Spalanie: 3.08
Dodaj
Ilość raportów: 9

Spalanie Keeway RKF 125

Minimalne: 2.43

Średnie: 3.08

Maksymalne: 3.46

Opinie o Keeway RKF 125

Opinia: 4.0/5

Liczba głosów: 12

Silnik: 3.8
Hamulce: 4.0
Bezawaryjność: 3.9
Frajda z jazdy: 3.9
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 5/5 |
Uwielbiam ten motocykl, kupiłem nowy! Super przyspieszenie, fajna prędkość poleci 120 kmh na lajcie. Skrzynia 6 biegów, co nie obciąża silnika przy 90-100 kmh obroty na poziomie 7 tys, niskie spalanie. Chłodzony cieczą! Wykonany na poziomie japońców! Jak ktoś mówi że Chinczyk to mówię wam że jakościowo Hondy, Suzuki, Yamahy są takie same ale zdecydowanie za drogie.
Odpowiedz | Przydatna (18) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
Bardzo fajny sprzęt, póki co zero przygód
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 |
w życiu sie nie spodziewałem, że tej klasy motocykl może sprawić tyle frajdy!!! Polecam!!!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Jest super !!!
Wszyscy mają hondy , Yamahy...
a ja mam RKF !!! i tym się różnię od innych...hehe
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 |
Motocykl bajka
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Motocykl kupił kolega, miałem okazję nim pojeździć, czasem też latamy razem. Jako posiadacz kilku motocykli większej pojemnosci, głównie japońskich uważam że RKF jest ok. Jakość wykonania jest świetna, wszystkie detale i przełączniki wyglądają dobrze. Wygląda bardzo dobrze ale z boku wydaje się jakby ktoś przy projektowaniu skurczył go w paincie, jest dziwnie krótki. Silnik ładnie mruczy a skrzynia perfekcyjnie klika kolejne biegi, hamowanie i skręcanie ot jak w każdej 125. Waga to cecha a ta jest słuszna i w trasie jest dość stabilnie. Światła jak na motocykl mogą być. Największą wadą są wedlug mnie bardzo słabe osiągi, nawet jak na chińską 125. Co z tego że licznik pokazuje vmax 120 jak prędkościomierz przeklamuje o około 20 procent.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Zacznę od minusów
-światła do jazdy w nocy się nie nadają, coś widać ale zdecydowanie za mało.
-masa stalowych elementów, mogłoby być aluminium
PLUSY:
-przyspieszenie zadowalające, do miasta ideał
-zawieszenie poprawne wybiera nierówności
-wyglad
-prowadzenie
-zawraca prawie w miejscu
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Więc tak, jest to motocykl dobry... Długo się zastanawiałem czy nie powiedzieć, że jest bardzo dobry, ale zostanę przy poprostu "dobrym motocyklu".
Frajda z jazdy jest chociaż lepiej jeździło mi się na benelli 125. Według mnie jest jednym z ładniejszych 125 jakie widziałem, ale jest to kwestia gustu. Ogólnie polecam poszukać czegoś troszkę lepszego, ale nie ma co narzekać bo jest świetny jako 1 motocykl.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
2020-07-27 13:38:44 | Autor: Anker
Mógłbyś rozwiązać co Ci się nie spodobało?
2020-08-26 14:01:46 | Autor: Nauczyciel J. Polskiego
Ogólnie dobrze, bardzo dobrze, ale lepiej bo można by było przeczytać lepszą opinie, ale nie ma co narzekać świetna opinia :D
Ocena: 1/5 |
Kupiłem używanego z przebiegiem 5k km, od samego początku zachowanie się skszyni nie spodobałoś, bez gazu nie da się nawet wpinąć wyzszy bieg, ale najgorsze to że czasem nierealnie włączyć luz, by to zrobić trzeba zgaśić, spszęgło to najlepszy przykład jak producentom niewolno robić, strasznie słabe, po 7k rozpadłoś. Przewody hamulcowe zaczeły puszczać po na 7k. Dodatkowy punkt to jak motocykl prowadzi się, to masakra siedzisz niby kura na pałce, jaja biją się o zbiornik, na regulowanym łańcuchu motor rwie niby jest przeciągniety. I najważniejsze - cena 8500 zł, za to gówno 5k max.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
2023-09-02 11:10:17 | Autor: Gość
CZŁOWIEKU ZAMIAST MOTOCYKLA KUP SOBIE KURNIK BO POJECIA NIE MASZ ZA GROSZ O MOTOCYKLACH
Ocena: 3/5 |
Jak na pierwsze moto to się dość mocno zawiodłem, lepiej bylo brac MT125 albo duke 125 uzywke niz to coś z chin prowadzenie w miare ok ale mam moto od 2 miesięcy i tyle z nim już było kłopotów jezeli chodzi o mechanikę że nie uważam go za dobry a nawet średni wybór, po pierwsze po pierwszym dniu zapaliła się kontrolka silnika od tak, nie kręcony wysoko spokojna jazda a motocykl poległ, zaprowadzony do mechanika BENELLI czyli też i keeway po tygodniu oddali mówiąc, że sami nie wiedzą co się stało ale problem powinien zniknąć, po przejechaniu 700km znowu to samo problem który nie wiadomo co to jest i czemu lampka silnika się zapaliła, wymiana oleju świec filtrów nic nie dała bo po kolejnych 800km znowu to samo do tego doszlo duszenie się silnika na niskich obrotach zaczął gasnąć jak dojeżdżał do świateł i podczas czekania ma zielone kolejne kilka razy także do tej pory nie naprawiony i dochodzą tylko kolejne awarie typu amortyzator przedni zaczął skrzypieć i odskakiwać w najmniej oczekiwanych momentach. NIE POLECAM lepiej kupić używane moto sprawdzonej marki.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (13)
2020-08-26 14:07:27 | Autor: Gość
Mało konstruktywna opinia. Mam wrażenie że opisujesz nie ten motocykl. A jeżeli tak to chyba nie potrafisz jeździć bo nikt nie ma takiego armagedonu z tym sprzętem. Lepiej wystawiać ekspertyzę że MT125 jest lepszy lub Duke 125. Rozumiem że na każdym z tych motocykli jeździłeś, używanym :) Otóż Panie Drzewir, używany Duke 125, trzy letni doprowadził mojego znajomego do szału i wyrywania włosów z awaryjnością. Więc zależy jak trafisz.
2021-04-21 12:16:04 | Autor: Mat
U mnie też kontrolka silnika się świeci, kilka razy samoczynnie zgasła ale teraz już dłuższy czas się świeci. Nie wiadomo o co chodzi...
Ocena: 1/5 |
Jeździłem rok - straciłem na nim dużo pieniędzy, nikt nie chciał odkupić
Potem kupiłem używanego DUKE 125 - rewelacja
Szkoda że od razu nie kupiłem DUKA :))
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (18)
rozwiń

Dane techniczne Keeway RKF 125

Osiągi

Moc max.
12.6 KM
Max. moment obrotowy
10 Nm
V-max
118 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
10 L

Silnik

Typ
1-cylinder/4-suw/4-zaworowy
Pojemność skokowa
125 ccm
Stopień sprężania
11.6:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Rozstaw osi
1345 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
147 kg
Wysokość kanapy
810 mm

Zawieszenie

Przód
USD
Tył
Centralny amortyzator z opcją regulowania twardości

Hamulce

Przód
1 x 260mm,
Tył
1 x 200mm
ABS
CBS

Eksploatacja Keeway RKF 125

Opony

Opona przód
100/80-17
Opona tył
130/70-17

Benelli BN 125 (2018)Keeway RKF 125 (2019)

Junak 125 S (2020)Keeway RKF 125 (2019)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)Keeway RKF 125 (2019)

Junak RAW 50 (2020)Keeway RKF 125 (2019)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności