58%
42%

Yamaha BT1100 1100 Bulldog
2001 - 2006

+

BMW R 1150R
2001 - 2006

+

Wygrywa Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006): 7 głosów

Przegrywa BMW R 1150R (2001 - 2006): 5 głosów

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006) vs BMW R 1150R (2001 - 2006)

Opinia Video o BMW R 1150R

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 16

Ocena: 4.0/5 liczba opinii: 8

Silnik:
4.3 vs 4.1
Hamulce:
4.1 vs 4.3
Bezawaryjność:
4.4 vs 4.3
Frajda z jazdy:
4.6 vs 3.8
Przyciąganie wzroku:
4.9 vs 3.6

Opinie o Yamaha BT1100 1100 Bulldog

Autor: Viki
Silnik V2 to poezja brzmienia. Wolne obroty są wolne, no i dwa tłumiki.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: jac-ek
silnik zawieszenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o BMW R 1150R

Autor: Jurji
Wyjątkowy, jest jak pies bokser "taki dziwaczny, że aż piękny". Oprócz podstawowych elementów motocykl bardzo różni się od pozostałych marek a i tak jest niezwykle prosty. Mimo jego toporności prowadzi się jak motorower w przeciwieństwie do konkurenta z układem V z choppera.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Rafał
Jeżdżę tym motocyklem od 5 lat (rocznik 2001) i uważam, że jest bezawaryjny, a koszty eksploatacji są "normalne" (niskie, porównywalne do innych motocykli).
Polecam - mnóstwo frajdy z jazdy w trasie jak i wokół komina.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)
BMW R 1150R (2001 - 2006)
Moc max.
65.0 KM / 5500 rpm
85.0 KM / 7250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
88.2 Nm / 4500 rpm
98.0 Nm / 5500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
20.4 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe,
suche, jednotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
wał napędowy
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2200 x 800 x 1140 mm
2170 x 940 x 1220 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1530 mm
1487 mm
Rozstaw osi
Rama
dwururowa typu Backbone, aluminiowa
trzyczęściowa, zmontowana z silnikiem
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, amortyzatory sprężynowe, tłuminie olejowe, skok 130 mm
BMW Telever, skok 120 mm
Przód
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, gazowo-olejowe tłumienie, skok 113 mm
BMW Paralever, skok 135 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 282 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 276 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, widlasty, 2-cylindrowy, SOHC, chłodzony powietrzem
4-suwowy, 2-cylindrowy, typu Boxer, chłodzony powietrzem i olejem
Typ
Pojemność skokowa
1063.0 ccm
1130.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
8.3:1
10.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźniki MIKUNI BSR37 x2
wtrysk paliwa Bosch Motronic 2.4
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)BMW R 850R (1994 - 2003)

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności