Spalanie: 3.64
Dodaj
Ilość raportów: 17

Spalanie Hyosung GT 125

Minimalne: 3.07

Średnie: 3.64

Maksymalne: 4.34

Opinie o Hyosung GT 125

Opinia: 4.2/5

Liczba głosów: 27

Silnik: 4.3
Hamulce: 4.0
Bezawaryjność: 4.1
Frajda z jazdy: 4.3
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 5/5 | Autor: Julian
Ogółem mówiąc moto jest zajebiste! Po kilku zabiegach zaskakuje osiągami, wygląd jak i dźwięk nieporównywalny do innych 125tek. Silnik pancerny niczym 1.9 tdi, jest tak zrobiony że dosłownie tam się nie ma co spierdzielić jeżeli dbamy o serwisowanie. Chodzą plotki, że te silniki miały być wykorzystane w Suzuki ale zerwali współprace z Hyo (czy coś takiego, jak się mylę odpukać) Z wad to trochę słabe hamulce ALE bez problemu można przełożyć zawieche z GT650 gdzie mamy dwie tarcze z przodu ;) No i słaba dostępność części, jak już da się kupić to za kosmiczne pieniądze w Pl albo trzeba ściągać z reichu hehe :)
To by było na tyle, jak ktoś szuka 125tki do nauki przed przesiadką na większe moto to GT125 będzie idealny
Skomentuj | Przydatna (14) | Nieprzydatna (1)
2016-09-30 18:43:45 | Autor: junak m12
tarcza 300 mm z 2 tłoczkami w motocykluu ważącym 170 kg i mającym prawie 15 koni mocy jest słabe ? ja mam w junaku 265 mm wazy 140 kg zkierowca każdy centymetr dziwgni z tarczy od osi kola musi udzwignac 16,6 kg a w hyosungu dokładnie tyle samo w junaku heble sa super wy ludzie mylicie dorge hamowania z siła jaka trzeba nacisnąć na klamke żeby uzyskac dana odpowiedz ze strony motocykla jakby miał przleozenie dziwgni klamki do zacisku ze jednym palcem przy 100 km.h bys nacisnal na klamke z sila 500 gram i by kolo zablokowalo to bsycie pisali ze hamulcce sa super mimo ze nniemaja większej sily niż obecnie ....
Ocena: 4/5 | Autor: Andrzej
Świetny motocykl! Jest duży i dość ciężki jak na 125kę, więc idealnie nadaje się dla osób zamierzających robić prawo jazdy i planujących przesiadkę na jakąś 600kę. Silnik brzmi fantastycznie, a po założeniu akcesoryjnego wydechu, ciężko stwierdzić, że to 125ka. Osiągi motocykla są w porządku. Moja max prędkość to prawie 130km/h (według licznika, nie GPS). Do wad można zaliczyć dość słabe hamulce, oraz elektrykę, która potrafi płatać figle. Ogólnie jest to jednak porządny, bezawaryjny motocykl, który daje mnóstwo frajdy z jazdy! Polecam!
Skomentuj | Przydatna (15) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 4/5 | Autor: Aleksander
Posiadam Hyosunga z 2005r. przebieg 25tys .(oryg). Kanapa trochę twarda kość ogonowa trochę boli, mam wzrost 190cm i nie wyglądam jak na rowerku dla tego był to duży argument na kupno tego motocykla, spalanie 3,5litra przy oryginalnych zębatkach i to jazda 90 -100 czasem 110km/h prędkosć maksymalna 115-117kmh bez przerabiania i nie dokońca piłowania to by myśle 120-125 było. Duży masywny motocykl przynajmniej nie rzuca jak szmatą, jak jedzie z naprzeciwka tir, (kolega ma rometa i rzucało nim jak szmatą ). Części można dostać i dopasować z innych motocykli , lecz największy problem to set kierowcy który ciężko dostać . Szkoda że chłodzenie olejowe (chłodnica oleju jest ). Ale sprawuje sie ok. Elektroniką nie miałem problemów tylko moduł cdi wymieniłem bo słabo wkręcał sie na obroty. Hamulce mogły byś lepsze ale nie są złe , przyśpieszenie dobre , czasami załapie zadyszke przy 6-7tys obrotów ale te modele tak miały do 2005r. Rama stalowa lepiej wygląda niż rurowa, wiem że to 125ccm ale to jest motocykl nie małe gówno większość uważa bo trzeba mieć 600ccm, jeśli nie będziemy modyfikować silnika i innych pierdół po to żeby jechał 10km/h więcej to motocykl odwdzięczy sie niezawodnością . Przejechałem 10-15tys . Nie bierze oleju. Wibracje odczuwalne przy wysokich obrotach ale przecież ten motocykl kręcimy na 90%. Szkoda że dalej koreańczycy nie chcą ich produkować z wtryskiem itp. Mój motocykl jest z 2005roku . Posiadam moduł z 250tki, chłodnice z 250tki ma lepsze chłodzenie , standardowe zębatki , serwisowany przy kupnie, jeśli chcemy trochę tym pojeździć dajmy do do regulacji gaźników , regulacji zaworów do sprawdzenia a nie bedzie problemów z odpalaniem itp. Warto powymieniać spraciałe wężyki o raz ich mocowanie które jest kiepskie małych sprężynek. Jeśli ktoś przymierza sie do kupna chętnie doradzę i powiem moje sugestnie. na aleksander-czapaj@wp.pl Pozdrawiam i polecam ten motocykl iż nie jest całkiem dopracowany ma wady jak każdy z nas ale ma to coś co sprawia iż serce bije szybciej jak zasiadamy jego. Z awaryjności nie dostrzegłem nic , w jeden dzień zrobiłem 120km i nie potrzebował przerwy by ostygnąć itp. Polecam i pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Misio
Bardzo fajny do miasta, trochę za słaby za miasto, ale mocniejszy z racji klasy być już nie może.
Doskonałe przewidywalne prowadzenie, coraz lepiej z częściami i wiedzą mechaników, którzy już przestali twierdzić, że to chiński produkt. Kondycja kilkunastoletnich egzemplarzy pozwala wierzyć, że przy odpowiednim traktowaniu jest to sprzęt na lata.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Piet9
Ludzie rama jest z suzuki gs 500..Hyo caly czas współpracuje z suzuki. A hyo gt 125 z roku 2005 naprawdę się nie psują i jeżdżą bardzo dobrze mimo że są ciężkie
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Wojti
Super moto, naprawdę polecam ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Hitman
Bardzo fajny motocykl i bezawaryjny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: roku
świetnie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Maciek
Wiele uczy i wiele wybacza, bezawaryjny i silnik nie do zajechania.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 3/5 | Autor: Karina
Nie polecam. Kupiłam nowego Hyosunga w 2014r w salonie w Warszawie. Od samego początku były z nim problemy - a to ciekł olej spod dekielka, a to szarpał na przy minimalnym uchyleniu przepustnicy, a to coś było z elektryką, a to wariował wyświetlacz LCD. Silnik w układzie V - spodziewałam się mocy od dołu (bo to w końcu V!) a tu - ZONK - trzeba kręcić wysoko. Motocykl nie jest dobry jako pierwsze moto ponieważ jest ciężki i ma wysoko środek ciężkości. Osoby o moim wzroście - 166 cm - ledwo ledwo sięgają ziemi. Wibracje - masakra. Najgorsza - cena i serwis. Niestety w Warszawie jest tylko jeden, w którym nic nie potrafią zrobić, a na dodatek w 2015 r nie mieli mechanika. W serwisie. W sezonie. Dobrze, że kupiłam go przed opublikowaniem ustawy więc za cenę dużo niższą niż jest obecnie i mogłam sprzedać z zyskiem. Nigdy więcej wynalazków! Rada - jak masz kupić 125 - to wybierz coś z oferty za 4 - 5 tys. Pojeździsz 1 sezon i zrobisz kat. A, ponieważ 125-tka NIE JEDZIE!
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (37)
2016-05-11 11:16:29 | Autor: Rafał
wez ty się kobieto idź lecz. Ten motocykl się nie psuje , a to że ty nie umiesz go używać i go psujesz to nie wina motocykla. Spodziewałaś się mocy od dołu gdy każdy tłok ma 62cm3 pojemności ? Ty tak na serio czy na prawdę ? Jak te małe tłoczki mają od niskich mieć ciąg . Trzeba kręcić . I wyobraź sobie 125cm3 jedzie . I to spokojnie wystarczając na miasto i trase .Jak Ci mało mocy to Trzeba było odrazu kupić SV 1000. Rozwalić się na drzewie i oszczędzić nam swojej głupoty .
2016-09-30 19:18:36 | Autor: junak m12
dziewcyzna ma racje rafał porównaj sobie przy jakich obrotach hyosung osiąga szczyt mocy i szczyt momentu obrotowego w porównaniu do np. yamahy mt 125 9000 obrotow na minute vs 10500 ,10 koni mocy yamaha osiąga przy 5500 obr/min a hyosung przy ponad 7000 wiec roznica jest duza i hypsung ma słaby doł i karina ma 100% racji .
2017-04-04 23:05:14 | Autor: Raf4
Ale dupisz może trafił ci się wadliwy egzemplarz mój znajomy ma tego motorka i już ma przejechane 30 tys i dalej jeździ nic się z nim nie dzieje i do około 120 się kula nie ma tragedii jak ktoś ma pecha to nie znaczy ze każdy ma mieć jak nie pasuje to hulajnoga zawsze zostaje.
2017-05-31 13:57:45 | Autor: Gość
Do czego ty yamahe porównujesz, sprawdź cenę yamahy zanim zaczniesz cokolwiek mowic
rozwiń

Hyosung GT 125

Największą zaletą tego motocykla jest jego wygląd, i poczucie tego - że jedziemy na motocyklu, A nie czymś pośrednim między motorowerem a motocyklem. To duży, pełnokrwisty koreański koń. Prycha, gdy jedziemy za wolno, pokazuje kopyto na wysokich obrotach i nie zawodzi podczas hamowania.

Poważny wygląd

Oglądając pierwszy raz GT125 - przecieramy oczy ze zdziwienia. Ten motocykl wygląda jak mniejszy brat Suzuki SV650 - mniejszy, ale nie wyglądający na malucha z klasy 125ccm. Motocykl jest pokaźnych gabarytów, spora toporna rama (wygląda jak żywcem wyjęta z GS'a 500), pękaty zbiornik paliwa (17L!), przyjemny - nowoczesny ogon. Na tym motocyklu nie wygląda się jak na zabawce, i parkując na parking nikt nie rzuci "a co to za motorower sobie kupiłeś?". GT125 to prawdziwy motocykl. 

Czekając na moc

W czarnej ramie siedzi równie czarny silnik V2 (co jest unikatowe, jeżeli mówimy o nowych motocyklach klasy 125ccm) osiągając moc 14.5 KM. To całkiem niezły wynik prawda? Mieliśmy wobec niego naprawdę duże wymagania - przecież to ta sama (tylko mniejsza) konstrukcja co silniki znane z GT650 (bliźniaka SV). Niech skopie tyłki tych wszystkich plastików! Niech duke, cbr czy r125 się zaczną bać! Nadjeżdża prawdziwy motocykl ze stali i paliwa! Tylko, że.... nim zdążymy komuś skopać tyłek, czeka nas zawód na starcie. 

GT jest trochę jak stare samochody z turbo - początkowo daje nam o sobie znać dziura w mocy, przez co zostajemy w tyle za innymi motocyklami tej klasy - jednak gdy V2 wkręci się na obroty, potrafi rozpędzić Hyosunga do 120km/h. A to bardzo dobry wynik. Moc mamy sporo, pod warunkiem, że utrzymujemy silnik w wysokiej partii obrotów. Taki trochę sport nam wyszedł...

Bardziej sportowy niż się wydaje

Zgrywa się to z pozycją, choć motocykl wygląda na niewinnego nakeda, to może nas lekko zaskoczyć. Gruby zbiornik okala wąska kierownica, co w efekcie wymusza pewne pochylenie i szerokie rozstawienie łokci. Pozycja nie męczy i daje pewność siebie podczas prowadzenia. Podobnie jeździ się na wcześniej wspomnianym KTM'ie Duke 125. Z tyłu także nie ma tragedii, kanapa choć niewielka jest miękka, kąt ugięcia kolan rozsądny a pasażerka ma do dyspozycji także uchwyty. Da się jeździć we dwoje, jednak zapominając o dynamice i prawie "sportowym" charakterze motocykla. 

300MM

Układ hamulcowy w tym motocyklu ma ciężki orzech do zgryzienia - GT125 waży aż 167 kg, to prawie 30 kg więcej niż konkurenci z tego segmentu (duże wymiary maszyny to większa waga). Jednak wbrew pozorom jest bardzo dobrze! Pojedyncza tarcza z przodu ma średnice imponujących 300mm (to więcej niż oferuje nawey Yamaha yzf-R125) i wraz z resztą układu, świetnie działa. Hamowanie daje nam duży feedback i zapewnia skuteczne hamowanie. Podobnie jest z tyłu, każde naciśnięcie nogą dźwigni hamulca daje wyczuwalne spowolnienie motocykla, aż do blokady tylnego koła. Wszystko z pełną kontrolą i wyczuciem. Hamulce to bardzo mocny punkt Hyosunga. 

Podsumowanie 

Hyosung to duży twardziel w świecie małych maszyn. Wygląda klasycznie i po prostu dobrze, to pełnokrwisty koreański koń. Ma także kilka wad (o których szczerzej opowiedzieliśmy w teście video powyżej), a największą z nich jest cena - 14.500zł. To sporo, nawet pomimo tego - że GT 125 to ciekawszy i zwyczajnie lepszy technologicznie motocykl niż Yamaha YBR125 i Honda CBF125. Jeżeli cena Cię nie zniechęciła, to zdecydowanie warto o nim cieplej pomyśleć. 

Dane techniczne Hyosung GT 125

Osiągi

Moc max.
14.5 KM / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
10.2 Nm / 9750 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, w układzie widlastym, dwucylindrowy, chłodzony olejem, DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa
124.0 ccm
Stopień sprężania
11.3:1
Układ zasilania
gaźnik

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2090 x 1130 x 700 mm
Rozstaw osi
1435 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
167.0 kg
Rama
stalowa

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, tłumienie olejowe
Tył
wahacz wleczony, amortyzator centralny

Hamulce

Przód
półpływająca tarcza 300 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył
półpływająca tarcza 230 mm, jednotłoczkowy zacisk

Eksploatacja Hyosung GT 125

Opony

Opona przód
110/90 ZR-17
Opona tył
150/70ZR-17

Honda Varadero 125 (2001 - 2009)Hyosung GT 125 (2015)

Hyosung GT 125 (2015)Junak RS 125 PRO (2016)

Yamaha MT-125 2014Hyosung GT 125 (2015)

Hyosung GT 125 (2015)KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności