39%
61%

BMW F 650GS TWIN
2008 - 2012

+

Triumph Tiger 800 XC
2011 - 2014

+

Wygrywa Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014): 17 głosów

Przegrywa BMW F 650GS TWIN (2008 - 2012): 11 głosów

BMW F 650GS TWIN (2008 - 2012) vs Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Opinia Video o BMW F 650GS TWIN

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XC

Test video

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Silnik:
4.5 vs 4.8
Hamulce:
4.0 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 5.0

Opinie o BMW F 650GS TWIN

Jak dla mnie ładniejszy, a przede wszystkim mocniejszy :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to BMW :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
800 raczej trzebaby porównać
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2024-04-08 21:09:35 | Autor: Gość
Przecież ma 798cm3. W tym wypadku 650 to nie oznaczenie pojemności
W terenie GS najlepszy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Triumph Tiger 800 XC

Lepsiejszy i już.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
więcej mocy to więcej terenu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jeździlem.. było bardziej niż zadawalająco
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest po prostu ładniejszy :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładniejsza sylwetka, mocniejszy, większy skok zawieszenia, dwie tarcze hamulcowe też wypadają korzystniej.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bezkonkurencyjny silnik
Wygoda jazdy, zwrotność
Duży zbiornik paliwa - zasięg
Design
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocny i bezawaryjny silnik.
Cena zakupu egzemplaża uzywanego nizsza niż BMW.
Wygląd ogólny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

BMW F 650GS TWIN (2008 - 2012)
Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)
Moc max.
71.0 KM / 7000 rpm
94 KM / 9300 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
75.0 Nm / 4800 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
191.7 km/h
197 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 180 mm
WP 43 mm upside, skok: 220mm
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, skok 170 mm
WP monoshock, 7 stopniowa regulacja, skok 215mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 300mm, dwutłoczkowe zaciski
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie rzędowym, DOHC, chłodzony cieczą
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
798.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny, przepustnice 45 mm
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1575 mm
1530 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
171.0 kg
190 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
198.0 kg
214 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rama rurowa, stalowa osłona silnika
Stalowa
Rama
Pokaż wszystkie

BMW F 650GS TWIN (2008 - 2012)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Yamaha XT 1200ZE Super Ténéré (2014)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności