56%
44%

Ducati Monster 620
2002 - 2006

+

Suzuki SV 650N
1999 - 2002

+

Wygrywa Ducati Monster 620 (2002 - 2006): 5 głosów

Przegrywa Suzuki SV 650N (1999 - 2002): 4 głosy

Ducati Monster 620 (2002 - 2006) vs Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Opinia Video o Ducati Monster 620

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 35

Silnik:
4.3 vs 4.6
Hamulce:
4.8 vs 3.8
Bezawaryjność:
4.3 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.0

Opinie o Ducati Monster 620

Autor: grek
silnik niesamowity
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: piotr
świetne właściwości jezdne, lekki i ergonomiczy no i piękny.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ard
styl
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Suzuki SV 650N

Autor: BuchuOEM
Silnik, rama.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Ducati Monster 620 (2002 - 2006)
Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Moc max.
60 KM / 9500 rpm
71 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
53.0 Nm / 6750 rpm
62.0 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
190 km/h
204.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Desmodue, 4-suwowy, 2-cylindrowy, układ widlasty 90º, "L"-Twin, chłodzony powietrzem, 2 zawory na cylinder
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
618.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.5:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa MARELLI
Gaźniki Mikuni BDSR39
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa (z wyjątkiem rocznika 2002 i wersji Dark - 5 przełożeń)
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, od 2004 ATPC
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 794 x 1058 mm
2045 x 760 x 1060 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1420 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
168 kg
165.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
kratownicowa, rurowa, stal wysoce odporna na rozciąganie
Boczna, spawana z rur aluminiowych o owalnym przekroju
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down, Marzochi, Ø 43 mm, skok zawieszenia 130 mm, brak regulacji
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Przód
Tył
Pojedynczy, regulowany amortyzator Sachs, skok zawieszenia 148 mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
2002-2004: 2x tarcza pływająca 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski BREMBO, 2005 - 2x300 mm, 2-tłoczkowe zaciski. Przewody w stalowym oplocie
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Ducati Monster 600 (1994 - 2001)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 650N (2005 - 2006)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki SFV 650 Gladius (2009 - 2015)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności