Spalanie: 5.25
Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie Yamaha BT1100 1100 Bulldog

Minimalne: 4.75

Średnie: 5.25

Maksymalne: 6.66

Opinie o Yamaha BT1100 1100 Bulldog

Opinia: 4.4/5

Liczba głosów: 17

Silnik: 4.1
Hamulce: 4.2
Bezawaryjność: 4.3
Frajda z jazdy: 4.5
Przyciąganie wzroku: 4.8
Ocena: 5/5 |
Piękny i przyjemny w prowadzeniu motocykl. Wygodny i zwrotny na miasto i pięknie lata w trasie (aczkolwiek szósty bieg by się przydał) spalanie w trasie 4,5l (dwie osoby i full bagaż). Polecam, warto się zainteresować.
Odpowiedz | Przydatna (47) | Nieprzydatna (17)
Ocena: 5/5 |
Świetny, bezawaryjny, kardan, sportowe hamulce, bardzo dobra lampa przednia, niepowtarzalna sylwetka no i V2 na deser.
Odpowiedz | Przydatna (39) | Nieprzydatna (11)
Ocena: 5/5 |
Piękny nie codzienny, wzbudza zainteresowanie..... motocykl do normalnej spokojnej jazdy, do delektowania się jazdą....
Odpowiedz | Przydatna (14) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Motocykl typu Naked z silnikiem V2 i napędem kardana. Takiej konfiguracji praktycznie dziś już nie ma, jest to wyjątek wśród motocykli. Ten moto kupuje się właśnie dla tej konfiguracji czyli dla brzmienia + kardan + naked. Silnik: znany szeroko z chopperowatych VSX 1100, Virago itd, stara konstrukcja na podwójnych gaźnikach. Silnik trwały. Brzmienie jest inne lepsze niż w chopperach możliwe że to z powodu innych wydechów. Silnik chłodzony powietrzem, trzeba pamiętać by w upały wybierać trasy gdzie się mało stoi, w przypadku długiego stania w korkach instr obsł. sugeruje zgasić silnik.
Hamulce są bardzo dobre, pochodzą z R1, są aż nad to dobre, ponieważ wystarczy odpuścić gaz i jest mocne hamowanie silnikiem do tego bardzo mocne heble to 250kg masy szybko się zatrzymuje.
Bezawaryjność: znanymi bolączkami (ale nie jest to reguła!) są talerzowy docisk sprzęgła, po większym przebiegu zaczyna słabo dociskać i sprzęgło ciągnie, warto zmienić na typu Barnett. Bywa felerny bendix sprzęgło rozrusznika. Obie przypadłości wynikają z dużego momentu obrotowego.
Frajda z jazdy: jest niesamowita, na tym moto chce się tylko jeździć w trybie dodawania i odejmowania gazu, wypierd wydechów szczególnie akcesoryjnych powala i zniewala. Robi wrażenie to że jedzie jakiś niepozorny naked, ale ..czemu on tak GADA? co to za sprzęt? w zasadzie oglądają się wszyscy. Siodło głebokie dobre nawet dla niewysokich osób. Moto dość zwrotne, ale nie możemy oczekiwać że co zakręt pójdzie gładko na kolano. Jest to moto, którym chce się jeździć cały czas. Cały czas chcesz dozować sobie odgłos bulgotania. Moto nie zachęca do ścigania, ale wolnym motocyklem to on nie jest, mało kto Nakedem jeździe w trasie powyżej 120km/h. Prędkość max uzyskałem 185km/h wg licznika. Generalnie czuć że przy 160km/h silnik mówi nam że szybciej "nie chce" choć może, obroty są w górnym przedziale i naturalnie czujemy że jest niekomfortowo. Spalanie przy normalnej jeździe nieco ponad 5L, poniżej ciężko zejść bo 30% paliwa idzie na przy-gazówki, jak tylko jest jakiś wiadukt tunel, to od razu uruchamia się tryb rypnięcia z wydechu i kręcimy manetką aby delektować się wypierdem z wydechu i tak co chwile, na światłach to samo jak nie pierdniesz z wydechu frajdy nie ma. Che się cały czas robić Bumrrrr, Bummrrrr, nie idzie się opanować. Jazda we 2 osoby bez problemu kanapa szeroka i wygodna. Minusem jest brak stopki centralnej, ale wystają uchwyty do jej montażu. Bardzo trudno się z takim moto rozstać, bo nie idzie go niczym zastąpić, na pewno żaden MT3,7,9 tego nie zastąpi.
Odpowiedz | Przydatna (11) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Mój pierwszy motocykl na który wsiadłem po 30 latach.I co- ja nadal umiem jeździć,ale nadal muszę doskonalić umiejętności.A Yama-super sprzęt mimo wieku,wygląd super,a brzmienie silnika nie do opisania.Nie myślałem, że go kupię,ale trafiła się dobra okazja.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Super
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Mam z 2002 r. jestem pierwszym właścicielem. Przebieg 30 tys. km. Po tym przebiegu jedyna awaria to pęknięta gumka trzymająca klucze pod siedzeniem dwóch kapci tylnej opony nie liczę. Motocykl piękny ale do spokojnej jazdy. Wolę latać moim HD 48 lub starą SC 33 jak potrzebuje troszkę adrenaliny. Natomiast Piesek zostaje, a i rama jest stalowa, a nie aluminiowa. LWG
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 3/5 |
Ciężki jak jasna cholera na parkingu potrafi napsuć nerwów szczególnie jak był nachylony na naszą niekorzyść :P przydrożne nieutwardzone to już całkowita porażka do tego jest niski katastrofa gotowa. Silnik 3 epoki wstecz bardzo słaby jak na taką pojemność i mało dynamiczny na gaz reaguje bardzo ospale. Problemy ze sprzęgłem to standard. Plusem jest duża wygoda dla osób niższych (ale silnych :P) oraz układ hamulcowy. Wal kardana ma swoje minusy ale jeśli ktoś jeździ co dzień i nie ma bardzo czasu na dbanie to wielki plus. Poszaleć tym bardzo się nie da to motocykl dla spokojnych ludzi. Mi bardzo podobał się wygląd ale to za mało i miałem jej dość po miesiącu.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Wielka przyjemność z jazdy tym motocyklem. Polecam jazdę z nieseryjnymi wydechami. Trochę lepsza kanapa by się przydała.
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (10)
Ocena: 3/5 |
Miałem kiedyś ten motocykl przez 2 sezony.
Plusy to; atrakcyjny wygląd, bardzo dobre zawieszenie i hamulce. Niestety minusem jest silnik szybko wchodzi na czerwone pole i to na ostatnim biegu, brakuje mu zdecydowanie mocy, jednostak napędowa drag stara nie należy też do najtrwalszych . Na pewno jet przyjazny dla użytkownika i średnio wprawny jeździec takiego litra ogarnie ;)
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (27)
2019-04-25 20:55:36 | Autor: Chriss
No przeciez to nie maszyna do zapierdzielania tylko do spokojnej jazdy. Kto na chopperach cisnie pod czerwone pole? Blagam... To tak jakbys kupil klasyczne auto a chcial nim dusic w opor. Nie do tego stworzono ten motocykl. Dodatkowo gadasz bzdury odnosnie silnika. To jest bardzo trwala, niewysilona konstrukcja.
rozwiń

Dane techniczne Yamaha BT1100 1100 Bulldog

Osiągi

Moc max.
65.0 KM / 5500 rpm
Max. moment obrotowy
88.2 Nm / 4500 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 282 mm, jednotłoczkowy zacisk

Silnik

Typ
4-suwowy, widlasty, 2-cylindrowy, SOHC, chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa
1063.0 ccm
Stopień sprężania
8.3:1
Układ zasilania
gaźniki MIKUNI BSR37 x2

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe,
Przeniesienie napędu
wał napędowy

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2200 x 800 x 1140 mm
Rozstaw osi
1530 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
250.0 kg
Rama
stalowa otwarta

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, amortyzatory sprężynowe, tłuminie olejowe, skok 130 mm
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, gazowo-olejowe tłumienie, skok 113 mm

Eksploatacja Yamaha BT1100 1100 Bulldog

Opony

Opona przód
120/70-ZR17 (58W)
Opona tył
170/60-ZR17 (72W)
Ciśnienie z przodu
230 kPa (250 kPa przy obciążeniu powyżej 90 kg)
Ciśnienie z tyłu
250 kPa (270 kPa przy obciążeniu powyżej 90 kg)
Koło przednie
17 x MT3.50
Koło tylne
17 x MT5.50

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.0
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.1
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W-40, 15W-40, 20W-40, 15W-50

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ chłodzenia

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)BMW R 850R (1994 - 2003)

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności