Spalanie: 5.36
Dodaj
Ilość raportów: 12

Spalanie Honda XL650V Transalp

Minimalne: 4.59

Średnie: 5.36

Maksymalne: 6.50

Opinie o Honda XL650V Transalp

Opinia: 4.0/5

Liczba głosów: 11

Silnik: 4.3
Hamulce: 3.5
Bezawaryjność: 4.8
Frajda z jazdy: 4.3
Przyciąganie wzroku: 3.3
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
To idealny motocykl dla początkujących, raczej bezawaryjny, nie trzeba z nim walczyć przy żadnej prędkości. Jego jedyny mankament to za mała moc do jazdy w dwie osoby
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Cyklista
Super, świetny, łatwy, bezawaryjny, poręczny. Miałem 6 lat i zrobił 60 tys km
Skomentuj | Przydatna (8) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 4/5 | Autor: Desper
Świetny, uniwersalny i niezawodny sprzęt do jazdy wszędzie gdzie fantazja poniesie i umiejętności pozwolą. Jeśli chodzi o manewrowanie to trochę ciężko mi się zgodzić, że łatwiej w porównaniu do TDM bo Trampek ma bardzo wysoko środek ciężkości (szczególnie przy pełnym baku) co potrafi trochę uprzykrzyć pewne manewry przy małych prędkościach a TDM jest sporo zwinniejsza moim zdaniem. Hamulce to niestety chyba jego najsłabsza strona do tego przydałoby się chociaż z 15 koni wuięcej. A jeśli chodzi o spalanie to fantazja kogoś poniosła albo miał na myśli nowszy model z silnikiem na wtrysku XL700V, bo jeśli chodzi o 650 to pali zdecydowanie więcej ;)
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (2)
2019-08-08 15:57:24 | Autor: RoachRider
Bo ja wiem, u mnie się w miarę sprawdza. Najniższe jakie miałem to 4.83, a najwyższe 6.45. W eco driving nigdy się nie bawiłem (w każdym razie nie przez cały bak), jakbym tak zrobił to myślę że dociągnąłbym do tego 4.56. Hamuje moim zdaniem ok - koło zblokować się da, więc więcej siły chyba nie potrzeba skoro pierwsze poddają się opony (u mnie Bridgestone Battlewing). Mocy faktycznie mogłoby być tak z 10-15 koni więcej. Moim zdaniem sprzęt fajny bo niedrogi, prosty w obsłudze, eksploatacji i naprawie, trwały i sporo wybacza. Według mnie nadaje się zarówno jako pierwszy motocykl klasy adventure, jak i jako pierwszy motocykl w ogóle. Z biegiem czasu niektórym może zabraknąć mocy, prestiżu (zbyt piękny to on moim zdaniem nie jest) czy nowinek technicznych poprawiających komfort i bezpieczeństwo jazdy. U mnie zostaje.
Ocena: 4/5 | Autor: Erwin
Bardzo dobry na początek przygody z motocyklami, pozwolił nie zabić się pierwszego sezonu. Jest też niedrogi w zakupie i daje sporo możliwości doinwestowania "po swojemu".
Co do spalania u mnie wychodzi średnio 5,7
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 3/5 | Autor: Skalpel
Transalp jest jak żona po 30 latach małżeństwa...
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Ździcho kielich.
240 tyś na silniku zrobione mam i zero poboru oliwy świetny maratończyk.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Honda XL650V Transalp

Osiągi

Moc max.
55 KM / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
56.2 Nm / 5500 rpm
V-max
170 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
19 L

Silnik

Typ
Czterosuwowy, V-Twin, SOHC
Pojemność skokowa
647 ccm
Stopień sprężania
9.2:1

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2260 x 920 x 1315 mm
Rozstaw osi
1501 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
191 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
210 kg

Zawieszenie

Przód
41mm Teleskopowe
Tył
Pro-Link

Hamulce

Przód
2 x 256mm, 2 tłoczkowe zaciski
Tył
1 x 240mm, 1 tłoczkowy zacisk
Abs
Nie

Eksploatacja Honda XL650V Transalp

Opony

Opona przód
90/90-21
Opona tył
120/90-17

Honda XRV 750 Africa Twin (1993 - 2003)Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)

Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)

Yamaha TDM 850 (1996 - 2001)Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)

Aprilia Pegaso 650 (1992 - 2012)Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności