67%
33%

BMW R 1200GS
2004 - 2012

+

Honda CBF 1000
2006 - 2010

+

Wygrywa BMW R 1200GS (2004 - 2012): 2 głosy

Przegrywa Honda CBF 1000 (2006 - 2010): 1 głos

BMW R 1200GS (2004 - 2012) vs Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Opinia Video o BMW R 1200GS

Test video

Opinia Video o Honda CBF 1000

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 7

Silnik:
4.5 vs 4.7
Hamulce:
5.0 vs 4.1
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.3
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 3.3

Opinie o BMW R 1200GS

rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW R 1200GS (2004 - 2012) vs Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Osiągi

BMW R 1200GS (2004 - 2012)
Honda CBF 1000 (2006 - 2010)
Moc max.
98.0 KM / 7000 rpm
97 KM / 8000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
115.0 Nm / 5500 rpm
97 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
213.0 km/h
227.4 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, dwucylindrowy, układ typu Boxer, chłodzony olejem i powietrzem
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Typ
Pojemność skokowa
1170.0 ccm
998 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0:1
11.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
BMS-K, przpustnice o średnicy 50mm
wtrysk PGM-FI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, jednotarczowe, średnica 180 mm
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2210 x 953 x 1450 mm
2176 x 1175 x 840 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1507 mm
1483 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
205.0 kg
224 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
238.0 kg
241 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rurowa, stalowa
aluminiowy odlew mono-backbone
Rama

Zawieszenie

Przód
BMW Telever, skok 190 mm
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Przód
Tył
jednostronny wahacz aluminiowy, BMW Paralever, skok 200 mm
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 305 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 265 mm, dwutłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
Tył
Abs
dostępne egzemplarzez z ABS
opcjonalnie
Abs
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha FJR 1300 (2001 - 2005)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności