Pozostałe Generacje Modelu Kawasaki ER-6f

Opinie o Kawasaki ER-6f 650

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 6

Silnik: 4.7
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 4.7
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 5/5 | Autor: Kufello
Mój drugi motocykl. Przesiadłem się na niego z varadero 125. Mój egzemplarz jest zablokowany na kategorię A2, muszę powiedzieć, że frajda z jazdy jest ogromna. Moto może nie brzmi na niskich obrotach jakoś wybitnie, ale za to w górnej partii obrotów jest już pięknie. Motocykl bardzo zwinny, a pokonywanie nim zakręktó to już czysta przyjemność. Jeżeli chodzi o dłuższe podróże to jestem zdania że nadaję się do tego każdy motocykl, a ten jest do tego napewno stworzony. Pozycja jest bardzo wygodna, niektórzy mogą stwierdzić, że zbyt wyprostowana. Nie ma też większych problemów z zablokowaniem to na kategorię A2 wystarczy pojechać do serwisu gdzie założą homologowaną blokadę i nie trzeba targać się po hamowniach. Silnik jest dość elastyczny i napewno nie zmęczy nas częstym zmienianiem biegów. Uważam, że jest to bardzo dobry sprzęt dla osób które przesiadają się z motocykla 125 lub zaczynają swoją przygodę z motocyklami, dla osoby która jeździła wcześniej czymś mocniejszym może wydawać się nie fajny, ale też nie osądzał bym tego tak szybko.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 3/5 | Autor: 4foxsake
Dobry zestaw na pierwsze moto. Do nauki. Na ogol sie nudzi po jednym sezonie. Z tym raczej nie wpadniesz w wir ulepszania wydechami, manetkami, szybami itd. Po prostu nie ma sensu. Ewentualnie jak ktos lubi do pracy dojezdzac, na kazda pogode. Malo pali.
Dwa cylindry w rzedzie raczej frajdy nie dadza. Na szeroki usmiech podczas jazdy nie ma co liczyc. Siedzisz wyprostowany jak w kinie za kolesiem z afro przed toba. Kierownica wysoko - feedbacku z przedniego kola zero. Hamulce tez jakies toporne. Kolo ciezko zblokowac. No chyba ze ktos mega skurczu dostanie. Jakosc wykonczenia niby lepsza od suzaki ale nie wiele. Brzmi troche jak stara jawa czy cezeta 350.
Ekonomiczny i ergonomiczny - przyznac to trzeba. Ale czy o to w tym tak na prawde chodzi?
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (10)
rozwiń
Spalanie: 4.70
Dodaj
Ilość raportów: 4

Spalanie Kawasaki ER-6f 650

Minimalne: 4.13

Średnie: 4.70

Maksymalne: 5.39

Dane techniczne Kawasaki ER-6f 650

Osiągi

Moc max.
72.1 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
64.0 Nm / 7000 rpm
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, rzędowy dwucylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
649.0 ccm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zasilania
wtrysk Paliwa: ø38 mm x 2 (Keihin)

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2110 x 770 x 1180 mm
Rozstaw osi
1410 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
209 kg
Rama
obwodowa ze stali o dużej wytrzymałości

Zawieszenie

Hamulce

Przód
podwójna 300 mm tarcza pół-pływająca o obrysie falistym, dwutłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza 220 mm tarcza o obrysie falistym, jednotłoczkowy zacisk
Abs
dostępne egzemplarze z ABS

Eksploatacja Kawasaki ER-6f 650

Opony

Opona przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opona tył
160/60ZR17M/C (69W)

Kawasaki ER-6f 650 (2009 - 2011)Kawasaki ER-6f 650 (2012)

Kawasaki ER-6f 650 (2012)Yamaha XJ6 600 Diversion 2009

Kawasaki ER-6f 650 (2012)Yamaha FZ6 600 Fazer S2 (2006 - 2010)

Kawasaki ER-6f 650 (2012)Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności