50%
50%

Ducati Multistrada 1100DS
2007 - 2010

+

Triumph Tiger 800 XC
2011 - 2014

+

Remis!

Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010) vs Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Opinia Video o Ducati Multistrada 1100DS

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XC

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 1

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Silnik:
4.0 vs 4.8
Hamulce:
5.0 vs 4.6
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.8
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
3.0 vs 5.0

Opinie o Ducati Multistrada 1100DS

Silnik, zawieszenie , hamulce , frajda z jazdy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Triumph Tiger 800 XC

Jest tańszy i ma rewelacyjny silnik. Poza tym bezawaryjny i skuteczny w lekkim terenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010)
Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)
Moc max.
95 KM / 7750 rpm
94 KM / 9300 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
99 Nm / 5500 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
225 km/h
197 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
1078 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1462 mm
1530 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
196 kg
190 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
219 kg
214 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa rama kratownicowa
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
1100 DS: w pełni regulowany widelec USD Showa, średnica lagi 43mm, skok 165mm; 1100S DS: w pełni regulowany widelec widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 43 mm, skok 165mm
WP 43 mm upside, skok: 220mm
Przód
Tył
wahacz jednostronny, skok 141mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
WP monoshock, 7 stopniowa regulacja, skok 215mm
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna bez-środkowa tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski Brembo ORO
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
ABS
brak
Tak
ABS
Pokaż wszystkie

BMW F 650GS TWIN (2008 - 2012)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Yamaha XT 1200ZE Super Ténéré (2014)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności