39%
61%

BMW F 650GS TWIN
2008 - 2012

+

Triumph Tiger 800 XC
2011 - 2014

+

Wygrywa Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014): 17 głosów

Przegrywa BMW F 650GS TWIN (2008 - 2012): 11 głosów

BMW F 650GS TWIN (2008 - 2012) vs Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Opinia Video o BMW F 650GS TWIN

Opinia Video o Triumph Tiger 800 XC

Test video

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Silnik:
4.3 vs 4.8
Hamulce:
4.0 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.3 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.3 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 5.0

Opinie o BMW F 650GS TWIN

Jak dla mnie ładniejszy, a przede wszystkim mocniejszy :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to BMW :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
800 raczej trzebaby porównać
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
W terenie GS najlepszy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Triumph Tiger 800 XC

Lepsiejszy i już.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
więcej mocy to więcej terenu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jeździlem.. było bardziej niż zadawalająco
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest po prostu ładniejszy :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładniejsza sylwetka, mocniejszy, większy skok zawieszenia, dwie tarcze hamulcowe też wypadają korzystniej.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bezkonkurencyjny silnik
Wygoda jazdy, zwrotność
Duży zbiornik paliwa - zasięg
Design
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocny i bezawaryjny silnik.
Cena zakupu egzemplaża uzywanego nizsza niż BMW.
Wygląd ogólny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

BMW F 650GS TWIN (2008 - 2012)
Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)
Moc max.
71.0 KM / 7000 rpm
94 KM / 9300 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
75.0 Nm / 4800 rpm
79 Nm / 7850 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
191.7 km/h
197 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1575 mm
1530 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
171.0 kg
190 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
198.0 kg
214 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rama rurowa, stalowa osłona silnika
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 180 mm
WP 43 mm upside, skok: 220mm
Przód
Tył
wahacz aluminiowy, skok 170 mm
WP monoshock, 7 stopniowa regulacja, skok 215mm
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 300mm, dwutłoczkowe zaciski
2 x 308 mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 255 mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie rzędowym, DOHC, chłodzony cieczą
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
Typ
Pojemność skokowa
798.0 ccm
800 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
11.3:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny, przepustnice 45 mm
wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

BMW F 650GS TWIN (2008 - 2012)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Yamaha XT 1200ZE Super Ténéré (2014)Triumph Tiger 800 XC (2011 - 2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności