Honda CBF 600N (2004 - 2007)

Opinie o Honda CBF 600N

Opinia: 4.4/5

Liczba głosów: 1

Silnik: 5.0
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 4.0
Przyciąganie wzroku: 3.0
Ocena: 4/5 | Autor: Lemon
Świetny sprzęt ! POLECAM !
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Spalanie: 6.00

Dodaj
Ilość raportów: 1

Spalanie Honda CBF 600N

Minimalne: 4.50

Średnie: 6.00

Maksymalne: 9.50

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015) vs Honda CBF 600N (2004 - 2007)

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Honda CBF 600N (2004 - 2007)

Yamaha YZF-R6 600 (1999 - 2000) vs Honda CBF 600N (2004 - 2007)

Yamaha YZF-R6 600 (1999 - 2000)Honda CBF 600N (2004 - 2007)

Yamaha XSR 900 (2016) vs Honda CBF 600N (2004 - 2007)

Yamaha XSR 900 (2016)Honda CBF 600N (2004 - 2007)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005) vs Honda CBF 600N (2004 - 2007)

Yamaha FZS 1000 Fazer (2001 - 2005)Honda CBF 600N (2004 - 2007)

Dane techniczne Honda CBF 600N

Osiągi

Moc max.
78 KM / 10800 rpm
Max. moment obrotowy
57 Nm / 8000 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
4.2 s
V-max
205 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
19 L

Silnik

Typ
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Pojemność skokowa
599 ccm
Średnica × skok tłoka
65 x 45.2 mm
Stopień sprężania
11.6:1
Układ zasilania
cztery gaźniki 34mm typu flat-slide Keihin VP34

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2160 x 765 x 1110 mm
Rozstaw osi
1480 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
191 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
214 kg
Rama
stalowa rama rurowa mono-bone

Zawieszenie

Przód
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Tył
Monoshock z siedmiostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia, 125mm skoku

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
Abs
opcjonalnie

Eksploatacja Honda CBF 600N

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
160/60/ZR17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu!