Pozostałe Generacje Modelu Triumph Street Triple

Spalanie: 6.75
Dodaj
Ilość raportów: 2

Spalanie Triumph Street Triple 765 RS

Minimalne: 5.79

Średnie: 6.75

Maksymalne: 8.75

Opinie o Triumph Street Triple 765 RS

Opinia: 4.8/5

Liczba głosów: 5

Silnik: 4.8
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 4.8
Frajda z jazdy: 4.8
Przyciąganie wzroku: 4.6
Ocena: 5/5 |
Mam Trypla (jakkolwiek to zabrzmi) w wersji R z 2019r.Mialem okazję też testować nowego RSa i zdecydowanie został jeszcze bardziej poprawiony środek.Jadac normalnie w ruchu ulicznym za samochodami te 50-60km/h już przy 3000-4000 obrotach przy lekkim odkreceniu manetki mamy wrażenie jakby przez moment wspomagał nas silnik elektryczny... odczucie ciągu bez jakiegokolwiek hałasu lub nagłego zwiększenia obrotów.Do tego standardowy wydech brzmi lepiej i głośniej niż akcesoryjny Arrow z katalogu z poprzedniego modelu i jest 5 map silnika. Road, Rain, sport, race i rider.Wrazenia z jazdy są niesamowite, zresztą i w poprzednim modelu motocykl czyta nam w myślach i przy dynamicznej jeździe lub krętej drodze zanim zaczniemy inicjować skręt on już zaczyna skręcać tak jakby wiedział lepiej od nas kiedy to zrobić.Pozycja owszem... dość aktywna, lekko pochylona z podkurczonymi i cofniętymi nogamimi pozwala bez problemów przejechać do 400kilometrow, a powyżej już zaczyna doskwierać ból pleców. Mój rekord to 580 w ciągu jednego dnia.Sporo osób będzie mówić, że taniej kupi np. Kawę Z900 lub właśnie emteka, ale dopóki nie przejadą się Tryplakiem nie zrozumieją o co w nim chodzi. To po prostu skalpel, motocykl niesamowicie precyzyjny w prowadzeniu ważący zalany płynami 186kg.Mamy wrazenie,ze waży jeszcze mniej i po prostu pragnie, aby w zakrętach cisnąć go jeszcze mocniej. Przeciskanie się w korkach to formalność nie wymagająca wysiłku więc tak... jest to najlepiej prowadzący się naked w swojej klasie i podejrzewam, że w rękach profesjonalisty pokona bez problemów Speed Tripla jak i inne mocniejsze motocykle dając wpierdolololo na zakrętach lub lretym torze. Jedyną rzeczą, która zepsuli i to bardzo w modelu 2020 jest właśnie ten wyswietlacz TFT. Najważniejszy parametr czyli obrotomierz na każdym widzecie, których jest 5 jest kompletnie nieczytelny, a wskazanie bodajże temperatury silnika zasłania idąca po łuku linka sprzęgła.W poprzedniku wyswieacz był zdecydowanie lepszy z mega czytelnym obrotomierzem.Co do wyglądu nim się nie jezdzi, ja osobiście kocham go za te lampy (w poprzedniku żarówki H7 do mijania i drogowych), ale w nowym (full LED) świeci tylko jedna nie licząc brwii do jazdy dziennej.W poprzednim modelu gdy włączymy światła mijania świecą oba ślepia.Dzieki nim jest mega rozpoznawalny i na ulicy z niczym innym nie da się go pomylić, każdy się za nim obejrzy, nawet osoba która nienawidzi tego motocykla za wygląd. Każdy kto się nim przejedzie po skończonej przejażdżce będzie go pragnął choć zaznaczam... dla ludzi, którzy oczekują trochę "tego czegoś" od motocykla nie znajdą tego. To po prostu mega technicznie dopracowany motocykl, który dla niektórych może nie mieć duszy, to arystokrata bez poczucia humoru, nadęty Angol bardzo pewny siebie ze sportowym dresem z najwyższej półki pod bardzo drogim garniturem i z każdym przeciwnikiem rozprawia się taktyką i inteligencja, a nie brutalnością i prężeniem muskuł
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
2020-09-19 16:54:27 | Autor: Pietrek
Chciałem tylko jeszcze dodać, bo tu kolega pisał o Kawasaki Z900 i Emteku 09 - przyznam, że zanim kupiłem Tripla R 19r. byłem dość mocno zainteresowany właśnie Z900 i MT09. Motory są spoko... niepowiem, ale i w jednym i w drugim czegoś mi zawsze brakowało (nie spełniały w 100% moich oczekiwań) a jako nowy motor z salonu chciałem mieć wszystko na tip top i cieszyć się i jazdą i wyglądem na długie lata. Nie chcę obrażać miłośników Kawy ani Yamahy, ale te motorki trochę blado wychodziły w porównaniu do Triumpha, pod względem chociażby wykończenia. Stawiając te motorki obok triumpha, to trochę wyglądają jakby były wykończone w chińskim stylu. Ja oglądając Triumpha nie znalazłem nic, co by mi sie nie podobało. Wszystko wykończone jak w klasie premium. A po przejażdżce to już wiedziałem, że To jest To! Pozdrawiam
2021-10-29 02:14:34 | Autor: Marcin
Nic dodać nic ująć, mam Rs 2021 i zgadzam, się z opinia kolego.
Ocena: 5/5 |
Bardzo dobry motocykl poza wyświetlaczem, a dokładniej to co jest na nim pokazywane. Gdyby dali wyświetlacz z poprzedniej wersji to motocykl 10/10
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 |
Mam model 2019, jest super! Heble kosa! Zawieszenie dość sportowe ale pewnie się prowadzi, lekki i zwrotny. Pozycja wygodna lekko sportowa. Silnik elastyczny i żwawy. Sprzęt do latania na codzień idealny!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2022-01-27 17:27:29 | Autor: Co za Team
Nietypowe pytanie w kwestji takiego motocykla ale może dostanę jakiś feedback. Jakieś doświadczenia z jazdy z pasażerem a raczej na miejscu pasażera? Interesuje mnie czy da się komfortowo jechać na drugim miejscu. Dzięki
2024-01-06 11:04:08 | Autor: Julian jebjeb
Siedzenie pasażera to zwykły taboret ,na krótkie trasy ok .turystyka odpada
Ocena: 5/5 |
Koledzy już napsali.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
To jest sport z wysoką kierownicą, do pełni szczęścia brakuje tylko pełnych owiewek :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
2020-06-17 10:53:49 | Autor: Gość
Nie ma owiewek, to przecież dalej jest naked.
rozwiń

Dane techniczne Triumph Street Triple 765 RS

Osiągi

Moc max.
123 KM / 11750 rpm
Max. moment obrotowy
79 Nm / 9350 rpm
V-max
235 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Rozstaw osi
1410 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
166 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
186 kg
Rama
Aluminiowa
Wysokość kanapy
825 mm

Zawieszenie

Przód
Showa 41mm inverted big piston fork, pełna regulacja
Tył
Öhlins STX40 piggyback reservoir monoshock

Hamulce

Przód
310mm x 2, 4 tłoczkowy zacisk Brembo M50
Tył
220mm x 1, 1 tłoczkowy zacisk Brembo
ABS
tak

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność skokowa
765 ccm
Stopień sprężania
12.65:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Eksploatacja Triumph Street Triple 765 RS

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
180/55 ZR17

Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)Triumph Street Triple 765 RS (2020)

Triumph Street Triple 765 R (2017)Triumph Street Triple 765 RS (2020)

Triumph Speed Triple 1050 IV generacja (2005 - 2010)Triumph Street Triple 765 RS (2020)

Kawasaki Z900 (2020)Triumph Street Triple 765 RS (2020)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności