BMW F 650GS (2008 - 2013) vs Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)
43%
57%

BMW F 650GS
2008 - 2013

+

Triumph Tiger 800 XC
2011 - 2014

+

Wygrywa Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014): 12 głosów

Przegrywa BMW F 650GS (2008 - 2013): 9 głosów

BMW F 650GS (2008 - 2013) vs Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Opinia Video o BMW F 650GS

Test video

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XC

Test video

Ocena: 4.0/5 liczba opinii: 1

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.0 vs 5.0
Hamulce:
4.0 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.0 vs 5.0
Frajda z jazdy:
4.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.0 vs 5.0

Opinie o BMW F 650GS

Autor: Rafix
Jak dla mnie ładniejszy, a przede wszystkim mocniejszy :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Anek
W terenie GS najlepszy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: coolluk
Bo to BMW :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Triumph Tiger 800 XC

Autor: Gość
Lepsiejszy i już.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Topik
więcej mocy to więcej terenu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gregor
Jeździlem.. było bardziej niż zadawalająco
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Seba
Jest po prostu ładniejszy :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: dARAs
Ładniejsza sylwetka, mocniejszy, większy skok zawieszenia, dwie tarcze hamulcowe też wypadają korzystniej.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

BMW F 650GS (2008 - 2013)
Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)
Moc max.
71.0 KM / 7000 rpm
94 KM / 9300 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
75.0 Nm / 4800 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
191.7 km/h
197 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie widlastym, DOHC, chłodzony cieczą
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
798.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny, przepustnice 45 mm
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1575 mm
1530 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
171.0 kg
190 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
198.0 kg
214 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rama rurowa, stalowa osłona silnika
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 180 mm
WP 43 mm upside, skok: 220mm
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, skok 170 mm
WP monoshock, 7 stopniowa regulacja, skok 215mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 300mm, dwutłoczkowe zaciski
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie
Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)

Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Yamaha XJ6 600 Diversion 2009

Yamaha XJ6 600 Diversion 2009Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności