43%
57%

Ducati Monster 600
1994 - 2001

+

Suzuki SV 650N
1999 - 2002

+

Wygrywa Suzuki SV 650N (1999 - 2002): 36 głosów

Przegrywa Ducati Monster 600 (1994 - 2001): 27 głosów

Ducati Monster 600 (1994 - 2001) vs Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Opinia Video o Ducati Monster 600

Test video

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 35

Silnik:
4.3 vs 4.6
Hamulce:
4.3 vs 3.8
Bezawaryjność:
3.3 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.0

Opinie o Ducati Monster 600

Ducati jest najseksowniejsze, jego kusa rama kratownicowa zasłania tylko niewiele silnika który i tak prześwituje niczym koronkowy biustonosz przez przewiewną bluzkę. Dźwięk jego silnika jest niczym muzyka symfoniczna, a kaprysy jak kobieta. Może nie jest idealna ale kochasz ją mimo wszystko, a jakieś urozmaicenia w życiu muszą być.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Bo ma L Twin i swój niepowtarzalny charakter. Kultowy motocykl. Żywa legenda.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ma charakter, fenomenalny silnik v2 i dźwięk :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Motocykl z duszą.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Pff serio?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Kochaj albo rzuć... ktoś już kiedyś to napisał o monsterze ale tak właśnie jest. Ponadczasowy wygląd, super brzmienie, fajna stylistyka, dobre hamulce. Czego chcieć więcej? Ulicą przejeżdża SV - nikt go nie zauważy, monster? Cóż, ten kto miał lub ma ducati ten wie. Wszystko na temat.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Czerwone Ducati!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest lepiej zaprojektowany. Po prostu jest piękny. Pewnie SV jest rozsądniejszy ale właśnie emocje ciągną w stronę Monstera. I bez Monstera nie byłoby SV.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przede wszystkim wygląd, stara SVka jest brzydka wg mnie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
To Ducati!!!!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Tu nie ma co porównywać ;) Ducati klasa w sobie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest oryginalny a nie skopiowany
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Suzuki SV 650N

Wspaniały silnik który większość nie docenia. Moc na papierze może mała ale w realu nie ustepuje takim motocykla jak gsr , bandit , gsxf . Miałem go sezon i tukłem wręcz jak się da i kiedy się da i powiem tylko tyle niezwodny. Aktualnie poszukuje sv 650 tylko na nowej ramie . Uwazam ze jest idealny motocykl do miatsa jak i w trase daje sobie swietnie rade. Pozatym za takie pieniądze za jakie można kupic sv nie kupi się nic przyzwoitego.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
cena
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest ładniejszy mniej awaryjny jedyne minusy to przednia lampa oraz słabo wygląda ori wydech ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest lekki, mocny, tani w użytkowaniu i bezawaryjny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodna maszyna niezrownana frajda za jazdy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo to suzuki jest mniej awaryjny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wiem ze to ducati wprowadzilo slynne silniki v2 ale sercem zawsze z japonia, latwiej serwisowac no i sam ujezdzam choc ducat wyglada swietnie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
aaa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
w nowej ramie i lekkim lufcie to ideał do miasta
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Ducati Monster 600 (1994 - 2001)
Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Moc max.
51 KM / 8000 rpm
71 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
50.0 Nm / 6500 rpm
62.0 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
175.0 km/h
204.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.5 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, układ V (90) typ "L", chłodzony powietrzem
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
583.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.7:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźniki
Gaźniki Mikuni BDSR39
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
5
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, wielotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2080 x 800 x 1130 mm
2045 x 760 x 1060 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1420 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
174.0 kg
165.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
kratownicowa, stal wysoce odporna na rozciąganie
Boczna, spawana z rur aluminiowych o owalnym przekroju
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm widelec hydrauliczny "upside down", skok 120 mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Przód
Tył
wahacz, sprężyna śrubowa, skok 144 mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
pojedyncza tarcza 320 mm, zaciski BREMBO 30/34 czterotłoczkowe
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, zacisk BREMBO P 2.I05N (jednotłoczkowy)
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki SFV 650 Gladius (2009 - 2015)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 650N (2005 - 2006)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Ducati Monster 600 (1994 - 2001)Ducati Monster 620 (2002 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności