57%
43%

Yamaha MT-07
2013 - 2017

+

KTM 690 Duke
2015 - 2019

+

Wygrywa Yamaha MT-07 (2013 - 2017): 16 głosów

Przegrywa KTM 690 Duke (2015 - 2019): 12 głosów

Yamaha MT-07 (2013 - 2017) vs KTM 690 Duke (2015 - 2019)

Opinia Video o Yamaha MT-07

Opinia Video o KTM 690 Duke

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 28

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 4

Silnik:
4.8 vs 5.0
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.9 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 5.0

Opinie o Yamaha MT-07

Autor: tomjag
Przez dwa lata byłem użytkownikiem KTM-a, od niedawna jednak posiadam Yamahę i daje jej punkcik tak zwanego zaufania. Przewaga wg mnie to silnik z dwoma garkami który jest p[o prostu ładniejszy w Yamaszce.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
posiadam mt 07 jest poprostu super
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Autor: Arek
Idealny do miasta, do zabawy, do codziennej eksploatacji
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Autor: Motobandzior
Jeździłem i to świetny motocykl
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
Autor: Gość
Mam Mt07 z 2018 roku i miałem KTM Duke tyle że 125.
KTM serwis drogi jak cholera a co do reszty to Yama ładniej się prezentuje no i tańsza :) Jeszcze co przemawia do mnie za MT 07 to, że KTM jest na jednym cylindrze
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (7)
Autor: Gość
Za dużo mniejsze pieniądze dostarcza tak samo dużo frajdy :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (9)
Autor: Majkel
MT07 jest zdecydowanie praktyczniejszy motocyklem od KTM pod każdym względem dźwięk, turystyka, komfort natomiast KTM to indywidualista. MTek uchodzi za najlepsze moto do miasta i widać to pod względem sprzedaży szkoda ze cena nie została taka jak przed liftem czyli ok 23 tys zł cena obecnie ok 30 tys zł.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (12)
2020-05-22 10:24:52 | Autor: Gość
Nie widzę związku między "najlepszym do miasta" a ilością sprzedaży. To raczej kwestia ceny. Co do praktyczności pod każdym względem - też mocno dyskusyjne.

Opinie o KTM 690 Duke

Autor: Naza
KTM posiada lepsze zawieszenie bardziej agresywnie oddaje moc idealny do jazdy w ciasnych zakretach
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (0)
Autor: Duke Fan
KTM jest prawie 30kg!! lżejszy, a parametry silnikowe niemal te same. Yamaha jest może trochę elastyczniejsza z dołu.
W KTM zawieszenia są o półkę wyżej.
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Autor: mnstr
singiel, kolor, fun factor
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Autor: kogut
Cityenduro , górskie winkle, tor, terror - tylko 690
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kuba
Daje tyle frajdy z jazdy, że głowa mała. Na winklach można wszystko, dohamowania i przyspieszania w pełnym złożeniu nie robią na nim wrażenia. Nie mówiąc o chodzeniu bokami, ale to już trza trochę "umieć" :) A Yamaha - cóż, tańsza cena, to i wszystko tańsze. Silnik jest fajny, ale większa masa od Duke robi swoje.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Autor: animal
Bo MT-07 to taki civic dla sebiksów.
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (5)
Autor: Vorrior
Duke daje o wiele lepszą frajdę z jazdy
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: Fingerout
Jest najlepszy i juz !
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha MT-07 (2013 - 2017) vs KTM 690 Duke (2015 - 2019)

Osiągi

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)
KTM 690 Duke (2015 - 2019)
Moc max.
74.8 KM / 9000 rpm
73 KM
Moc max.
Max. moment obrotowy
68.0 Nm / 6500 rpm
74 Nm
Max. moment obrotowy

Silnik

Typ
2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, chłodzony cieczą
czterosuwowy, jednocylindrowy, cztery zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
689.0 ccm
690 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
wtrysk paliwa, TCI
wtrysk paliwa Keihin EMS
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1400 mm
1466 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
164 kg
148 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
typu Diamond, rurowy Backbone
chromoly, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
WP widelec upside-down, średnica 43 mm, skok 135 mm
Przód
Tył
wahacz, 130 mm, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
WP, typu monoshock, skok 135 mm
Tył

Hamulce

Przód
2 x tarcze 282 mm, czterotłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 240 mm, jedotłoczkowy pływający zacisk Brembo
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +3kg)
w standardzie
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha XJ6 600 SP 2013

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Suzuki SFV 650 Gladius (2009 - 2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności