Opinie o Honda CRF 250L

Opinia: ?/5

Liczba głosów: 0

Silnik: ?
Hamulce: ?
Bezawaryjność: ?
Frajda z jazdy: ?
Przyciąganie wzroku: ?
rozwiń
Spalanie: ?
Dodaj
Ilość raportów: 0

Spalanie Honda CRF 250L

Minimalne: ?

Średnie: ?

Maksymalne: ?

Honda CRF 250L (2012)

Honda CRF 205L pojawiła się na rynku w 2012 roku. Jest to uniwersalny motocykl, który z powodzeniem sprawdzi się na bazdrożach, jak i jeździe codziennej na kótkie dystanse.

Jednoczlindrowy silnik generuje 23 KM - wystarczająco wiele aby czerpać masę zabawy tym sprzętem w terenie. Wyposażenie jest dostosowane do wymogów homologacyjnych (uchwyt na tablicę rejestracyjną, kierunkowskazy, lampa przednia), co pozwoli na jazdę nie tylko na torach i zamknietych obszarach, ale także na drogach publicznych.

Motocyklowi bliżej mimo wszystko do jazdy offroadowej niż szosowej. Świadczą o tym chociażby ogumienie (offroadowa kostka) i szprychowe koła. Bezpośredni układ mocowania szprych, zapożyczony został z modeli CRF250R/CRF450R i zapewnia wyjątkową sztywność. Dodatkowo miękkie zawieszenie pomoże w trudnym terenie, ale przeszkodzi w pokonywaniu długich, turystycznych tras. A na takie moża pojawić się pokusa, ponieważ rama pozwala na jazdę dwuosobową i transport niewielkiego bagażu.

Zbiornik paliwa meści 7.7 L paliwa nie odbiega pod tym względem innym motocyklom w tej klasie. Pozycja na motocyklu jest swobodna i zachęca do dużej aktywności za kierownicą. Jeśli chodzi o wygląd - fani offroadu nie odmówią mu wdzięku. Poza tym ten motocykl ma przede wszystkim jeździć, a nie wyglądać. Piękny będzie dopiero po przejechaniu przez bagno i żwirownię w ulewny dzień...

Dane techniczne Honda CRF 250L

Osiągi

Moc max.
22.8 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
22.0 Nm / 7000 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
7.7 L

Silnik

Typ
jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy
Pojemność skokowa
250.0 ccm
Stopień sprężania
10.7:1
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2195 x 815 x 1195 mm
Rozstaw osi
1445 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
145.0 kg
Rama
stalowa rama z dwubelkową częścią główną o przekroju owalnym, w połowie podwójna kołyskowa

Zawieszenie

Przód
wahacz aluminiowy, Pro-Link, pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, skok 240 mm
Tył
43 mm odwrócony widelec teleskopowy, skok 250 mm

Hamulce

Przód
256 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 2-tłoczkowy zacisk
Tył
220 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 1-tłoczkowy zacisk

Eksploatacja Honda CRF 250L

Opony

Opona przód
3-21 (51P)
Opona tył
120/80-18M/C (62P)
Koło przednie
szprychowe, 21 x 1.60
Koło tylne
szprychowe, 18 x 2.15

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
1.8
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
#520, 14T/40T

KTM Freeride 250R 2014Honda CRF 250L (2012)

Honda CRF 250L (2012)Romet ADV 250 (2016)

Yamaha Tricker 250 (2005 - 2005)Honda CRF 250L (2012)

Honda CRF 250L (2012)Romet SCMB 250 (2016)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności