Model Harley-Davidson Street

Video Testy


Dane techniczne modelu Street

Moc maksymalna
od 57 KM do 68 KM
Pojemność skokowa
od 750 ccm do 750 ccm
Ocena Motobandziorów
od 3.5/5 do 4.9/5
Średnie Spalanie
od 5.06 do 5.06

Rodzina motocykli Street

Harley-Davidson Street 750 (2014 - 2018)

Lata produkcji: 2014 - 2018

Moc maksymalna:57 KM

Klasa pojemności:750 cm3

Ocena: 3.5/5

Harley-Davidson Street Rod 750 (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:68 KM

Klasa pojemności:750 cm3

Ocena: 4.9/5

Najpopularniejsze opinie o modelu Street

Ocena: 5/5 | Autor: Janek | Opinia o Harley-Davidson Street Rod 750 (2017)
Polecam ... montować akcesoryjny wydech i wtedy mamy potwora ... jestem dumnym posiadaczem , przesiadłem się z bandita 650 na wtrysku .... przepaść na plus
Ocena: 4/5 | Autor: T | Opinia o Harley-Davidson Street 750 (2014 - 2018)
Spoko moto.
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Harley-Davidson Street 750 (2014 - 2018)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Ocena: 2/5 | Autor: pablito | Opinia o Harley-Davidson Street 750 (2014 - 2018)
Nic szczególnego. Pozycja prawej nogi na rurze wydechowej którą trzeba przesuwać by użyć hamulca jakieś nieporozumienie. Pozycja za sterami nie powala. Wykonanie... bez komentarza. Zwłaszcza sprawy zbiornika. Z tym przyciąganiem wzroku to też przesada
Ocena: 5/5 | Autor: Dex | Opinia o Harley-Davidson Street Rod 750 (2017)
Czuć moc z dołu. Silnik tam jest mega przyjemny. Przyjemnie się nim jeździ na co dzień. Można też pogonić, ale w wyższej partii obrotów są już wyczuwalne drgania. Do tego nieźle jeździ po zakrętach i ten wygląd.
Ocena: 5/5 | Autor: Konrad | Opinia o Harley-Davidson Street Rod 750 (2017)
Nie wierzyłem że Harley może popełnić coś takiego. Zakochałem się po pierwszej jeździe :)
Ocena: 5/5 | Autor: Michał | Opinia o Harley-Davidson Street Rod 750 (2017)
Fajny miejski motocykl. Na początku niewygodna pozycja, do której po kilkunastu godzinach jazdy można się przyzwyczaić, jeździ się wygodnie i daje mega fun (wygląda się zadziornie). Łatwy w prowadzeniu. Tłumik trzeba zmienić na akcesoryjny v&h i dołożyć fuelpacka i moto dostaje sporo mocy i zaczyna brzmieć. Na szczęście ceny tłumika bardzo niskie (tłumik 1200, fuelpack 1700). Polecam małego HD w zestawie z jeansami, matową skórzaną kurtką i miejskim kaskiem z fajną grafiką :)