Pozostałe Generacje Modelu Suzuki SV

Spalanie: 5.26
Dodaj
Ilość raportów: 33

Spalanie Suzuki SV 650S

Minimalne: 4.27

Średnie: 5.26

Maksymalne: 6.88

Opinie o Suzuki SV 650S

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 25

Silnik: 4.6
Hamulce: 3.9
Bezawaryjność: 4.8
Frajda z jazdy: 4.4
Przyciąganie wzroku: 4.6
Ocena: 5/5 |
SV to dobry sprzęt, sezon praktycznie za mną, dużo jazdy po mieście kilka na prawdę dużych tras (400 km na jeden strzał ponad 6 godzin, jeden postój na tankowanie) sprzęt w mieście sprawdza się doskonale, przyspieszenie do 100 zaskakuje później moto słabnie, to tylko nieco ponad 70 koni ????. Silnik jest bardzo oszczędny, przy mojej jeździe średnio spala 5,3 Litra na 100 ale spokojnie można zejść poniżej 5. W trasie średnio pali ok 4.3 dla hardkorów osiągalne 3.5 ???? Hamulce trochę słabe ale za to łatwo wyczuwalne. Zejście na kolano nie stanowi problemu jednak przy wysokich prędkościach sprzęt trudny w prowadzeniu raczej dobry na drugie moto lub na pierwsze z głową. Hamowanie silnikiem jest bardzo duże każde odjęcie gazu w szybkim zakręcie skończy się glebą. Dla mnie tylko jeden minus kanapa twarda jak nieheblowana decha. Po 3 godzinach jazdy d*py już nie czuć. Podsumowując moto super do szaleństw po mieście czy na torze. Na jedynce idzie pięknie na gumę z samego gazu a zejście na kolano jest dziecinnie proste. Do turystyki kompletnie się nie nadaje. Spróbujcie svki a nie pożałujecie ????
Odpowiedz | Przydatna (15) | Nieprzydatna (3)
2017-08-21 22:03:50 | Autor: Karol
Ops, pisałem z telefonu i zamiast emotek dodały się znaki zapytania :P Proszę adminów o poprawę ;)
Ocena: 5/5 |
Bardzo fajny motocykl na miasto/tor czasem w trasę.
Pozycja w dłuższe podróże potrafi lekko zmęczyć ale da się na spokojnie przejechać ponad 400 km jednego dnia :)
Silnik super, ciągnie od dołu bardzo fajnie. Czasem wibracje przeszkadzają.
Przydałoby się troszkę więcej mocy.
W trasie szuka się 7ego biegu. Na dużych torach wszyscy na prostej wyprzedzają. Na kartingowych daje radę nawet litrom.
Hamulce najlepiej zmodyfikować (adapter + zaciski z CBR lub GSX-R).
Zawieszenie ok, choć przydałaby się lepsza regulacja.
Ogólnie moto super. Szybko się nie znudzi :)
Odpowiedz | Przydatna (15) | Nieprzydatna (6)
Ocena: 5/5 |
Jeździłem svką gaźnikową przez 7k KM i było super,
po pewnych perturbacjach i jeździe GSX-R'em 600 przez 2 lata- wróciłem do SV, tym razem wtryskowej.
Spalanie w cyklu mieszanym 4,7 - aż sie przestraszyłem, że coś sie zepsuło, bo srad palił 8 na 100 :D.
Super zabawka, uniwersalny sprzęt do miasta, na trase i na delikatne torowanie!
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Wymagający sprzęt, szczególnie jak na pierwsze moto, ale do okiełznania nawet przez niewielkiego wzrostu kobitkę... Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia... :)
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
elastyczny silnik, momentami duże drgania ale nie stanowi to dyskomfortu ! zbiera sie fajnie na każdym biegu
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Posiadam wersję S z pełnymi owiewkami, jest to moje drugie moto. Hamulce dość słabe co można odczuć jak trzeba ostro hamować przy większych prędkościach, oczywiście nie jest tak że nie hamują po prostu czuć że trochę brakuje, tylny hebel do spowalniania przed zakrętami lub światłami starcza w zupełności. Co do dźwięku silnika to kwestia gustu, na dobrym przelocie dla mnie brzmi fenomenalnie. Prowadzenie w zakręcie jest trudne, czasami ciężko dobrać bieg i delikatne odpuszczenie manetki sprawia trochę kłopotów ale i uczy delikatnego trzymania kierownicy i płynnego obchodzenia się z gazem, zawieszenie jak dla laika wystarczalne, nie mam dużo doświadczenia jeżeli chodzi i prowadzenie innych lepiej doposażonych sprzętów. Wymiana świec, olej, płyny, chłodnica... prostota i przyjemność i co najważniejsze tanio!! Świetne oświetlenie, z ładnym ledem z tyłu (ponadczasowa dupeczka :)) W trasie 680km najbardziej przeszkadzało mi sprzęgło, ale to chyba kwestia ćwiczeń ręki xD przy końcu już nie mogłem tego trzymać... przy 173cm wzrostu stwierdzam że pozycja wygodna i na tej dłuższej trasie dzięki możliwości położenia się na tankbagu śmiało można lecieć. Moc wiadomo, zawsze będzie mało, ale 211km/h z torbami i plecakiem (takim zwykłym z rzeczami) poleciała :) Podsumowując nie żałuję kupna, pobawię się nią jeszcze jeden lub dwa sezony na 100% polecam ! Po kilka fotek zapraszam na insta > gatsby_moto
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (3)
2023-05-03 17:37:28 | Autor: Lisu
Przelot GP 2 od Dominatora - miodzio! Wystarczy zaplanować zakręt wcześniej, bo moim zdaniem zawsze robię zakręt dodając gazu i jest petarda. Blokowanie koła raczej tylko przy gwałtownej redukcji (np. przy 80kmph na 1). Gazu już nie dodaję zero-jedynkowo, bo albo na koło, albo można spaść ^^". Natomiast vmax 229 km/h (182 cm 90 kg). LWG
Ocena: 5/5 |
Piękny dźwięk V2, leciutka i ta tylna lampa <3
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
Bardzo przyjemny silnik V2, choć trochę brakuje wigoru w górnym zakresie.
Wbrew temu, co się popularnie pisze, wcale nie jest idealny na pierwszy motocykl. Raz, że wspomniany V2 potrafi świeżaka sponiewierać (zwłaszcza przy gorszej przyczepności), po drugie - primo, jest za mocny (tak tak), po trzecie: primo - ultimo: są lżejsze motocykle na początek.
Wracając do SV: silnik przyjemny, do turystyki spoko, aczkolwiek podgięte nogi trochę męczą po 200km, a kanciaste siodło wrzyna się w uda.
Hamulce - potwierdzam, są po prostu z gumy.
Zawieszenie - tutaj największy minus, chyba najbardziej g... ane, na jakim jeździłem. Odbiera całą przykjemność jazdy, prowadzenia w zakrętach i wielu zalet, jakie ten motocykl mógłby mieć.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 3/5 |
Motocykl bezawaryjny, przynoszący frajdę z jazdy. Dobry dla początkujący. Dźwięk silnika jest nieziemski.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 |
Jest dobrze, można polecić! Moto jest prawie idealne, przydaloby sie z 10km wiecej, poza tym heble moglyby byc mocniejsze. Cała reszta to ideał, nie psuje sie, jest kekki, zwinny, mało pali i daje mega fun z jazdy;)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 |
Miałem, jeździłem i gorąco polecam!
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (6)
Ocena: 5/5 |
Świetny motocykl na rozpoczęcie swojej przygody jak i dla tych co już trochę jeżdżą, pomimo tylko 71KM naprawdę daje rade, do 100 zdziwi nie jedną rzędową 600
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 3/5 |
Wszystko w tym moto jest Ok po za jednym.... moc której zdecydowanie brakuje.... Idealny dla płci pięknej na początek ????????????????????????
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (20)
Ocena: 5/5 |
Nie ma rzeczy idealny, ale tutaj jest już blisko!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (21)
Ocena: 1/5 |
Jak laska w za krotkiej kiecce z wystajacym, nie przystrzyzonym bobrem. Jakby chcieli zbudowac sportowy motocykl ale w polowie sie rozmyslili. Katastrofa z tym bikini. Hamulce tez katastrofa. No ale po co komu hamulce jak ma SV-ke. Skrecasz manetke i stajesz w miejscu. Przejebane w grupie za nia jechac. Typ skreca manete i prawie staje. A ty cudem go omijasz i kurwami sadzisz. Powinni mu swiatlo stopu do manetki gazu podlaczyc. Dzwiek tej V-ki nawet ze sportowym wydechem nie odbiega za bardzo od sprzetu rolniczego. No i ta jakosc wykonania. Czesci widoczne golym sprawiaja wrazenie, ze ktos to zlozyl z tego co mial pod reka. Jakos ogolnie to sie kupy nie trzyma. Jak kupic to tylko po to, zeby sie uczyc i nie zalowac szlifow. Skatowac i jebnac gdzies w krzaki. Bo na miasto to juz chyba lepiej autobusem.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (51)
2018-08-28 09:52:19 | Autor: Gość
nie jezdźiłem tym motocyklem ale to raczej ty nie umiesz jeździć i tu jest problem
2019-02-26 19:47:30 | Autor: Ali
O ty waflu jeden, ale pojechałeś...
2022-01-04 00:58:32 | Autor: SCENARIUSZ
No kur... Matoł
rozwiń

Dane techniczne Suzuki SV 650S

Osiągi

Moc max.
72 KM / 9000 rpm
Max. moment obrotowy
65.0 Nm / 7000 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.6 s
V-max
211.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L

Silnik

Typ
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Pojemność skokowa
645.0 ccm
Stopień sprężania
11,5 : 1
Układ zasilania
Wtrysk + dwie przepustnice SDTV

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2080 x 730 x 1170 mm
Rozstaw osi
1430 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
169.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
189.0 kg
Rama
Boczna, odlewana próżniowo z aluminium

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe, możliwość regulacji napięcia wstępnego
Tył
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym

Hamulce

Przód
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Tył
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami

Eksploatacja Suzuki SV 650S

Opony

Opona przód
120/60-ZR17
Opona tył
160/60-ZR17
Koło przednie
17 x 3.5 cala 3-szprychowy odlew aluminiowy
Koło tylne
17 x 4.5 cala 3-szprychowy odlew aluminiowy

Suzuki SV 650N (2003 - 2009)Suzuki SV 650S (2003 - 2012)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki SV 650S (2003 - 2012)

Suzuki SV 650S (2003 - 2012)Suzuki SV 1000S (2003 - 2007)

Suzuki SV 650S (2003 - 2012)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności