50%
50%

Triumph Tiger 800 XRx
2015

+

Benelli TRK 502X
2018

+

Remis!

Triumph Tiger 800 XRx (2015) vs Benelli TRK 502X (2018)

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XRx

Opinia Video o Benelli TRK 502X

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Silnik:
5.0 vs 4.5
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 5.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Triumph Tiger 800 XRx (2015) vs Benelli TRK 502X (2018)

Osiągi

Triumph Tiger 800 XRx (2015)
Benelli TRK 502X (2018)
Moc max.
95 KM / 9250 rpm
48 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
79 Nm / 7850 rpm
45 Nm / 5000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
210 km/h
175 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
19 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
2-cylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder
Typ
Pojemność skokowa
800 ccm
499 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.3:1
11,5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1530 mm
1525 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
191 kg
213 kg
Masa pojazdu w stanie suchym

Zawieszenie

Przód
Showa 43 mm upside, skok: 180mm
Amortyzatory upside-down 50mm
Przód
Tył
Showa monoshock, 7 stopniowa regulacja
Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego
Tył

Hamulce

Przód
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
2x 320mm, radialne zaciski czterotłoczkowe
Przód
Tył
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
1x 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym
Tył
ABS
Tak
tak
ABS
Pokaż wszystkie

Benelli TRK 502 (2018)Benelli TRK 502X (2018)

Kawasaki Versys 650 2015Benelli TRK 502X (2018)

Triumph Tiger 800 XRx (2015)Yamaha Tracer 900 GT (2018 - 2021)

Yamaha Tracer 700 (2017)Benelli TRK 502X (2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności