Opinie o BMW F 800ST

Opinia: 4.4/5

Liczba głosów: 4

Silnik: 4.3
Hamulce: 4.8
Bezawaryjność: 4.3
Frajda z jazdy: 4.5
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 5/5 |
Motocykl posiadam już 3 sezony, maszyna nigdy mnie nie zawiodła. Jest oszczędny i ciężko przekroczyć spalanie 6L średnia z 3000km to 4.8L. Można nim śmiało wybrać się w dalszą trasę, nie łapie zadyszki przy "dynamiczniejszej" jeździe oraz zapewnia dobrą ochronę przed wiatrem na akcesoryjnej szybie. Jazda po mieście też nie stanowi problemu. Jedyną wadę jaka dostrzegłem może być brak wystarczającej widoczności w lusterkach choć po odpowiednim ustawieniu jest przyzwoicie.
Odpowiedz | Przydatna (10) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Oszczędny i wygodny w użytkowaniu motocykl. Ciekawie zaprojektowany i przyciągający uwagę.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Podobać się może wygląd, felgi, monowahacz oraz bezobsługowy pasek napedowy. Na plus standartowo amortyzator skrętu oraz grzane manetki. Również super rozwiązaniem jest gniazdo elektryczne pod prawym kolanem (ładowanie aku, oraz zasilanie urzadzeń). Wszechobecne plastiki trzeszczą. Silnik lekko klekota (nie aż tak jak w Ducati). Skrzynia to stara dobra motoryzacja, musi stuknąć przy przebijaniu biegów. Niestety wymiana rozrządu to 3k (trzeba rozpolowić silnik, są zamienniki na spince, ale bez gwarancji). Spalanie po serwisie i wymianie popękanych króćców, średnio 4,1 (komputer i tankowanie) uważam że jeżdżę żwawo i w dodatku z kufrem. Bliżej mu do V'ki bo jeździ się momentem, mocy troszkę mało. Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Motocykl prowadzi się super. Jeżdżę nim drugi sezon i jak na razie nie mam większych uwag. Spalanie na poziomie 4,5 l przy jeździe turystycznej to dla niego żaden wyczyn. Jedyna uwaga to kultura pracy silnika , ale można się przyzwyczaić
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń
Spalanie: 4.52
Dodaj
Ilość raportów: 7

Spalanie BMW F 800ST

Minimalne: 3.88

Średnie: 4.52

Maksymalne: 5.75

Dane techniczne BMW F 800ST

Osiągi

Moc max.
85.0 KM / 8000 rpm
Max. moment obrotowy
80.0 Nm / 5800 rpm
V-max
219.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 2 cylindry, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
798.0 ccm
Stopień sprężania
12.0:1
Układ zasilania
elektroniczny

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
pasek

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2195 x 860 x 1225 mm
Rozstaw osi
1466 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
187.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
209.0 kg
Rama
typu Bridge, aluminiowa

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec teleskopowy
Tył
wahacz aluminiowy, skok 140 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski

BMW F 800ST (2007 - 2013)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW F 800ST (2007 - 2013)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

BMW F 800ST (2007 - 2013)BMW R 1150RT (2001 - 2005)

BMW F 800ST (2007 - 2013)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności