46%
54%

Suzuki SV 650N
2003 - 2009

+

Suzuki SV 650S
2003 - 2012

+

Wygrywa Suzuki SV 650S (2003 - 2012): 60 głosów

Przegrywa Suzuki SV 650N (2003 - 2009): 52 głosów

Suzuki SV 650N (2003 - 2009) vs Suzuki SV 650S (2003 - 2012)

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Opinia Video o Suzuki SV 650S

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 40

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 25

Silnik:
4.8 vs 4.6
Hamulce:
4.1 vs 3.9
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.6

Opinie o Suzuki SV 650N

Autor: Greg
Takiego posiadam i jestem zadowolony, do miasta idealny
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Klasyczny wyglag
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: berbeluch
"N" MA DUSZĘ BANDZIORA , a wersja "S" to taki ni pies ,ni wydra ,taki PLA-STYK a bez owiewek .
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: czyzyk128
wyglad i satysfakcja z jazdyyy
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ans
Wygodniejszy w codziennym użytkowaniu, lepsza pozycja za kierownicą, według subiektywnego punktu widzenia ładniejszy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: oswit
ladniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Według mnie ładniejszy i troszkę lżejszy ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sowa
Z mojego punktu widzenia ładniejszy.
Lepiej utrzymane proporcje, ładnie wyeksponowana rama.
A owiewka w wersji S jest po prostu brzydka :p
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: motofan
Jest znacznie ładniejszy w odróżnieniu od brzydkiej s-ki.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Wygodniejsza pozycja podczas jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: joey
ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: kaczor94
Ponieważ takiego posiadam. ;-)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Czarna_Owca
Wyglądem jest bardziej agresywny zwłaszcza kiedy rider jest wprawiony a wydeszek zagra to co mu odkręcimy. Kiedy spojrzymy na SV650S to w świecie sportowych motocykli nie robi już takiego wrażenia.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Rmrider
Bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
ładniejszy wygląd, wygodniejsza pozycja za kierownicą
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Darek
Klasyczny wygląd nie udaje ścigacza.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Łukasz
Ma lepszy wygląd :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Arni
wygodniejsza pozycja za sterami :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: maniek
po prostu wygląd ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: marceli
100% klasyki, jeżeli chodzi o wygląd
ogólnie jeden drugi potrafi ująć charakterem silnika
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: benitom
Sylwetka nakeda o wiele bardziej mi odpowiada.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jan
pozycja za kierownicą
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bully
Wyższa pozycja za kierownicą, wygodniejsze podnóżki. Bardziej klasyczny wygląd odzwierciedlający przeznaczenie sprzętu - miasto i okolica.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Suzuki SV 650S

Autor: sv
Bo mam s
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jabol
Owiewka dużo daje wg. mnie oczywiście :) I dodaje jej tego uroku. Po za tym to oba są zajebistymi motocyklami!
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Zigi
Owiewki nadają mu sportowego wyglądu i chronią przed wiatrem !
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Bartek
O wiele ładniejsza.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Michał
owiewki :) wygląd nekeda sv mi nie pasuje ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Iwan
Jest ładniejszy i ma wygodna pozycję za sterami, a przy większej prędkości wygodniej się nim jeździ :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: paffcio
bo nie wieje
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: gumiś
S-ka z pełnymi owiewkami wygląda super
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tercz
W plastikach jest ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dejw
Lepiej wygląda:)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pragmatyk
Bo nie dmucha w rylo
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: DANUL
Owiewki bardzo się przydają przy większych prędkościach, a nawet w mojej opinii wygląd trochę się poprawia :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Fariusz
Owiewka niezbędna...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dream
Piękna czacha i inna pozycja kierownicy ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Carlos_MotoVlog
Nie pizga w twarz xD
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: McDogg
Wersja z owiewką wygląda lepiej, no i najważniejsze - ochrona przed wiatrem :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: V2 fan
Bo przy 140 km/h nie oderwie mi głowy z karku :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: młody łosiek
mozna shować sie za owiewką
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Suzuki
Lepsza ochrona przed wiatrem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Sliczniejszy !!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Napoleon
Napoleon Candy Blue...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Suzuki SV 650N (2003 - 2009) vs Suzuki SV 650S (2003 - 2012)

Osiągi

Suzuki SV 650N (2003 - 2009)
Suzuki SV 650S (2003 - 2012)
Moc max.
72 KM / 9000 rpm
72 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
65.0 Nm / 7000 rpm
65.0 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.6 s
3.6 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
211.0 km/h
211.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
645.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,5 : 1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Wtrysk + dwie przepustnice SDTV
Wtrysk + dwie przepustnice SDTV
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2080 x 745 x 1085 mm
2080 x 730 x 1170 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1430 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
167.0 kg
169.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
187.0 kg
189.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Boczna, odlewana próżniowo z aluminium
Boczna, odlewana próżniowo z aluminium
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe, możliwość regulacji napięcia wstępnego
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe, możliwość regulacji napięcia wstępnego
Przód
Tył
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki SV 650S (2003 - 2012)

Suzuki SV 650N (2003 - 2009)Cagiva Raptor 650 (2001 - 2004)

Suzuki SV 650N (2003 - 2009)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Suzuki SV 650N (2003 - 2009)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności