Ducati Scrambler 1100 Tribute PRO oraz Ducati Scrambler Urban Motard - miejskie nowości

Minęły dwa tygodnie od pierwszego odcinka Ducati World Première 2022, gdzie zobaczyliśmy pierwszego bohatera Multistradę V2. Drugi epizod przedstawił dwóch bohaterów kompletnie odmiennej klasy motocykli, czyli Ducati Scrambler 1100 Tribute PRO i Urban Motard.


Ducati Scrambler 1100 Tribute PRO

    Pierwszy z modeli, czyli Ducati Scrambler 1100 Tribute PRO został stworzony w hołdzie dla tradycji dwucylindrowego silnika chłodzonego powietrzem, który został umieszczony w motocyklu Ducati pierwszy raz dokładnie 50 lat temu. Jest idealnym motocyklem dla pasjonatów klasycznych motocykli w nowoczesnym wydaniu. Motocykl inspirowany jest tradycyjnymi elementami wykorzystywanymi w motocyklach producenta z Borgo Panigale w latach 70-tych. Wykorzystane zostały między innymi: tradycyjne malowanie “Giallo Ocra”, logo Ducati zaprojektowane w tamtych latach przez Giugiaro, okrągłe lusterka, przeszywane siedzisko, szprychowe czarne felgi. 


    Motocykl otrzymał serce charakterystyczne dla rodziny Ducati Scrambler 1100 PRO, czyli widlasty silnik o pojemności 1079cm³, który osiąga maksymalnie 86KM mocy przy 7500 obr./min i 88Nm momentu obrotowego przy 4750 obr./min

    Tribute został wyposażony w trzy tryby jazdy zmieniające charakterystykę oddawania mocy oraz poziom reakcji systemu kontroli trakcji (Ducati Traction Control - DTC). Nowoczesny oraz charakterystyczny reflektor z panelem LED sprawia, że nikt nie przejdzie obok tego motocykla zarówno w dzień jak i w nocy.


Ducati Scrambler Urban

     Drugi mniejszy motocykl Ducati Scrambler Urban to propozycja dla tych, którzy chcą poruszać się stylowym miejskim motocyklem posiadającym sportowy charakter. Biało czerwone malowanie tego motocykla nie nawiązuje do polskiej flagi, a do ulicznej sztuki oraz graffiti. 


    Motocykl napędzany jest silnikiem L-twin o pojemności 803cm³ z rozrządem desmodromicznym generujący 73KM mocy przy 8250 obr./min i 66Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 5750 obr./min. Silnik zapewni dobre osiągi do poruszania się w miejskim zgiełku i na podmiejskich trasach. Podobnie jak większy brat motocykl posiada szprychowe felgi, reflektor z panelem LED charakterystyczny dla modeli Scrambler. Po za tym motocykl posiada wysoki przedni błotnik, płaskie siedzisko oraz tablice na numery boczne. 


    Nowe modele są wyposażone także w system Ducati Multimedia System (DMS), który umożliwia na połączenie smartfona z motocyklem po przez Bluetooth, natomiast gniazdo USB umieszczono standardowo pod siedzeniem. 

    Motocykle świetnie nadają się do przemieszczania w miejskiej dżungli, a dodatkowo wygląd nawiązujący do klasyki będzie przykuwał uwagę.
        
     Co myślicie o tych motocyklach?

Informacja prasowa