Opinie o Ducati 998 S Bayliss Replica

Opinia: ?/5

Liczba głosów: 0

Silnik: ?
Hamulce: ?
Bezawaryjność: ?
Frajda z jazdy: ?
Przyciąganie wzroku: ?
rozwiń
Spalanie: ?
Dodaj
Ilość raportów: 0

Spalanie Ducati 998 S Bayliss Replica

Minimalne: ?

Średnie: ?

Maksymalne: ?

Dane techniczne Ducati 998 S Bayliss Replica

Osiągi

Moc max.
123 KM / 9750 rpm
Max. moment obrotowy
97 Nm / 8000 rpm
V-max
265 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
17 L

Zawieszenie

Przód
widelec Öhlins upside down with 43 mm of condition pipe diameter, TiN coating

Hamulce

Przód
2 x 320 mm tarczas, 4 tłoczkowe zaciski
Tył
220 mm tarcza, dwutłoczkowy zacisk

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy, DOHC, desmodromiczne
Pojemność skokowa
998 ccm
Stopień sprężania
12.3:1
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa Weber Marelli CPU 5.9M, 54mm throttle bodies,

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
wielotarczowe, sterowane hydraulicznie,
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2030 x 780 x 1080 mm
Rozstaw osi
1410 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
198 kg
Rama
rurowa, stalowa, kratownicowa, kratownicowa
Wysokość kanapy
790 mm

Eksploatacja Ducati 998 S Bayliss Replica

Opony

Opona przód
120/60 ZR17
Opona tył
190/55 ZR17

KTM 690 Duke R (2010 - 2011)Ducati 998 S Bayliss Replica (2002)

Kawasaki GTR 1400 (2007 - 2009)Ducati 998 S Bayliss Replica (2002)

Triumph Bonneville T100 (2017)Ducati 998 S Bayliss Replica (2002)

Suzuki SV 1000S (2003 - 2007)Ducati 998 S Bayliss Replica (2002)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności