34%
66%

Yamaha YZF-R1 1000
2015

+

BMW S1000 1000RR
2015 - 2018

+

Wygrywa BMW S1000 1000RR (2015 - 2018): 141 głosów

Przegrywa Yamaha YZF-R1 1000 (2015): 73 głosów

Yamaha YZF-R1 1000 (2015) vs BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

Opinia Video o Yamaha YZF-R1 1000

Test video

Opinia Video o BMW S1000 1000RR

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 11

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 4

Silnik:
4.4 vs 5.0
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.4 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.6 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 5.0

Opinie o Yamaha YZF-R1 1000

Japoński motocykl, tworzony przez japońskich inżynierów. Nowoczesna stylistyka i magiczny silnik.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ciężki wybór , ale jednak Yamaha, porostu.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Yamaha to yamaha, bmw obudziło się późno i myślą że zawojują. Poczekajcie na ruch Yamaszki.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Nowocześniejszy, lepszy design,
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
<3
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest mega chodź ma trochę gorsze przyśpieszenie :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wyśmienite osiągi, design
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lata doświadczenia, produkcji.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
japoński niezawodny sprzęt
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Yamaha bo Japonczyk. BMW cena nie adokwetna do produktu, choc nie ukrywam ze BMW to jeden z lepszych motocykli ale BMW borykalo sie z problemami wieku dziecencego gdy 4 Japoncow (Honda,Kawasaki,Suzuki i Yamaha zeby zjedli na motocyklach juz wieki temu.)Na dodatek na pokazach motocyklowych (MCN) w BMW same sztywniaki.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Stylistyka wyglądu yamaha jest 100 razy lepsz
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bmw świetna i robi robote jesli chodzi o osiagi i technologię ale... Mimo wszystko jeśli przecinak to z Japoni :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dorobek i doświadczenie z MotoGP przeniesione na drogi. Wygląd też lepszy niż w BMW
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Nie ma konkretnego powodu, po prostu mi się tą markę...ps.pozs tym nie może wygrać Niemiec ????????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik i design
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodność .
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Nie prędkość a technika czyni z kierowcy zawodnika. Jeżeli większość uważa, że Yamaha R1 jest nie wystarczająca warto to sprawdzić, pamiętać jednak trzeba że Yamaha również oferuje R1M .
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
nowoczesny i odważny design
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Yamaha powala jest nowsza, lżejsze i bezkonkurencyjne i przede wszystkim BMW jest 2x drozsze anie a nie dostaniemy nic wiecej za 2x większa cene.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo Yamaha to Yamaha , a nie jakieś tam bmw.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ładniejsza, i Yamaha :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Niepodważalna bezawaryjność, elastyczność silnika. Dodatkowo kontrola wyjścia z łuku, żyroskopowa kontrola uniesienia przedniego koła plus FULL LED oświetlenie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o BMW S1000 1000RR

Najlepszy litrowy superbike.Spuszcza wpie**ol wszystkiemu co ma 2 koła i nie ma turbo/kompresora.Po prostu jest to najlepszy motocykl ze wszystkich dostępnych.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
2016-07-28 10:41:33 | Autor: Jonathan Rea
Zaraz po Kawasaki zx10r :D
Bo mi sie bardziej podoba niz Multipla od Yamahy
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (4)
2016-07-29 19:19:09 | Autor: xxx
Baba jesteś?
Pomimo tego, że nowa r1 mi się podoba w przeciwieństwie do większości to i tak baware bym wybrał
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Jest ładniejszy i ma lepsze wyposażenie oraz to teraz Bmw wyznacza nowe standardy w klasie sportowych litrów.
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lepsze osiągi, bardziej seksowny i agresywny wygląd
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo kosi każdą konkurencję a nie jest to już najnowsza konstrukcja. Jak wyjdzie odświeżona wersja RR to dopiero będzie miazga!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
BMW lepiej wyglada jak dla mnie :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ponieważ, wygląd bardziej trafia w moje gusta, poza tym niemiecka prezycyzja bardziej przemawia za s1000rr, natomiast z Yamaha różnie to było w poprzednich latach.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Duża moc. Zajebisty wygląd.Przydatne systemy.Niemiecka technologia.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
2016-07-28 10:44:39 | Autor: Charlie
A co z silnikami ? Lubia przeciez wybuchac i jest to najwieksza wada BMW! Swoja droga Kawasaki zx10r robi bmw jak chce. Dziekuje dobronaoc !
Elektronika, moc, oddawanie mocy, europejski rynek, niemiecka jakość.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Pogromca :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
tansze czesci po glebie :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Po prostu miażdży wszystko na torze i ulicy ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
większa moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ten sprzęt to po prostu kocur straszny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest mega
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Osiągi, moc, przyspieszenie - wszystko jest bardzo zbliżone, tylko dwie rzeczy skłaniają mnie do wyboru BMW to zdecydowanie lepszy wygląd (oczywiście kwestia gustu) i prostszy, czytelniejszy wyświetlacz.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bmw wymiata pod kazdym wzgledem, jego wyglad jest wspolczesny i agresywny, r1 wyglada jak ze star treka...
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
jest bardziej uniwersalny, lepszy na zwykle drogi.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przyciąga bardziej wzrok
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dla mnie beta, hp4 cudo...????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Stylistycznie lepsze, parametry mają podobne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepszy wygląd więcej gadżetów
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
światla cudowne, seria na akrapie i to wkoncu bmw ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przekracza standardy, niesymetryczne lampy, zadzorny charakter, ze stajni motocykli na najwyższym poziomie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Kultura pracy silnika mnie powala
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wyglad
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo jest zajebista
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
BMW to klasyka sama w sobie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
moccc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Nie do pomylenia, inny element w świecie litrów jest to poprtostu motocykl który może nie podoba sie niektórym ale i tak porywa tłumy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Więcej mocy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Technologia, Moc, Niemiecka precyzja.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ta wypowiedz bedzie mało pomocna:
BMW dlaczego ? A no dlatego że mimo iż R1 jest zajebista to jakoś bardziej przemawia do mnie RN20. S1000RR jak i R1 obdarzam szacunkiem bo są to poprostu świetne maszyny.
Przy wyborze pierwszego litra własnie zastanawiał bym się nad S1000RR lub R1 [ oraz ZX10R oczywiście ;) ] Ale BMW tą wersje R1 kładzie wyglądem !
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Niezawodność , technologia :) Moc w obu przypadkach jest niemal taka sama :) BMW ma lepszy desing
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
lepsza elektronika, osiagi
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ponieważ beta jest dla dresuf i szacunek ulicy leżcie w grobie (LWG)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
wizualnie jest ładniejsze
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
piekny a r1 paskudne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Pozycja za kierownica
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo to S1000RR
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo to BMW Sinik i potworna moc a do tego całą tevhnologie poprostu kosmos
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
bo jest najszybszym motocyklem czystko śilnikowym (czyli bez turbo sprężarki) ma ładny wygląd i dużą moc.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Przykład wzorowego ściga
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Najlepsza maszyna w klasie 1000 :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
2016-07-28 10:45:13 | Autor: Julek
Zaraz po zx10r
yamaha 26 % xd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
BMW = technologia
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha YZF-R1 1000 (2015) vs BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

Osiągi

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)
BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)
Moc max.
200.0 KM / 13500 rpm
199 KM / 13500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
112.4 Nm / 11500 rpm
113 Nm / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
17.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, czterocylindrowy, w układzie rzędowym, DOHC, chłodzony cieczą, 4 tytnowe zawory na cylinder
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
999 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
13.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2055 x 690 x 1150 mm
2050 x 826 x 1140 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1405 mm
1425 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
199.0 kg
204 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, typu Deltabox
aluminiowa, typu bridge,
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, skok 120 mm
widelec upside-down, średnica 46 mm, regulowane, skok 120 mm
Przód
Tył
amortyzator sprężynowy, skok 120 mm
aluminiowy wahacz dwustronny, regulowane, skok 120 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
hydrauliczny, 2x tarcza 320 mm, zacsiki czterotłoczkowe,
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
hydrauliczny, pojedyncza tarcza 220 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Honda CBR 1000RR Fireblade (2013 - 2016)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Yamaha YZF-R1 1000 RN22 (2012 - 2014)

BMW HP4 1000 (2012 - 2014)BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

BMW K 1300R 2009BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności