40 minut z motocyklami Harley-Davidson na sezon 2021

To video ma zapowiadać przełom, początek nowej ery w 118 letniej historii marki Harley-Davidson. 40-sto minutowa prezentacja modeli H-D na sezon 2021 to seans dość długi, ale na pewno wart poświęcenia czasu. Można zobaczyć pracę i pasję ludzi zaangażowanych w tworzenie tych maszyn. I to jest fantastyczne!

Jason Mamoa to prawdopodobnie najlepszy ambasador motocykli na świecie. Uwielbiany na całym świecie aktor i odtwórcy roli Aquamana kocha amerykańskie motocykle. Jego wizerunek życzliwego olbrzyma i optymistycznego, wolnego ducha idealnie wpisuje się w przesłanie motocykli Harley-Davidson. To właśnie Mamoa zaprasza na seans pokazujący jak wygląda oferta H-D na sezon 2021.

Jochen Zeitz - prezes stojący na czele Harleya, który przejął stery w firmie w krytycznym momencie przedstawił na czym polega filozofia H-D: duma z dziedzictwa i gotowość na nowe przygody.

W lutym Harley-Davidson pokazał PanAmerica - motocykl Adventure, który jak sugerują dane techniczne zapowiada się na świetny i konkurencyjny motocykl w swoim segmencie. Ten model wraz z elektrycznym LiveWire ma stanowić kamień milowy w trwającej ponad 100 lat historii Harley-Davidson. Amerykanie udowodnili, że nadal są w grze, a nawet są w stanie podyktować jej warunki.

W czasach pandemii standardem stały się prezentacje nowych modeli motocykli przez internet. Po obejrzeniu takiego video od Harley-Davidson zrobił to świetnie o musimy przyznać, że stęskniliśmy się za amerykańską marką.