Spalanie: 4.27
Dodaj
Ilość raportów: 4

Spalanie Junak M11 Cafe 125

Minimalne: 3.77

Średnie: 4.27

Maksymalne: 5.22

Opinie o Junak M11 Cafe 125

Opinia: 4.3/5

Liczba głosów: 13

Silnik: 4.2
Hamulce: 4.3
Bezawaryjność: 4.1
Frajda z jazdy: 4.5
Przyciąganie wzroku: 4.6
Ocena: 4/5 | Autor: Czarny
Motocykl jest po prostu bardzo ładny utrzymany w fajnym klimacie daje frajde z jazdy nie trzesie się ladnie pracyje i pieknie brzmi.Przyciaga uwage.Napewno wyglada lepiej niż Rcr z Rometa ale to kwestia gustu.Junak naprawdę wypuścił nietuzinkową maszynę która sie wyróżnia w swojej klasie prawie pod każdym względem.
Skomentuj | Przydatna (15) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 5/5 | Autor: Maćko
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Kupiłem go w tym roku i za rok kiedy może wprowadzą V2 może być tylko lepiej. Jedyny minus to trochę za miękka skrzynia, ale ja już się przyzwyczaiłem.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: +Chris+
Typowy 'eyecatcher', można też pokusić się o stwierdzenie 'earcatcher' ;)
Zwrotny, hamulce wystarczające, po odłączeniu odcięcia zapłonu od nóżki - nie ma niczego co denerwuje :)
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Mark
Fajnie wygląda, fajnie jeździ.
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 4/5 | Autor: Bolek
Wygląd znakomity, szczególnie w wersji black mat z czerwonymi sprężynami. Gdyby zamienić koła na szprychowe, byłoby jeszcze lepiej. Nieco drażni wrażenie bałaganu w okablowaniu i linkach. Brakuje też sterowania licznikiem przebiegu dziennego (choć sam licznik tą funkcję posiada). Niestety, w najnowszej wersji układ wydechowy został mocno przytemperowany (motocykl stracił swoją charakterystyczną cechę - brzmienie). Po dwucylindrowym silniku chłodzonym cieczą, spodziewać się też można nieco więcej mocy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Junak M11 Cafe

M11 Cafe jest oparty na konstrukcji, którą dobrze znamy z jego starszego brata - ale oferuje nam coś zupełnie innego. Tutaj najważniejsze rzeczy nie kryją się w technicznych nowinkach, a są widoczne na pierwszy rzut oka - liczy się styl, charakter i dźwięk. 

Cafe Style

Cafe choć nie udaje motocykla masywnego to nikt nie posądzi go o małą pojemność. Sylwetka jest zbita, wąska i pociągła - ten motocykl zwyczajnie jest dosyć długi. Dwucylindrowy czarny silnik wygodnie siedzi w ramie - szczelnie ją wypełniając.Nie ma tutaj efektu celowo nadmuchanej maszyny, jak w niektórych azjatyckich sprzętach, które próbując wyglądać na zdecydowanie większe niż są w rzeczywistości, podczas gdy w ramie widnieje miniaturka silnika. 

M11 Cafe wygląda klasycznie, prosto i przyjemnie. 

Zbiornik paliwa nie jest okrągły jak nakazują obecne trendy, jest prostokątny i ostro ścięty - to on najbardziej przypomina te stosowane w cafe racerach, spawane wieczorami w garażach przy piwie. W oczy rzuca się także kanapa, Junak zapewnia, że powinna przetrzymać sporo kilometrów - my możemy was zapewnić o tym, że wygląda oszałamiająco i pozostaje przy tym wygodna. Na uwagę zasługuje także tylne okrągłe światło, mocno odróżnia się od błotnika. Dobrze zgrywa się to z charakterem motocykla. 

Brzmienie

Cafe to pierwszy motocykl ze stajni współczesnego Junaka - który brzmi dobrze. Tego wcześniej po prostu nie było... Od dziś nie musimy się już martwić, że w niedzielne popołudnie gdy chcemy wybrać się na przejażdżkę, sąsiad ze spalinową kosiarką będzie brzmiał lepiej niż nasz motocykl. 

Za dźwięk Junaka odpowiadają dwa, chromowane, owalne i nisko poprowadzone tłumiki. Są głośne, brzmią gardłowo i w jadąc przez miasto - każdy będzie zwracał na nas uwagę. Tego właśnie brakowało wcześniej w motocyklach klasy 125ccm... dźwięk maszyny jest bardzo istotnym elementem! Będziemy się nim zachwycali tak długo, aż wyjdziemy w trasę, ponieważ po przejechaniu 200km stwierdzimy, że przy wyższych prędkościach mogłoby być trochę ciszej i spokojniej. Nie można mieć wszystko - albo zwracamy na siebie uwagę w mieście, albo mamy spokój w trasie. 

Pierwotna frajda z jazdy

Junak M11 Cafe jest prostym, klasycznym motocyklem. Ma on oczywiście wady i swoje kaprysy - jak np. konieczność rozgrzewania motocykla... siedząc na nim. Tak, rozłożenie nóżki bocznej od razu gasi silnik, a podstawki centralnej brak. Jedyny sposób na skuteczne rozgrzanie naszego dwucylindrowca to siedzenie na nim. Prawie jak za starych dobrych czasów, kiedy motocykle były kapryśne i nikt się temu nie dziwił. Tutaj tych kaprysów nie ma zbyt wiele, natomiast klimat retro jak najbardziej się odczuwalny w całym zakresie. 

Jeżeli lubicie właśnie takie klimaty i szukacie spokojnego, klasycznego motocykla o przyjemnym brzmieniu - Junak M11 Cafe może być właśnie taką maszyną. 

Dane techniczne Junak M11 Cafe 125

Osiągi

Moc max.
10.6 KM / 9500 rpm
V-max
90.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
14.0 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy, OHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
124.0 ccm
Układ zasilania
Gaźnik

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2280 x 895 x 1110 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
150.0 kg

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy

Hamulce

Przód
Pojedyncza tarcza
Tył
pojedyncza tarcza
Abs
Nie

Romet RCR 125 (2016)Junak M11 Cafe 125 (2016)

Romet Ogar Caffe 125 (2014 - 2016)Junak M11 Cafe 125 (2016)

KTM 125 DUKE (2012 - 2016)Junak M11 Cafe 125 (2016)

Junak M11 Cafe 125 (2016)Honda CB125R (2018)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności