34%
66%

Yamaha YZF-R1 1000
2015

+

BMW S1000 1000RR
2015 - 2018

+

Wygrywa BMW S1000 1000RR (2015 - 2018): 138 głosów

Przegrywa Yamaha YZF-R1 1000 (2015): 71 głosów

Yamaha YZF-R1 1000 (2015) vs BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

Opinia Video o Yamaha YZF-R1 1000

Test video

Opinia Video o BMW S1000 1000RR

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 11

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 4

Silnik:
4.4 vs 5.0
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.4 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.6 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 5.0

Opinie o Yamaha YZF-R1 1000

Autor: Pooolo
Ciężki wybór , ale jednak Yamaha, porostu.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adam
Japoński motocykl, tworzony przez japońskich inżynierów. Nowoczesna stylistyka i magiczny silnik.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Młody
Bmw świetna i robi robote jesli chodzi o osiagi i technologię ale... Mimo wszystko jeśli przecinak to z Japoni :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: xxx
Dorobek i doświadczenie z MotoGP przeniesione na drogi. Wygląd też lepszy niż w BMW
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Przemas
Nie ma konkretnego powodu, po prostu mi się tą markę...ps.pozs tym nie może wygrać Niemiec ????????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Stylistyka wyglądu yamaha jest 100 razy lepsz
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Baron
Yamaha bo Japonczyk. BMW cena nie adokwetna do produktu, choc nie ukrywam ze BMW to jeden z lepszych motocykli ale BMW borykalo sie z problemami wieku dziecencego gdy 4 Japoncow (Honda,Kawasaki,Suzuki i Yamaha zeby zjedli na motocyklach juz wieki temu.)Na dodatek na pokazach motocyklowych (MCN) w BMW same sztywniaki.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Nowa Huta
Yamaha to yamaha, bmw obudziło się późno i myślą że zawojują. Poczekajcie na ruch Yamaszki.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: nikt
bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Nowocześniejszy, lepszy design,
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ostry
<3
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: olo
japoński niezawodny sprzęt
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cypis
Lata doświadczenia, produkcji.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Mikołaj
Wyśmienite osiągi, design
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rudy
Jest mega chodź ma trochę gorsze przyśpieszenie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: duży
nowoczesny i odważny design
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Leops
Bo Yamaha to Yamaha , a nie jakieś tam bmw.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: basco1984
Niepodważalna bezawaryjność, elastyczność silnika. Dodatkowo kontrola wyjścia z łuku, żyroskopowa kontrola uniesienia przedniego koła plus FULL LED oświetlenie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Alexandrus7
Nie prędkość a technika czyni z kierowcy zawodnika. Jeżeli większość uważa, że Yamaha R1 jest nie wystarczająca warto to sprawdzić, pamiętać jednak trzeba że Yamaha również oferuje R1M .
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: DarKside
Yamaha powala jest nowsza, lżejsze i bezkonkurencyjne i przede wszystkim BMW jest 2x drozsze anie a nie dostaniemy nic wiecej za 2x większa cene.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Wolny
Niezawodność .
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Ładniejsza, i Yamaha :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o BMW S1000 1000RR

Autor: Litwin
Bo mi sie bardziej podoba niz Multipla od Yamahy
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (4)
2016-07-29 19:19:09 | Autor: xxx
Baba jesteś?
Autor: Gość
Najlepszy litrowy superbike.Spuszcza wpie**ol wszystkiemu co ma 2 koła i nie ma turbo/kompresora.Po prostu jest to najlepszy motocykl ze wszystkich dostępnych.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
2016-07-28 10:41:33 | Autor: Jonathan Rea
Zaraz po Kawasaki zx10r :D
Autor: NIKT
Jest ładniejszy i ma lepsze wyposażenie oraz to teraz Bmw wyznacza nowe standardy w klasie sportowych litrów.
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kornel
Lepsze osiągi, bardziej seksowny i agresywny wygląd
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Baki
Pomimo tego, że nowa r1 mi się podoba w przeciwieństwie do większości to i tak baware bym wybrał
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Zybster S
Bo kosi każdą konkurencję a nie jest to już najnowsza konstrukcja. Jak wyjdzie odświeżona wersja RR to dopiero będzie miazga!
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Pozycja za kierownica
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: HP4
światla cudowne, seria na akrapie i to wkoncu bmw ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tadzik
Lepszy wygląd więcej gadżetów
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Góral
Stylistycznie lepsze, parametry mają podobne
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
Dla mnie beta, hp4 cudo...????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Przyciąga bardziej wzrok
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: igor
jest bardziej uniwersalny, lepszy na zwykle drogi.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: twoja stara
BMW to klasyka sama w sobie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Prezes
Bo jest zajebista
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
wyglad
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: To masz
Kultura pracy silnika mnie powala
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Steven
Przekracza standardy, niesymetryczne lampy, zadzorny charakter, ze stajni motocykli na najwyższym poziomie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bart
Elektronika, moc, oddawanie mocy, europejski rynek, niemiecka jakość.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Maniek
Duża moc. Zajebisty wygląd.Przydatne systemy.Niemiecka technologia.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
2016-07-28 10:44:39 | Autor: Charlie
A co z silnikami ? Lubia przeciez wybuchac i jest to najwieksza wada BMW! Swoja droga Kawasaki zx10r robi bmw jak chce. Dziekuje dobronaoc !
Autor: Yokoatack
Ponieważ, wygląd bardziej trafia w moje gusta, poza tym niemiecka prezycyzja bardziej przemawia za s1000rr, natomiast z Yamaha różnie to było w poprzednich latach.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Daniel
BMW lepiej wyglada jak dla mnie :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: psik
tansze czesci po glebie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Nick
Pogromca :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Malinowsky
Po prostu miażdży wszystko na torze i ulicy ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: prezes
Bmw wymiata pod kazdym wzgledem, jego wyglad jest wspolczesny i agresywny, r1 wyglada jak ze star treka...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mateusz
Osiągi, moc, przyspieszenie - wszystko jest bardzo zbliżone, tylko dwie rzeczy skłaniają mnie do wyboru BMW to zdecydowanie lepszy wygląd (oczywiście kwestia gustu) i prostszy, czytelniejszy wyświetlacz.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Jest mega
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Knightrider
Ten sprzęt to po prostu kocur straszny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
większa moc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: peter
piekny a r1 paskudne
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: fds
moccc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: BeTA
Technologia, Moc, Niemiecka precyzja.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Maciej
Nie do pomylenia, inny element w świecie litrów jest to poprtostu motocykl który może nie podoba sie niektórym ale i tak porywa tłumy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Pasio
Niezawodność , technologia :) Moc w obu przypadkach jest niemal taka sama :) BMW ma lepszy desing
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
lepsza elektronika, osiagi
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
wizualnie jest ładniejsze
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: DupaPL
Ponieważ beta jest dla dresuf i szacunek ulicy leżcie w grobie (LWG)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Kapi
Bo to S1000RR
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: MałoZaawansowanyKierownik
Ta wypowiedz bedzie mało pomocna:
BMW dlaczego ? A no dlatego że mimo iż R1 jest zajebista to jakoś bardziej przemawia do mnie RN20. S1000RR jak i R1 obdarzam szacunkiem bo są to poprostu świetne maszyny.
Przy wyborze pierwszego litra własnie zastanawiał bym się nad S1000RR lub R1 [ oraz ZX10R oczywiście ;) ] Ale BMW tą wersje R1 kładzie wyglądem !
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
Więcej mocy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Janusz jestem
Bo to BMW Sinik i potworna moc a do tego całą tevhnologie poprostu kosmos
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Daniel
bo jest najszybszym motocyklem czystko śilnikowym (czyli bez turbo sprężarki) ma ładny wygląd i dużą moc.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
yamaha 26 % xd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Janek
Przykład wzorowego ściga
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Maciej
Najlepsza maszyna w klasie 1000 :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
2016-07-28 10:45:13 | Autor: Julek
Zaraz po zx10r
Autor: MichaelGimpi
BMW = technologia
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha YZF-R1 1000 (2015) vs BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

Osiągi

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)
BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)
Moc max.
200.0 KM / 13500 rpm
199 KM / 13500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
112.4 Nm / 11500 rpm
113 Nm / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
17.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, czterocylindrowy, w układzie rzędowym, DOHC, chłodzony cieczą, 4 tytnowe zawory na cylinder
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
999 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
13.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2055 x 690 x 1150 mm
2050 x 826 x 1140 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1405 mm
1425 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
199.0 kg
204 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, typu Deltabox
aluminiowa, typu bridge,
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, skok 120 mm
widelec upside-down, średnica 46 mm, regulowane, skok 120 mm
Przód
Tył
amortyzator sprężynowy, skok 120 mm
aluminiowy wahacz dwustronny, regulowane, skok 120 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
hydrauliczny, 2x tarcza 320 mm, zacsiki czterotłoczkowe,
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
hydrauliczny, pojedyncza tarcza 220 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Honda CBR 1000RR Fireblade (2013 - 2016)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Yamaha YZF-R1 1000 RN22 (2012 - 2014)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności