Model Honda XL

Cena od: 850 - 69 000 zł

Video Testy


Opis modelu XL


XL
Turystyczne motocykle Hondy z silnikiem V2

Dane techniczne XL

Moc maksymalna
od 55 KM do 55 KM
Pojemność skokowa
od 650 ccm do 650 ccm
Ocena Motobandziorów
od 3.9/5 do 3.9/5
Średnie Spalanie
od 5.34 do 5.34

Rodzina motocykli XL

Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)

Lata produkcji: 1987 - 2007

Moc maksymalna:55 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 3.9/5

Opinie XL

Ocena: 5/5 | Autor: Cyklista | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
Super, świetny, łatwy, bezawaryjny, poręczny. Miałem 6 lat i zrobił 60 tys km
Ocena: 4/5 | Autor: Desper | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
Świetny, uniwersalny i niezawodny sprzęt do jazdy wszędzie gdzie fantazja poniesie i umiejętności pozwolą. Jeśli chodzi o manewrowanie to trochę ciężko mi się zgodzić, że łatwiej w porównaniu do TDM bo Trampek ma bardzo wysoko środek ciężkości (szczególnie przy pełnym baku) co potrafi trochę uprzykrzyć pewne manewry przy małych prędkościach a TDM jest sporo zwinniejsza moim zdaniem. Hamulce to niestety chyba jego najsłabsza strona do tego przydałoby się chociaż z 15 koni wuięcej. A jeśli chodzi o spalanie to fantazja kogoś poniosła albo miał na myśli nowszy model z silnikiem na wtrysku XL700V, bo jeśli chodzi o 650 to pali zdecydowanie więcej ;)
Ocena: 4/5 | Autor: Erwin | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
Bardzo dobry na początek przygody z motocyklami, pozwolił nie zabić się pierwszego sezonu. Jest też niedrogi w zakupie i daje sporo możliwości doinwestowania "po swojemu". Co do spalania u mnie wychodzi średnio 5,7
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
To idealny motocykl dla początkujących, raczej bezawaryjny, nie trzeba z nim walczyć przy żadnej prędkości. Jego jedyny mankament to za mała moc do jazdy w dwie osoby
Ocena: 3/5 | Autor: Skalpel | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
Transalp jest jak żona po 30 latach małżeństwa...
Autor: RoachRider | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
Bo ja wiem, u mnie się w miarę sprawdza. Najniższe jakie miałem to 4.83, a najwyższe 6.45. W eco driving nigdy się nie bawiłem (w każdym razie nie przez cały bak), jakbym tak zrobił to myślę że dociągnąłbym do tego 4.56. Hamuje moim zdaniem ok - koło zblokować się da, więc więcej siły chyba nie potrzeba skoro pierwsze poddają się opony (u mnie Bridgestone Battlewing). Mocy faktycznie mogłoby być tak z 10-15 koni więcej. Moim zdaniem sprzęt fajny bo niedrogi, prosty w obsłudze, eksploatacji i naprawie, trwały i sporo wybacza. Według mnie nadaje się zarówno jako pierwszy motocykl klasy adventure, jak i jako pierwszy motocykl w ogóle. Z biegiem czasu niektórym może zabraknąć mocy, prestiżu (zbyt piękny to on moim zdaniem nie jest) czy nowinek technicznych poprawiających komfort i bezpieczeństwo jazdy. U mnie zostaje.
Ocena: 3/5 | Autor: DeV | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
Jest dobrze, można polecić!
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
Niezły, polecam!
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)
Całkiem nieźle, ale mogłoby być jeszcze lepiej

Recenzje XL

Prostota Transalp zadebiutował w 1987 roku jako motocykl, który miał sprostać długim turystycznym wyjazdom. Projektanci postawili więc na użyteczność, trwałość oraz komfort - wygląd zszedł na dalszy plan. Fizjonomia Trampka nie wzbudza namiętności, pożądania czy zachwytu - mogliśmy się o tym przekonać na własnej skórze, ponieważ przejeżdżając nim przez kilka miejscowości, nie zaobse...
Czytaj dalej

Przegrane Pojedynki

Yamaha TDM 850 (1996 - 2001)Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)

Honda XRV 750 Africa Twin (1993 - 2003)Honda XL650V Transalp (1987 - 2007)