Opinie o Junak 122 RS

Opinia: 3.9/5

Liczba głosów: 14

Silnik: 3.9
Hamulce: 3.5
Bezawaryjność: 3.6
Frajda z jazdy: 4.1
Przyciąganie wzroku: 4.1
Ocena: 4/5 | Autor: Bartek789
Po kilku tysiącach kilometrów mogę też coś powiedzieć:
1. w przeciągu kilku miesięcy miałem 3 awarie, pierwsza to wężyk paliwa przy gaźniku pękł (wymieniony na nowy + filtr paliwa), druga to przerywacz kierunkowskazów (20zł nowy) a trzecia to uszczelniacz na wałku zdawczym (8zł i 20 minut roboty)..
2. nie opłaca się do niego lać taniego oleju (producent zaleca 10W40) ponieważ miałem zalany w nim Lotos i motocykl po pierwsze był słabszy (nie wiem czy to przez większe tarcie) a po drugie skrzynia ledwo chodziła, biegi wypadały itd. Wlałem w końcu Motul 5100 i jest miód, prędkość po prostej wzrosła o 3-5km/h, teraz potrafi leciec i 110km/h (zębatka przednia o ząbek większa jak coś), przyspieszenie również poszło do góry. Ogólnie polecam ten olej jak najbardziej.
3. motocykl fajnie wygląda, w mieście jest naprawdę zajebisty - wszędzie się zmieści przez to że jest wąski. Spod świateł rusza się przyjemnie, nie tamuje się prawego/lewego pasa jak w przypadku skuterów. Przyspieszenie spod świateł porównywalne ze średniej wielkości autem o silniku 1.6 i mocy około 90-100km. Na trasie już nie jest aż tak kolorowo chociaż też daje radę (sam nim dojeżdżam po 40km w jedną stronę) a prędkość przelotowa to jakieś 80-85km/h.

Ogólnie jak za cenę 3.000 bo za tyle go kupiłem, rok 2014 i przebieg lekko ponad 5.000km to raczej bym się drugi raz nie zastanawiał tylko brał.. nie wydałbym przykładowo 3-4k na starą wyżyłowaną Hondę tylko po to żeby mieć znaczek (Honda jak i każdy inny motocykl TEŻ się psuje, może nie tak często jak chińskie ale TEŻ się psuje a części droższe..) - wolę już kupić taniego chińczyka, który jak się zepsuje to nie będzie kosztował fortuny a i rocznikowo jest młodszy niż Hondy itp. w tej cenie. Znam ludzi którzy narobili tym motorkiem już po kilkanaście tysięcy kilometrów i są z niego tak samo zadowoleni jak ja. Ja go polecam, zwłaszcza osobom niewysokim tak do 180cm (sam mam 174cm i waga około 90kg)
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Bartek789
Przejechałem nim kilkaset kilometrów i powiem tak: przyspiesza całkiem ok jak na 125cm3 ale prędkość maksymalna trochę mała - 80-90km/h na dłuższe trasy to mało zwłaszcza że przy 80 potrafi was minąć ciężarówka czy jakiś dostawczak.. waga też trochę mała, buja na wietrze (mimo tego że ja mam 90kg wagi). Wykonanie jest bardzo dobre, spasowanie elementów ok. Ogólnie polecam jak pierwszy motocykl ;)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: BUBek
fajna baza pod tuning
mało awaryjny szczególnie mój egzemplarz
polecam ;)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Posiadam to moto od 3 miesięcy. Cóż mogę powiedzieć jest zajebisty. Leci sobie naprawdę fajnie tak 80/90 na luzie (ważę 70kg) fajnie się zbiera tej jedynki i dwójki to moment i nie ma. Narazie bez żadnej awarii. Moc wydaje mi się większą niż te 9km. V maxa miałem 115km. Cóż więcej jak na pierwsze moto naprawdę polecam
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Macho
Zadowolony.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Ledow
Fajny dynamiczny motor lecz po przejechaniu 5000 km mam zastrzeżenia do hamulcy przez które miałem szlifa i do awaryjności , jestem posiadaczem od końca kwietnia a dobry miesiąc spędził na reklamacji , jeździ już na 3 zbiorniku bo cały czas ciekło paliwo , potem probemy z całym układem paliwowym i te plastiki które łamią sie od samego patrzenie sie na nie , ja osobiście bardzo dbam ale gdybym miał kupywać te plastiki które są połamane kupiłbym paliwa na pół sezonu , a najśmieszniejszy incydent miałem gdy wyjmowałem siedzisko żeby wyjąć zbiornik i z siedziska wyrwał mi sie uchwyt mocujący ŚMIECHU WARTE
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 1/5 | Autor: Mark
Ja też go miałem i nie polecam to moto podczas szybkiej jazdy tak wibruje że plomby wylatuja do tego jakość plastików i wykonanie marnej jakości jak ktoś pisze o nim że to dobry motor chyba nie miał styczności z motocyklami np japońskim a jedyne na czym jeździł wcześniej to komar. Na szczęście już sie go pozbylem i wolę ostrzec innych nie kupujcie tego szajsu szkoda waszych nerwów
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
rozwiń
Spalanie: 2.67
Dodaj
Ilość raportów: 9

Spalanie Junak 122 RS

Minimalne: 2.20

Średnie: 2.67

Maksymalne: 3.34

Dane techniczne Junak 122 RS

Osiągi

Moc max.
8.7 KM
V-max
90.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
13.0 L

Hamulce

Przód
TARCZOWY HYDRAULICZNY
Tył
BĘBNOWY MECHANICZNY

Silnik

Typ
CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHV
Pojemność skokowa
124.0 ccm
Układ zasilania
Gaźnik

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
5
Przeniesienie napędu
Łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2110 x 770 x 1150 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
126.0 kg

Eksploatacja Junak 122 RS

Opony

Opona przód
2.75 - 18
Opona tył
3.25 - 18

Junak 122 RS Junak RS 125 PRO (2016)

Junak 122 RS Junak 121 125 2015

Junak 122 RS Junak 126

Junak 123 125 2015Junak 122 RS

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności