Opinie o BMW R 1100R

Opinia: 4.7/5

Liczba głosów: 4

Silnik: 4.3
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 4.8
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 5/5 |
Sporej wagi klasyk do rekreacyjnej jazdy turystycznej i miejskiego ,,lansu"...a także szaleństw drogowych w ramach umiejętności kierowcy...odrobina szczęścia bardzo wskazana!
Odpowiedz | Przydatna (16) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 4/5 |
Po roku użytkowania i 5tys km jestem mile zaskoczony. Przebieg 120tys km i niedawno zmienione sprzęgło, które było fabryczne. Poza tym ośki przepustnicy proszą już o regenerację. Fabryczny wydech zastąpiłem akcesoryjnym by wydobyć piękny dźwięk boksera. Świetny moment obrotowy. Minus za skrzynie biegów, jest nieprecyzyjna i trudna do delikatnej zmiany przełożeń. Pozycja wygodna *173cm wzrostu. Manewrowanie przy niskich prędkościach dość wymagające. Duży plus za centralna stópkę na której obracam motocykl w miejscu w garażu jedną ręką pomimo dużej masy. Splanie 6,5l przy dość dynamicznej jeździe w cyklu mieszanym.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Bardzo elastyczny silnik.
Hamulce jak żyleta - jak to w BMW :)
Radość z jazdy i wygoda nie do pominięcia. Po latach jazdy chopperem przesiadka na R1100R była jak objawienie. Chociaż ze względu na spory jak dla mnie gabaryt wszelkie manewry parkingowe są nieco uciążliwe.
Klasyka w czystej postaci. Cieszy oczy a przy tym świetnie się nią jeździ.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 5.69
Dodaj
Ilość raportów: 7

Spalanie BMW R 1100R

Minimalne: 4.88

Średnie: 5.69

Maksymalne: 6.84

Dane techniczne BMW R 1100R

Osiągi

Moc max.
75.6 KM / 6750 rpm
Max. moment obrotowy
97.0 Nm / 5250 rpm
V-max
203.7 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, w układzie Boxer, chłodzony olejem i powietrzem
Pojemność skokowa
1085.0 ccm
Stopień sprężania
10.7:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa, Bosch motronic 2.2.

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
Sprzęgło
suche, jednotarczowe
Przeniesienie napędu
wał napędowy

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2197 x 898 x 1060 mm
Rozstaw osi
1485 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
235.0 kg
Rama
stalowa, typu Backbone

Zawieszenie

Przód
BWM Telever, skok 120 mm
Tył
BMW Paralever, skok 135 mm

Hamulce

Przód
2x tarcza 305 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 276 mm, dwutłoczkowe zaciski

BMW R 1100R (1995 - 2003)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

BMW R 1100R (1995 - 2003)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

BMW R 1100R (1995 - 2003)Benelli TNT 1130 R 2014

BMW R 1100R (1995 - 2003)Yamaha XTZ 660 Ténéré (1991 - 1999)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności