50%
50%

BMW S1000 1000RR
2015 - 2018

+

Honda CBR 650R
2019

+

Remis!

BMW S1000 1000RR (2015 - 2018) vs Honda CBR 650R (2019)

Opinia Video o BMW S1000 1000RR

Opinia Video o Honda CBR 650R

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 3

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 3

Silnik:
5.0 vs 4.7
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 5.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.7
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW S1000 1000RR (2015 - 2018) vs Honda CBR 650R (2019)

Osiągi

BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)
Honda CBR 650R (2019)
Moc max.
199 KM / 13500 rpm
95.2 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
113 Nm / 10500 rpm
64 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
299 km/h
220 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 L
15.4 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, w układzie rzędowym, DOHC, chłodzony cieczą, 4 tytnowe zawory na cylinder
Chłodzony cieczą 4-suwowy, 16-zaworowy DOHC, rzędowy 4-cylindrowy
Typ
Pojemność skokowa
999 ccm
649 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13.0:1
11,6:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2050 x 826 x 1140 mm
2130 x 750 x 1150 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1425 mm
1450 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
204 kg
207 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, typu bridge,
Stalowa dwubelkowa rurowa (typu diamond)
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec upside-down, średnica 46 mm, regulowane, skok 120 mm
41mm widelec USD SFFSkok zawieszenia 120 mm
Przód
Tył
aluminiowy wahacz dwustronny, regulowane, skok 120 mm
Pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, skok 43,5 mm
Tył

Hamulce

Przód
hydrauliczny, 2x tarcza 320 mm, zacsiki czterotłoczkowe,
Podwójna tarcza 310mm x 4,5mm z 4-tłoczkowymi zaciskami i klockami hamulcowymi ze spiekiem metali
Przód
Tył
hydrauliczny, pojedyncza tarcza 220 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy
Tarcza 240 x 5 mm z jednotłoczkowym zaciskiem i organicznymi klockami hamulcowymi (z żywic polimerowych)
Tył
Abs
w standardzie
Tak, dwukanałowy
Abs
Pokaż wszystkie

BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)Ducati Panigale V4 Speciale (2018)

Yamaha YZF-R6 600 RJ15 (2010 - 2016)Honda CBR 650R (2019)

BMW S1000 1000RR (2015 - 2018)Yamaha MT-10 Tourer (2017)

Kawasaki ER-6n 650 (2009 - 2011)Honda CBR 650R (2019)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności