Spalanie: 5.27
Dodaj
Ilość raportów: 8

Spalanie Harley-Davidson Street Rod 750

Minimalne: 4.63

Średnie: 5.27

Maksymalne: 7.33

Opinie o Harley-Davidson Street Rod 750

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 9

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.3
Bezawaryjność: 4.4
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.6
Ocena: 5/5 |
Świetne moto, Idealny w prowadzeniu w mieście i na tresie. Super dla kobiety (kupiłem żonie) i dla faceta także (po jakimś czasie kupiłem drugi sobie :) )Oczywiście polecam zmianę tłumika oraz filtru powietrza na akcesoryjne - inne wrażenia z jazdy. Wady: dla osób o niskim/średnim wzroście do 175 cm. Akurat jesteśmy z żoną niskiego wzrostu i jest ok. Trzeba się przyzwyczaić do pozycji na motocyklu (jest trochę sportowa).Hamulce - należy wyczuć-szkoda, że nie ma regulacji. Pedał hamulca nożnego bardzo mały, czasami ślizga się stopa. A tak to naprawdę dobry motocykl, jeżeli silnik będzie tak wytrzymały jak w HD v-rod -to mamy perełkę w tej klasie pojemności silników i typów moto (coffee racer)
Odpowiedz | Przydatna (15) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Polecam ... montować akcesoryjny wydech i wtedy mamy potwora ... jestem dumnym posiadaczem , przesiadłem się z bandita 650 na wtrysku .... przepaść na plus
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Fajny miejski motocykl. Na początku niewygodna pozycja, do której po kilkunastu godzinach jazdy można się przyzwyczaić, jeździ się wygodnie i daje mega fun (wygląda się zadziornie). Łatwy w prowadzeniu. Tłumik trzeba zmienić na akcesoryjny v&h i dołożyć fuelpacka i moto dostaje sporo mocy i zaczyna brzmieć. Na szczęście ceny tłumika bardzo niskie (tłumik 1200, fuelpack 1700).
Polecam małego HD w zestawie z jeansami, matową skórzaną kurtką i miejskim kaskiem z fajną grafiką :)
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Czuć moc z dołu. Silnik tam jest mega przyjemny. Przyjemnie się nim jeździ na co dzień. Można też pogonić, ale w wyższej partii obrotów są już wyczuwalne drgania. Do tego nieźle jeździ po zakrętach i ten wygląd.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Nie wierzyłem że Harley może popełnić coś takiego. Zakochałem się po pierwszej jeździe :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Przesiadłem się na Street Rod po przygodach z Hondą VT 500 (rocznik 83) a potem kolejno Suzuki Intruder 750 (rocznik 87). Szukałem czegoś innego niż klasyczny chopper/cruiser. Rozważałem inne opcje w tej klasie i w tych widełkach cenowych, padło finalnie na ten motocykl z kilku powodów. Pierwszy - klasa naked/street. Zawsze jest dobry czas na zmiany. Wcześniej nawet nie rozważałem takiej klasy motocykla. Potrzebowałem czegoś do miasta i na całodniowe wypady. Do dalekich wypraw są motocykle typu Adventure, a coraz większa popularność chopperów, cruiserów z 20tką/30tką na karku na naszych ulicach, skłoniła mnie to zmiany orientacji motocyklowej. Dwa - chciałem dotknąć legendy Harley`a. Zobaczyć co jest magicznego w tej marce. Kupiłem używkę z symbolicznym przebiegiem /2,4 tys. km/. Motocykl prawie nowy, bez żadnych przygód zweryfikowany w salonie HD w Łodzi (jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc i weryfikację - polecam). Przejechałem na nim ponad 2,5 tys. i pozwalam sobie wrzucić kilka zdań komentarza. Wygląd - o gustach się nie dyskutuje, jednak HD megalomanię rozwiniętą ma do granic możliwości /wszędzie gdzie jest możliwe można znaleźć logo HD/. Blok silnika, rama, montaż elementów cały tył - do dzisiaj jak na niego patrzę, nie mogę uwierzyć że nowy kosztował 34/36 tys. pln. Używki kręcą się w okolicach 26 - 32 tys. pln. Jedyne do czego na siłę mogę się przyczepić to plastiki osprzętu na kierownicy /zmiana kierunków, zapłon, etc./ Tutaj właśnie widać rękę księgowego w tym modelu. Są po prostu badziewne. Niemniej jednak, pomimo faktu, że na rynek Europejski motocykl był składany w Indiach, to wszytko wygląda bardzo dobrze, solidnie, rzecz można zgodnie z marketingiem HD - premium. Przyspieszenie - dane mówią same za siebie. Po Hondzie 500 ccm i Intruderze 750 ccm, ten motocykl to rakieta. Widziałem dyskusję na kilku forach czy to jest dobry motocykl jako pierwszy motocykl. Jeżeli ktoś ma trochę oleju w głowie, to zdecydowanie nie. Jest stosunkowo ciężki a to, że przerabiany jest do stuntu, mówi samo za siebie. Hamulce - Intruder ich generalnie nie miał, porównując ze Streetem. Ten motocykl faktycznie staje w miejscu. Jestem tuż przed wymianą szczęk /przód, akcja serwisowa do tego modelu/ i ciekaw jestem jak będzie po wymianie. Wygoda - kupiłem go w okolicach Łodzi, wracałem nim w okolice Rzeszowa - trasę zrobiłem na raz z przerwą na wizytę w salonie HD w Łodzi i jedno tankowanie. Jest na pewno mniej wygodny niż Honda i Intruder, ale tak ma być - to zupełnie inna klasa motocykla, co nie wyklucza długich dystansów. Trzeba sobie jednak wsadzić pieluchę pod dupsko. Wygodę równoważy tzw. performance tego motocykla. Polecam recenzje anglojęzyczne. Wszędzie usłyszcie, że to jest zupełnie coś innego niż klasyczny HD ale kosztem tego jest jak ten motocykl jeździ i jak się go prowadzi. Motocyklami jeżdżę ponad 15 lat i nigdy nie ośmieliłem się pochylić w zakręcie tak mocno jak Streetem po kilkuset kilometrach od zakupu. Całkowie potwierdzam to co jest w video na Motobandzie - ten HD jest do bardziej do jazdy, mniej do lansu. Pakowność - brak. Po motocyklach z sakwami, tutaj zostaje tylko plecak. Dołożenie sakw /stelaże nie są dostępne w ofercie HD, można jednak je znaleźć na serwisach aukcyjnych/ zdecydowanie zepsuje w mojej opinii linię tego motocykla, jednak jak napisałem wcześniej, o gustach się nie dyskutuje. Spalanie - potwierdzam wszelkie dane, które są umieszczone w tym artykule. Po Intruderze, który palił ile mu się wlało, ten generalnie pali zaskakująco mało. Czas na wady, bo ma ich kilka. Polecam jeszcze raz video na Motobandzie dot. tego modelu. Wszystko potwierdzam i w zasadzie nie mam nic nowego do dodania. Trzeba bardzo uważać na podnóżkę. Dwa razy już łapałem motocykl i chyba skończy się dokupieniem crash padów/barów, które oczywiście nie są dostępne w regularnej ofercie HD tylko na serwisach aukcyjnych. Po przesiadce z innego motocykla /w moim przypadku z Intrudera/ na początku miałem problem ze znalezieniem luzu. Można to wypracować, pomaga delikatne przygazowanie gdy motocykl ma rzucony 1 bieg. Wówczas z 1ki można bez problemu wbić luz. Ten problem występuje wyłącznie gdy motocykl stoi /np. na światłach/. Gdy jest w ruchu, luz znaleźć można bez większego problemu. Brylok do alarmu - nobel dla projektanta/inżyniera który odpowiada za to rozwiązanie. Czasami pojawia się komunikat, że system nie widzi breloka /No Fob/. Temat kończy się jednak wyłącznie na komunikacie na wyświetlaczu i można bez stresu nawijać asfalt na koła dalej. I ostatni plus ujemny - jazda z pasażerem. Tak, ale do budki z piwem i z powrotem. Pasażer siedzi z podkurczonymi nogami. Jedyne czego może się chwycić to brody kierowcy /jeżeli ten takową posiada/. Jeżeli weźmiesz na przejażdżkę wyższą od siebie koleżankę, to jest spora szansa, że przy awaryjnym ostrym hamowaniu, koleżanka przeleci Ci po plecach, przez plecy i zaliczy spektakularną glebę, co z punktu widzenia kierowcy może być nawet trochę interesujące. Warto już na koniec dodać, że motocykl jest dla osób do 175 cm wzrostu maks. Ja mam ok. 165 i jest jak ulał. Osoby wyższe mogą mieć spory problem ze znalezieniem właściwej pozycji na tym motocyklu. Podsumowując - jeżeli stałbym przed wyborem jeszcze raz, dokładnie tak samo jak wcześniej, popędziłbym w kierunku Street Roda z taczkami pieniędzy, jak zrobiłem to kilka miesięcy temu.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
2023-08-31 21:02:54 | Autor: Gość
i chodziło mi o wzrost, dzięki
Ocena: 5/5 |
Street rod najprzyjemniejszy naked
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Po wymianie wydechu motocykl idealny
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 1/5 |
Jedyne co w tym motocyklu jest na jako takim poziomie to hamulce. Moc i osiągi mizerne, prowadzenie poprawne, ale bez szału. Wykonanie jak na H-D to wstyd. Dobre dla emeryta, który nie zwraca uwagi na jakość wykonania i lubi sobie sobie jeździć w spacerowym tempie. Jak ktoś wcześniej jeździł i jeździ innym modelem H-D to zrozumie o co mi chodzi.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2023-09-05 15:23:08 | Autor: Rafał
W pewnych kwestiach ciężko się nie zgodzić - chodzi o wykonanie poszczególnych elementów (zwłaszcza osprzęt kierownicy), w pewnych kwestiach ciężko jest mi się zgodzić jako użytkownikowi tego modelu. Ten motocykl wpisuje się w nową linię marki HD i ktoś kto myśli o nim musi to brać pod uwagę. Piszę o linii do której należą: Sportster S, Pan America i dołączył Nightster. Teraz HD szykuję premierę jakiegoś X 500. Motocykle jeżdżą bardzo poprawnie, nie wymagają wieloletniego doświadczenia w jeździe. Mamy elektronikę, która dość skutecznie wspiera młodych motocyklistów i o to chodziło HD. O większy udział w rynku. Zgadzam się, że jest to inna klasa niż klasyczne linie HD, bo inna też jest, a w zasadzie była jego cena. Napisałem powyżej recenzje po przejechaniu 2,5 tys. km. Teraz mam za sobą ponad 10 tys. na tym motocyklu i nic nie zmieniłbym w tej recenzji. Dalej brakuje im miejsca na jakiekolwiek bagaże - dokupiłem doczepianą torbę na siedzenie pasażera. Jeździłem nim trasy po 400 km w jedną stronę longiem. Uciążliwym był brak tempomatu na autostradach, dokupiłem manualny za 20 pln. Sprawdza się super. Motocykl świetnie się prowadzi, piszę o jego tzw. performance. Przyspieszenie, kwestia gustu - w 4,5 się spokojnie mieści do sety. Bylem z nim na szkoleniu dokształcającym technikę jazdy. Po tych zajęciach jeszcze bardziej rozumiem mechanikę, której ten motocykl bardzo mocno się poddaje. Piszę o trail brakingu czy manewrach przy niskiej prędkości przy maksymalnych wychyleniach gdzie trzymamy stałą wartość rpm i kontrolujemy motocykl tylko sprzęgłem. Żeby nie przegadać. Motocykl jest świetną bazą do odkrywania bardziej zaawansowanych technik jazdy. Pytanie czy każdy tego szuka. Pewnie nie. Klasyczne HD, miałem okazję jeździe Fatbobem, V-Rodem, Electr Glide, są po prostu do jazdy bez wczuwania się w technologię i mechanikę jazdy. No i trzeba mieść dość sporo monet. A zamykając wątek, słówka kilka o prędkości. Motocykl żwawo godni do 170 a i skory jest do przechylenia wskazówki powyżej 200. Pytanie tylko kto tak jeździ i komu potrzebna jest taka prędkość? No na pewno nie emerytom ;)
rozwiń

Dane techniczne Harley-Davidson Street Rod 750

Osiągi

Moc max.
68.4 KM / 8750 rpm
Max. moment obrotowy
65 Nm / 4000 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
4.5 s
V-max
180 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
13.2 L

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy,
Tył
wahacz stalowy, dwa amortyzatory sprężynowe

Hamulce

Przód
2x300mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
tarczowy, dwutłoczkowy zacisk
ABS
Tak

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy (w układzie widlastym 60*), SOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
749.0 ccm
Stopień sprężania
12.0:1
Układ zasilania
podwójny wtrysk paliwa Mikuni, średnica 42 mm

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
pasek napędowy

Podwozie

Rozstaw osi
1510 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
229 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
238 kg
Rama
stalowa, kołyskowa
Wysokość kanapy
765 mm

Eksploatacja Harley-Davidson Street Rod 750

Opony

Opona przód
120/70 R17
Opona tył
160/60 R17
Koło przednie
czarne, 7-ramienny odlew aluminium z frezowanym rantem
Koło tylne
czarne, 7-ramienny odlew aluminium z frezowanym rantem

Yamaha XV 1700 Road Star Warrior (2002 - 2006)Harley-Davidson Street Rod 750 (2017)

Suzuki SV 650A (2016)Harley-Davidson Street Rod 750 (2017)

Harley-Davidson Street Rod 750 (2017)Honda CB 650R (2019)

Harley-Davidson Street Rod 750 (2017)Kawasaki 650 Vulcan S (2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności