7

Opinie o Hyosung GT 125

Autor: Michuu
Silnik w układzie V daje świetny dźwięk jak na 125 + gabaryty dzięki którym większość bierze ten motocykl za duża większą pojemność.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kris
Wygląda lepiej, mi bardziej pasuje on
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
W Austrii urodził się Hitler i nie lubię pomarańczowego.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Autor: waski
better one
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o KTM 125 DUKE

Autor: Wyndrov
Parametry nie klamia zawieszenie, hamulce w stosunku do przeciwnika nie ma Porownania
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Ppdoba mi sie bardziej

Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Michał
To znana i dobra firma, a nie jakieś niewiadomo co z Chin.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
2018-04-14 10:44:33 | Autor: Seweryn
Serio Uważasz że hiosungi są chińskie Xd
2019-11-06 15:40:42 | Autor: Gość
Hyosung to nie chińczyk! To bardzo porządna firma
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Hyosung GT 125 (2015) vs KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Osiągi

Hyosung GT 125 (2015)
KTM 125 DUKE (2012 - 2016)
Moc max.
14.5 KM / 10500 rpm
15 KM
Moc max.
Max. moment obrotowy
10.2 Nm / 9750 rpm
12 Nm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
11.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, w układzie widlastym, dwucylindrowy, chłodzony olejem, DOHC, 4 zawory na cylinder
Jednocylindrowy, 4 suwowy, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
124.0 ccm
124.7 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.3:1
14.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźnik
Wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, hydrauliczne
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
Łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1435 mm
1367 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
167.0 kg
150.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, tłumienie olejowe
WP Suspension Up Side Down
Przód
Tył
wahacz wleczony, amortyzator centralny
WP Suspension Monoshock
Tył

Hamulce

Przód
półpływająca tarcza 300 mm, dwutłoczkowy zacisk
1 x 300mm, 4 tłoczkowe zaciski,
Przód
Tył
półpływająca tarcza 230 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 230mm
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-125 2014KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Hyosung GT 125 (2015)Junak RS 125 PRO (2016)

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Yamaha YZF-R125 125 (2014 - 2018)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności