47%
53%

Yamaha YZF-R6 600
2017 - 2019

+

Triumph Street Triple 765 RS
2020

+

Wygrywa Triumph Street Triple 765 RS (2020): 35 głosów

Przegrywa Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019): 31 głosów

Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019) vs Triumph Street Triple 765 RS (2020)

Opinia Video o Yamaha YZF-R6 600

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 6

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Silnik:
4.7 vs 4.8
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.3 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.6

Opinie o Yamaha YZF-R6 600

Wygląd
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Tylko r6 jest najlepsza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Nie że nie lubię Naked, ale R6 Jest po prostu Przekozackozajebiste!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ma bardziej sportowy wygląd i moim zdaniem lepsze brzmienie patrząc po rodowodzie możemy śmiało stwierdzić że R6 będzie mniej awaryjna części będą tańsze do dostania w każdym sklepie i jest masa serwisów w Polsce które znają budowę tego motocykla i wiedza co go może boleć przy ewentualnej usterce
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wydaje mi się, że R6 jest po prostu sportowym motocyklem a Triumph nie jest w pełni ani nakedem ani sportowym.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
gówno
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd zdecydowanie na plus R6, nie widze w triumphie nic ciekawego dla siebie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Triumph Street Triple 765 RS

Nietuzinkowość. Idzie z płuca. Świetnie się prowadzi. Zwrotny i pewny. Zacny osprzet - heble, zawias. Latam od czasu do czasu na corki 685R. I za każdym razem jest to samo. Siadasz i banan jest od jedynki. Brzmi dość oryginalnie. W swój specyficzny sposób.
Jedyna wada.
Nie da się nim jeździć wolno. :) Odwiniesz manete raz. I po tobie. Będziesz dziękował Bogu ,że masz uszy. Bo gdyby nie one. To byś miał banana dookoła głowy. Jednym słowem - jest po tobie. Będziesz to robił ciągle. Więc trzeba uważać na miśki i fotoradary. :)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Jeżeli masz zamiar w większości jeździć po drogach publicznych, to ma same zalety.
Jest zdecydowanie bardziej uniwersalny.
Wygodniejsza pozycja, elastyczny silnik ciągnie świetnie od dołu, jakość wykonania i dbałość o szczegóły Triumpha, i bezproblemowa eksploatacja, jeżdżę od trzech lat, zero problemów, a przede wszystkim nietuzinkowy charakterystyczny wygląd.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Pozycja jazdy , charakterystyczny wygląd .
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Nietuzinkowy, po prostu inny a w dodatku perfekcyjnie wykonany. Poza tym to podobno dzikus.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Jest po prostu przepiękny ;D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Wygodniejszy, bardziej uniwersalny
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Wyróżniający się z tłumu.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wydaje mi się że Triumph da więcej frajdy z jazdy po drogach publicznych, a na torze też będzie w miarę git. Jeśli chodzi o R6 to moim zdaniem sprzęt na tor i tam świetnie się sprawdza. Jeśli ktoś chce dużo jeździć to moim zdaniem street triple będzie lepszym wyborem, jeśli ktoś chce jeździć dużo po torze wybrałabym R6. Wiadomo jednak, że częściej jeździ się po drogach publicznych, a na tor okazyjnie, stąd street będzie lepszym wyborem.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Na pewno jest bardziej uniwersalny i pozycja wygodniejsza a za razem ma ducha sportowca i zwinność i lekkość jest super. Minus brak owiewki i walka z wiatrem przy wyższych prędkościach.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Nakedy są dla prawdziwych mężczyzn.
Sporty są dla stulejarzy, którzy lubią szpanować ?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
rozwiń

Osiągi

Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)
Triumph Street Triple 765 RS (2020)
Moc max.
118.4 KM / 14500 rpm
123 KM / 11750 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
61.7 Nm / 10500 rpm
79 Nm / 9350 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
270 km/h
235 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17 L
17.4 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, chłodzony cieczą, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy
Chłodzony cieczą, DOHC, 3 cylindrowy
Typ
Pojemność skokowa
599 ccm
765 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
13,1 : 1
12.65:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Rozstaw osi
1375 mm
1410 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
190 kg
186 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, Ø 43 mm
Showa 41mm inverted big piston fork, pełna regulacja
Przód

Hamulce

Przód
2 x Ø 320 mm, 4 tłoczkowe zaciski
310mm x 2, 4 tłoczkowy zacisk Brembo M50
Przód
Tył
jednotarczowy, Ø 220 mm
220mm x 1, 1 tłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
tak
tak
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)Kawasaki Ninja 400 (2017)

Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)Yamaha YZF-R1 1000 2020

Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)Ducati 899 Panigale (2013 - 2015)

Triumph Street Triple 765 R (2017)Triumph Street Triple 765 RS (2020)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności