50%
50%

Kawasaki Z900
2020

+

Suzuki GSX-S 1000GT
2019

+

Remis!

Kawasaki Z900 (2020) vs Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

Opinia Video o Kawasaki Z900

Opinia Video o Suzuki GSX-S 1000GT

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 12

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 1

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.9 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.9 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.8 vs 3.0
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Kawasaki Z900 (2020) vs Suzuki GSX-S 1000GT (2021)

Osiągi

Kawasaki Z900 (2020)
Suzuki GSX-S 1000GT (2021)
Moc max.
125 KM / 9500 rpm
152 KM / 11000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
98.6 Nm / 7700 rpm
106 Nm / 9250 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
4-suwowy, 4-cylindrowy w układzie rzędowym, chłodzony cieczą, DOHC, 4 zawory na cylinder
Typ
Pojemność skokowa
948 ccm
999 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.8:1
12,2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicami,
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
półautomatyczna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
mokre, wielotarczowe, QuickShifter w standardzie
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 825 x 1065 mm
2140 x 825 x 1215 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1450 mm
1460 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
211 kg
226 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
grzbietowa z aluminium
Rama
Wysokość kanapy
795 mm
810 mm
Wysokość kanapy

Zawieszenie

Przód
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
widelec upside-down, średnica goleni 43 mm, regulowane wstępne napięcie sprężyny oraz tłuminie dobicia i odbicia
Przód
Tył
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny
amortyzator sprężynowy, tłumienie olejowe, regulowane napięcie wstępne sprężyny, oraz tłumienie odbicia
Tył

Hamulce

Przód
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
2x tarcze pływające, średnica 310 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
pojedyncza tarcza, zacisk jednotłoczkowy
Tył
ABS
tak
tak, w standardzie
ABS
Pokaż wszystkie

Kawasaki Z900 (2020)Kawasaki Z900 (2017 - 2019)

Kawasaki Z900 (2020)Kawasaki Z650 (2017 - 2019)

Kawasaki Z900 (2020)Triumph Street Triple 765 RS (2020)

Kawasaki Z900 (2020)Suzuki GSX-S 1000 (2021)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności