Junak M11 Cafe 125 (2016)

Opinie o Junak M11 Cafe 125

Opinia: 4.3/5

Liczba głosów: 11

Silnik: 4.2
Hamulce: 4.3
Bezawaryjność: 4.1
Frajda z jazdy: 4.5
Przyciąganie wzroku: 4.5
Ocena: 4/5 | Autor: Mark
Fajnie wygląda, fajnie jeździ.
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 4/5 | Autor: Czarny
Motocykl jest po prostu bardzo ładny utrzymany w fajnym klimacie daje frajde z jazdy nie trzesie się ladnie pracyje i pieknie brzmi.Przyciaga uwage.Napewno wyglada lepiej niż Rcr z Rometa ale to kwestia gustu.Junak naprawdę wypuścił nietuzinkową maszynę która sie wyróżnia w swojej klasie prawie pod każdym względem.
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Niezły, polecam!
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Maćko
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to! Kupiłem go w tym roku i za rok kiedy może wprowadzą V2 może być tylko lepiej. Jedyny minus to trochę za miękka skrzynia, ale ja już się przyzwyczaiłem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Czarny
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: fiszi69
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Podobne: 2 | Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (9)
Ocena: 1/5 | Autor: Gość
Beznadzieja, nie polecam!
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (24)
2017-03-23 15:45:46 | Autor: kiss
A konkretniej? Dlaczego beznadzieja? Coś sie koledze psujew tym sprzecie?
rozwiń

Spalanie: 4.27

Dodaj
Ilość raportów: 4

Spalanie Junak M11 Cafe 125

Minimalne: 3.77

Średnie: 4.27

Maksymalne: 5.22

Junak M11 Cafe

M11 Cafe jest oparty na konstrukcji, którą dobrze znamy z jego starszego brata - ale oferuje nam coś zupełnie innego. Tutaj najważniejsze rzeczy nie kryją się w technicznych nowinkach, a są widoczne na pierwszy rzut oka - liczy się styl, charakter i dźwięk. 

Cafe Style

Cafe choć nie udaje motocykla masywnego to nikt nie posądzi go o małą pojemność. Sylwetka jest zbita, wąska i pociągła - ten motocykl zwyczajnie jest dosyć długi. Dwucylindrowy czarny silnik wygodnie siedzi w ramie - szczelnie ją wypełniając.Nie ma tutaj efektu celowo nadmuchanej maszyny, jak w niektórych azjatyckich sprzętach, które próbując wyglądać na zdecydowanie większe niż są w rzeczywistości, podczas gdy w ramie widnieje miniaturka silnika. 

M11 Cafe wygląda klasycznie, prosto i przyjemnie. 

Zbiornik paliwa nie jest okrągły jak nakazują obecne trendy, jest prostokątny i ostro ścięty - to on najbardziej przypomina te stosowane w cafe racerach, spawane wieczorami w garażach przy piwie. W oczy rzuca się także kanapa, Junak zapewnia, że powinna przetrzymać sporo kilometrów - my możemy was zapewnić o tym, że wygląda oszałamiająco i pozostaje przy tym wygodna. Na uwagę zasługuje także tylne okrągłe światło, mocno odróżnia się od błotnika. Dobrze zgrywa się to z charakterem motocykla. 

Brzmienie

Cafe to pierwszy motocykl ze stajni współczesnego Junaka - który brzmi dobrze. Tego wcześniej po prostu nie było... Od dziś nie musimy się już martwić, że w niedzielne popołudnie gdy chcemy wybrać się na przejażdżkę, sąsiad ze spalinową kosiarką będzie brzmiał lepiej niż nasz motocykl. 

Za dźwięk Junaka odpowiadają dwa, chromowane, owalne i nisko poprowadzone tłumiki. Są głośne, brzmią gardłowo i w jadąc przez miasto - każdy będzie zwracał na nas uwagę. Tego właśnie brakowało wcześniej w motocyklach klasy 125ccm... dźwięk maszyny jest bardzo istotnym elementem! Będziemy się nim zachwycali tak długo, aż wyjdziemy w trasę, ponieważ po przejechaniu 200km stwierdzimy, że przy wyższych prędkościach mogłoby być trochę ciszej i spokojniej. Nie można mieć wszystko - albo zwracamy na siebie uwagę w mieście, albo mamy spokój w trasie. 

Pierwotna frajda z jazdy

Junak M11 Cafe jest prostym, klasycznym motocyklem. Ma on oczywiście wady i swoje kaprysy - jak np. konieczność rozgrzewania motocykla... siedząc na nim. Tak, rozłożenie nóżki bocznej od razu gasi silnik, a podstawki centralnej brak. Jedyny sposób na skuteczne rozgrzanie naszego dwucylindrowca to siedzenie na nim. Prawie jak za starych dobrych czasów, kiedy motocykle były kapryśne i nikt się temu nie dziwił. Tutaj tych kaprysów nie ma zbyt wiele, natomiast klimat retro jak najbardziej się odczuwalny w całym zakresie. 

Jeżeli lubicie właśnie takie klimaty i szukacie spokojnego, klasycznego motocykla o przyjemnym brzmieniu - Junak M11 Cafe może być właśnie taką maszyną. 

Kaski w sklepie Motobanda Kurtki w sklepie Motobanda
Romet RCR 125 (2016)

Romet RCR 125 (2016)Junak M11 Cafe 125 (2016)

Romet Ogar Caffe 125 (2014 - 2016)

Romet Ogar Caffe 125 (2014 - 2016)Junak M11 Cafe 125 (2016)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)Junak M11 Cafe 125 (2016)

Junak 126

Junak 126Junak M11 Cafe 125 (2016)

Dane techniczne Junak M11 Cafe 125

Osiągi

Moc max.
10.6 KM / 9500 rpm
V-max
90.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy, OHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
124.0 ccm
Układ zasilania
Gaźnik

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2280 x 895 x 1110 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
150.0 kg

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy

Hamulce

Przód
Pojedyncza tarcza
Tył
pojedyncza tarcza
Abs
Nie

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!